Neuh, ik laat het maar gewoon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Maar Socios, heb je ze nu al geknipt dit jaar?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:04 schreef Giertje het volgende:
hier moet ik in gepost hebben natuurlijk
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
Ja dag.
Je opent dit topic.
Het wordt een mijlpaal.
KNIPPEN ZAL JE!
En een fotoverslag!quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor het knippen en na het knippen onder het mom : Zoek de verschillen.
Socios, ik heb geen foto meer gezien afgelopen dinsdag, ik denk dat ze klaar zijn met die reportages over de binnentuinenquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Socios, ik heb geen foto meer gezien afgelopen dinsdag, ik denk dat ze klaar zijn met die reportages over de binnentuinenIk zal nog eens in de online editie zoeken morgen
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 01:50 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet hier gepost hebben als ik lapo heb jammmeeeur doe het vanaf mobile
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:04 schreef Giertje het volgende:hier moet ik in gepost hebben natuurlijk
Echter, hij is geen hovenier. En ook geen tuinman. Hij maakt tuinen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:05 schreef Ensaf het volgende:
We kunnen het natuurlijk aan Matsoe Matsoe vragen.
Die weet alles van tuinen.
Voortuinen, achtertuinen.
Ik verwacht binnen de 8 posts een slotjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:58 schreef NoBody122 het volgende:
Waarom wordt dit topic nog steeds iedere keer gekicked
Dan duurt het vast niet lang meer, alvorens de eerste lapohunter even een stuk of wat posts in 1x maakt om het topic te sluitenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen de 8 posts een slotje
Zullen we?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan duurt het vast niet lang meer, alvorens de eerste lapohunter even een stuk of wat posts in 1x maakt om het topic te sluiten
1 na lapo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |