Heb je nog plek over?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik vandaag gezellig met jou op de noordpool zitten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Global warming baby, global warming!
GMTAquote:
Noordpool is groot genoeg plek zatquote:
wat is er mis met je sletterig gedragen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben single omdat ik me niet sletterig gedraag en iedereen seksueel aan het uitdagen is op internet.
Je bent de uitzondering onder de Britse vrouwen idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben single omdat ik me niet sletterig gedraag en iedereen seksueel aan het uitdagen is op internet.
Ik heb dan ook een fobo. Momenteel zonder foto's. Die er overigens wel gestaan hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:27 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
En hoe ben jij? Miss je moet een fobo nemen hoor en er dan zelf geen foto in hebben staan!
Niet iedereen is nymphoquote:
Mooi, kan ik even voorkoelen voor mijn bezoekje aan Rimini.. Gisteren was het daar gewoon 35+ dus dit gaat een heul warm werk weekend worden..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noordpool is groot genoeg plek zat
Dude, I was kiddingquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
De mythen, sagen en legendensectie is verderop...
dus je mag jezelf niet sletterig gedragen en iemand niet seksueel uitdagen op het internet als je single bent?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Delan het volgende:
[..]
dus je mag jezelf niet sletterig gedragen en iemand niet seksueel uitdagen op het internet als je single bent?
THANK GOD dan dat ik niet single ben!!! kan ik die dingen tenminste wel doen
Gelukkigquote:
Maar waarom post je in een singles topic als je niet single bent?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Delan het volgende:
[..]
dus je mag jezelf niet sletterig gedragen en iemand niet seksueel uitdagen op het internet als je single bent?
THANK GOD dan dat ik niet single ben!!! kan ik die dingen tenminste wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |