Zal wel Ray Ban zijn iig, denk dit model, maar andere kleuren ;quote:Op zondag 25 juli 2010 13:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hippe bril, JB. Is er ook een iPhone app waarmee je kunt achterhalen welke zonnebril iemand draagt?
Boardradio zei ook tegen coureur dat t droog zou blijven...quote:Op zondag 25 juli 2010 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
Toch maar hopen op wat regen, al zal het wel droog blijven.
Nee ik dacht iets met een rem verstelling.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schumacher houdt ook af en toe zijn linkerhand naar beneden, net als Vettel: F-duct dan toch..
Om te reageren op Vettel, die een grotere bedreiging vormde voor Alonso dan Massa op dat momentquote:Op zondag 25 juli 2010 14:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom Alonso nou eerder binnen dan Massa?
Die zal zo wel uitvallen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Een Sauber die een RBR aanvaltHet moet niet gekker worden.......
Blijf het een raar beeld vinden zo'n witte wagen in de top 10quote:
Jij ook zo te zien. Is er eens iemand een poging aan het wagen om in te halen, is het weer niet goedquote:
Ik had het over die radio-transmission, druppel...quote:Op zondag 25 juli 2010 14:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jij ook zo te zien. Is er eens iemand een poging aan het wagen om in te halen, is het weer niet goed
"Ello, thies ies nighthawk"quote:Op zondag 25 juli 2010 15:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
"The pidgin has landed. I repeat, the pidgin has landed."
Hier kunnen ze geen straf voor uitdelen, ze hebben niet letterlijk gezegt dat Massa gas terug moest geven. Massa deed 't zo gezegd vrijwillig, maar het bleef een verkapte teamorder natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 15:08 schreef Maver24 het volgende:
hier kunnen ze een flinke straf voor krijgen, dit kan niet, je ziet het duidelijk
Ja en dan volgende week zijn biezen kunnen pakkenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:11 schreef wolferl het volgende:
Massa had voor mij een held geweest als ie plankgas had gegeven.
Daarom moeten ze het wat mij betreft ook gewoon weer toestaan. Het gebeurd toch wel. Al dan niet op een verkapte manier. Al was dit net wat te duidelijk natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hier kunnen ze geen straf voor uitdelen, ze hebben niet letterlijk gezegt dat Massa gas terug moest geven. Massa deed 't zo gezegd vrijwillig, maar het bleef een verkapte teamorder natuurlijk
Zelfde als dat wielrenners doping weigeren bij hun team, niet meedoen is oprotten.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en dan volgende week zijn biezen kunnen pakken.
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Massa heeft Ferrari gewoon genaaid door het zo opzichtig te doen. En terecht.
Ik snap sowieso niet waarom die regel er is. Wat maakt het nou uit als je je eigen coureur laat inhalen door de andere coureur? Als dat voor het team toch voordeliger is.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarom moeten ze het wat mij betreft ook gewoon weer toestaan. Het gebeurd toch wel. Al dan niet op een verkapte manier. Al was dit net wat te duidelijk natuurlijk.
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:11 schreef wolferl het volgende:
Massa had voor mij een held geweest als ie plankgas had gegeven.
Dat dus. Hij rijdt het hardst en het slimst, dus klaar. Als Alonso er voorbij wil moet ie het verdienen.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:12 schreef MK84 het volgende:
Laat Massa de auto maar lekker bij het team stil zetten en dan uitstappen. Dat zou een statement zijn. Diep triest dit.
Daarom heb ik het ook uitgezet. Ze stikken er maar in.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:11 schreef THEFXR het volgende:
we worden opgelicht, dit is geen sport meer.
Yup, McLaren deed het in 2008 ook gewoon met Kovalainen en Hamilton en daar gaf ik ze ook groot gelijk in.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom die regel er is. Wat maakt het nou uit als je je eigen coureur laat inhalen door de andere coureur? Als dat voor het team toch voordeliger is.
Als f1 liefhebber geef ik ze geen gelijk net zo als dit schandaal nu bij Ferrari.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, McLaren deed het in 2008 ook gewoon met Kovalainen en Hamilton en daar gaf ik ze ook groot gelijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |