Ik bouw met de tartaartjes, de shaslickjes en de plakjes boterhamworst doorgaans minder band op dan met de Singles hier...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar waarom post je in een singles topic als je niet single bent?
Je gaat toch ook niet naar de fucking slager als je vegetarisch bent?
Die verloren vrouw.. that would be me!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:36 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Het schijnt hier vol te zitten met vanalles wat! Single vrouwen, vrouwen die buiten de deur eten... en vast ook nog wel een verloren vrouw die dan echt bezet is maar alleen ff kijkt en meelult. Chaos voor de single-man dus! Hebben ze geen bordje om de nek of zo?!
O en Tally... dat was niet serieus, dat was een grapje. Zo. Vermeld. I learn fast!
Oe waar woont je huis?quote:
Never! Ik kan hier reageren tot ik tussen 6 plankjes ligquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen omdat dit topic anders alleen was uitgestorven
Nice to meet you too, bijna buurvrouw!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die verloren vrouw.. that would be me!
Nice to meet you though. Bijna-buurman
Volgens mij even tolerantie om hier iets of iemand sletterig te noemenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Lotusss het volgende:
Of je nou wel of niet single bent, iedereen is welkom. Maar als je meldt dat je er niet van houdt om je sletterig te gedragen, dan wordt dat meteen als reden opgegeven dat je single bent...
En bedankt voor de tolerantie hier....
Hé, IK ben de vrieskist hier!quote:
nu iig ff.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gij het ok de weg teruggevonde, ist nie?
Ja, speaking of that.... ik ben nog steeds zeer geïnteresseerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bouw met de tartaartjes, de shaslickjes en de plakjes boterhamworst doorgaans minder band op dan met de Singles hier...![]()
En anders had jij nooit van onze geheime missie 2.0 geweten...
Je doet het jezelf aan, Lotusss.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Lotusss het volgende:
Of je nou wel of niet single bent, iedereen is welkom. Maar als je meldt dat je er niet van houdt om je sletterig te gedragen, dan wordt dat meteen als reden opgegeven dat je single bent...
Volgens mij passen jullie best samenquote:
Ja handig als ik niet weet wat er OP dat bordje staat!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik hang bij deze dan een bordje om mn nek
Ik zeg toch niet dat ik iemand sletterig noem? Dat wordt er meteen van gemaakt.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij even tolerantie om hier iets of iemand sletterig te noemen
Dat weet ik. We zitten vol in de voorbereiding, maar hier in Soedan ben ik beperkt in de mogelijkheden...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, speaking of that.... ik ben nog steeds zeer geïnteresseerd
dat je 't effe weet!
Ik sta aan jouw zijde, Lotusss. Het siert je dat je je niet sletterig gedraagt. Lekker blijven zoals je bent.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Lotusss het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik. We zitten vol in de voorbereiding, maar hier in Soedan ben ik beperkt in de mogelijkheden...
Als het goed is doet er nog een aantal Singles mee.
Cool, hou me maar op de hoogtequote:Op donderdag 22 juli 2010 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik. We zitten vol in de voorbereiding, maar hier in Soedan ben ik beperkt in de mogelijkheden...
Als het goed is doet er nog een aantal Singles mee.
O dus ik kan voortaan de was gewoon bij jou brengen? Zo ver is dat niet!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu iig ff.
Ik ga nog een wasje draaien. Brb.
Just let it go. Ze luisteren toch niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik iemand sletterig noem? Dat wordt er meteen van gemaakt.....
I knowquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Just let it go. Ze luisteren toch niet.
En nog een hellooooooooooooooooo nurse!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O dus ik kan voortaan de was gewoon bij jou brengen? Zo ver is dat niet!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Just let it go. Ze luisteren toch niet.
Je kan leuk acteren!quote:
1.83m hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij passen jullie best samenAng3l is niet zo groot
En een hubba hubba Ang3lquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nog een hellooooooooooooooooo nurse!
Yeah right. Alsof ik nog niet genoeg was van mezelf heb.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O dus ik kan voortaan de was gewoon bij jou brengen? Zo ver is dat niet!
in Eindhoven popje, in eindhoven woont iequote:
*zucht* Zo bedoel ik dat niet relnichtquote:
Hubba hubba husband indeed!quote:
Misschien had ze het over iets anders? Wat heb je met haar uitgespookt waar ik niks van weet?quote:
Oe waar al die wijnflessen staan en die lege lolliestokjes.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
in Eindhoven popje, in eindhoven woont ie
Bij het plebs en de tokkies!
Met hakken zekerquote:
Wadan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:47 schreef Tally het volgende:
[..]
*zucht* Zo bedoel ik dat niet relnicht
Blonde doosch!quote:
Ang3l geeft hele mooi cockringen hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Weer zo'n hubba bubbaThanks.
Maar trouwen vind ik nog wat vroeg hoor!
Niet? Als buurman en buurvrouw takenwisselpakket?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Yeah right. Alsof ik nog niet genoeg was van mezelf heb.![]()
Zelfs mijn vriend moet thuis maar wassen.. zal ik het voor een ander wel doen
O verrek! Tis een gast!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ang3l geeft hele mooi cockringen hoor!
ja maar lieverd.. ik ken bijna geen mailadressen van Singlesquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blonde doosch!![]()
Dick staat er ook bij. En nog een aantal anderen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O verrek! Tis een gast!
Ik ging door de avatar er ff vanuit dat 't een meid was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |