Het is in ieder geval een normale vraag, met een normale TT. Het zijn de reacties in dit topic die het niets anders maken dan een debiel topic voor nummergeilerds.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk hetgeen wat ie juist wel heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:58 schreef Deetch het volgende:
meesterlijk, mooi topic ook voor zo'n memorabel nummer.
Het feit dat 'ie 3 topics tegelijk opende in een poging precies 1500000 te hebben ook wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het zijn de reacties in dit topic die het niets anders maken dan een debiel topic voor nummergeilerds.
Socios is gewoon een baas, punt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het feit dat 'ie 3 topics tegelijk opende in een poging precies 1500000 te hebben ook wel een beetje hoor
De rest van de tuin laat ik ook altijd lekker woekeren. Zo heb ik ook nog nooit het gras gemaaid.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Iets met planten, toch? Ik laat ze altijd dood gaan, hoef je ze ook niet te knippen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:14 schreef Socios het volgende:
De rest van de tuin laat ik ook altijd lekker woekeren. Zo heb ik ook nog nooit het gras gemaaid.
Ik had van iemand gehoord dat jij vlak naast de Harmonie woont.. Heb je gras op het balkon van je appartement of zoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:14 schreef Socios het volgende:
[..]
De rest van de tuin laat ik ook altijd lekker woekeren. Zo heb ik ook nog nooit het gras gemaaid.
Klopt, ja. Ik woon midden in de binnenstad. We hebben met het hele appartementenblok een mooie binnentuin. Alleen voor bewoners. Beetje zoals in London en New York.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:00 schreef justmattie het volgende:
Ik had van iemand gehoord dat jij vlak naast de Harmonie woont.. Heb je gras op het balkon van je appartement of zo?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja. Ik woon midden in de binnenstad. We hebben met het hele appartementenblok een mooie binnentuin. Alleen voor bewoners. Beetje zoals in London en New York.
Nee, bijna niemand doet er wat aan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
Een binnentuin
Maar de rest houdt die tuin dus ook niet bij, begrijp ik?
Nou, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
Doe een keer een foto? Ah?
Of wordt het je dan té F&Ferig?
Foto is al van een ruime maand terug inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Da's toch een kéurige tuin?![]()
Of staat het gras inmiddels een stuk hoger?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Foto is al van een ruime maand terug inderdaad.
Haha, thanks.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt een beauty van een binnentuin en je houdt van katten...
Ik neem aan nu je je eeuwige roem qua 1,5 miljoenste topic in F&F hebt gehad, dat we je hier nu ook vaker gaan zien!
De tering. Leuk optrekje zo in de binnenstad. Wat kost dat qua huur als ik mag vragenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.
[ afbeelding ]
Dit is het uitzicht vanuit m´n huis op de binnentuin. Heel sociaal gebeuren. Voor mijn appartement de planten en bloemen. Daarachter het grasveld. Dit is in de binnenstad van een grote stad wonen, hoor.
Er lopen trouwens heel veel katten rond. En laat ik dat nou net fantastische dieren vinden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, thanks.
Is goed.
Ik had al eens een kattentopic geopend een tijdje terug.
Thanks! Kost wel een paar meier, hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:26 schreef justmattie het volgende:
De tering. Leuk optrekje zo in de binnenstad. Wat kost dat qua huur als ik mag vragen
Haha, het loopt nog.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Oh!
En had ik dat meteen gesloten of kon het enigszins door de beugel?
200 euro valt wel meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Thanks! Kost wel een paar meier, hoor.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, het loopt nog.
Af en toe een kat op bezoek in huis.
Goed topic wel toch?
Meestal komt ze ´s avonds even langs. Ik verwacht de kat straks nog wel, de deur staat open, haha.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
Oh ja die! Prima topic!
Komt de kat nog wel eens langs?
En anders zoekt er nog iemand een baasje voor een heel lieve spierwitte kat in F&F
Dit is toch beter zo... af en toe op bezoek. Wel de lusten, niet de lastenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal komt ze ´s avonds even langs. Ik verwacht de kat straks nog wel, de deur staat open, haha.
Ik vind het superleuk zo´n kat, maar ik heb geen idee of ik er goed voor kan zorgen. Ik ben niet met dieren opgegroeid en heb geen idee hoe te handelen...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:17 schreef Golaso het volgende:
Hallo,
ik ben een vaste gebruiker van het flora gedeelte en vroeg me af waarom hier zoveel gespamt wordt? Naar mijn inzien stelt TS een normale vraag. Waarom gaan jullie niet spammen in onzin? Normaal komen jullie hier nooit.
TS, gewoon proberen 1x per maand de tuin te verzorgen. Dan komt het goed.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:17 schreef Golaso het volgende:
Hallo,
ik ben een vaste gebruiker van het flora gedeelte
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:12 schreef Socios het volgende:
Ik vind F&F steeds leuker worden. Sowieso is dit topic wel een goede promotie voor dit subforum.
quote:
Owquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Er wordt wel ontopic gesproken, hoor. Op een heel ander, hoger, level. Het gaat erom hoe men de OP interpreteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |