Maar ze vinden het hardstikke leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Stali het volgende:
Ojee, gasten..
Ze kunnen het echt niet aan.
niks bijzonders aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef TUFKAL het volgende:
Krentenbrood snijden met een vlees snijmachine
leg uit?quote:
noem me een romanticus maar ik snij brood altijd met een broodmes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
leg uit?
snijmachine moet na elke handeling volledig schoongemaakt worden dus kan ook hier voor gebruikt worden
das t lekkerst jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
noem me een romanticus maar ik snij brood altijd met een broodmes.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
noem me een romanticus maar ik snij brood altijd met een broodmes.
Daar draait een echte kok zijn hand niet voor om.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
das t lekkerst jaal zou ik t aardig doorwerken vinden als je voor een hele bus moet snijden
Dat was de vorige, als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
Niet Brazilie dus? In mijn tvgids stond iets over een stel dat naar Brazilie ging, niet naar Duitsland.
Mwah vind ik niet echt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef Ryan3 het volgende:
Dude had wel wat weg van iteejer btw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |