Als je water- of hoogtevrees hebt wel jaquote:
Leuke uitzending met een positief ingesteld gezin.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:32 schreef kelly90 het volgende:
Wat leuk dat iedereen onze uitzending gekeken heeft.
Zelf waren wij er al ruim 5 jaar mee bezig dus we wisten precies wat we gingen doen.
Een taal leren op school dat gaat niet zomaar. Mijn moeder heeft 3 jaar les gehad en mijn zusje en ik op de middelbare school een lange tijd. Mijn vader spreekt de taal ondertussen wel maar het is altijd moeilijk want in de Auvergne hebben ze ook een lekker accent dat je niet leert in Nederland.
Wij werkte niet als cassieres en bij de boerenbont als werk, we deden het ernaast want zonder geld kan je niet leven. We gingen gewoon naar school en gaan nu allebei naar de Universiteit met onze VWO en HAVO diploma's. Dus dom zijn we niet nee
Erg weinig idd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef harry83 het volgende:
Volgens mij is dit een nieuwe. En ze hebben 5000 euro. Wat een bak zeg.
Ga je "emigreren" naar fucking Duitsland spreek je niet eens Duitsquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Stali het volgende:
Mijn hemel. Niets van de omgeving weten. Geen Duits spreken.
Wrs. zijn ze inderdaad op vakantie..
2 uur inmiddelsquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF een uur op je eten wachten.
Ik hoorde het ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |