Heb je nog plek over?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik vandaag gezellig met jou op de noordpool zitten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Global warming baby, global warming!
GMTAquote:
Noordpool is groot genoeg plek zatquote:
wat is er mis met je sletterig gedragen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben single omdat ik me niet sletterig gedraag en iedereen seksueel aan het uitdagen is op internet.
Je bent de uitzondering onder de Britse vrouwen idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben single omdat ik me niet sletterig gedraag en iedereen seksueel aan het uitdagen is op internet.
Ik heb dan ook een fobo. Momenteel zonder foto's. Die er overigens wel gestaan hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:27 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
En hoe ben jij? Miss je moet een fobo nemen hoor en er dan zelf geen foto in hebben staan!
Niet iedereen is nymphoquote:
Mooi, kan ik even voorkoelen voor mijn bezoekje aan Rimini.. Gisteren was het daar gewoon 35+ dus dit gaat een heul warm werk weekend worden..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noordpool is groot genoeg plek zat
Dude, I was kiddingquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
De mythen, sagen en legendensectie is verderop...
dus je mag jezelf niet sletterig gedragen en iemand niet seksueel uitdagen op het internet als je single bent?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Delan het volgende:
[..]
dus je mag jezelf niet sletterig gedragen en iemand niet seksueel uitdagen op het internet als je single bent?
THANK GOD dan dat ik niet single ben!!! kan ik die dingen tenminste wel doen
Gelukkigquote:
Maar waarom post je in een singles topic als je niet single bent?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Delan het volgende:
[..]
dus je mag jezelf niet sletterig gedragen en iemand niet seksueel uitdagen op het internet als je single bent?
Dat moet je er wel ff bij zetten hequote:
Dat maak jij ervanquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Delan het volgende:
[..]
omdat het magquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar waarom post je in een singles topic als je niet single bent?
Je gaat toch ook niet naar de fucking slager als je vegetarisch bent?
neuh... tuurlijk mag het.... ik begrijp het alleen niet zo, maar zal wel aan mij liggen danquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef Delan het volgende:
[..]
omdat het mag, niet verboden is, openbaar is, omdat ik het soms leuk vind, of ben ik nu bijdehand bezig?
![]()
Fuck the rules! O no wait! Just fuckquote:
Of iig PI's gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Het schijnt hier vol te zitten met vanalles wat! Single vrouwen, vrouwen die buiten de deur eten... en vast ook nog wel een verloren vrouw die dan echt bezet is maar alleen ff kijkt en meelult. Chaos voor de single-man dus! Hebben ze geen bordje om de nek of zo?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar waarom post je in een singles topic als je niet single bent?
Je gaat toch ook niet naar de fucking slager als je vegetarisch bent?
Ja Miss Leegfobo!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of iig PI's gebruiken.
[spoiler]heerlijk, zo'n n00b die de afkortingen niet kent{/spoiler]
volgens mij staat er in de start van dit topic duidelijk dat niet-singels ook welkom zijn dus je hebt volkomen gelijk:)quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef Delan het volgende:
[..]
omdat het mag, niet verboden is, openbaar is, omdat ik het soms leuk vind, of ben ik nu bijdehand bezig?
![]()
Ik hang bij deze dan een bordje om mn nekquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:36 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Het schijnt hier vol te zitten met vanalles wat! Single vrouwen, vrouwen die buiten de deur eten... en vast ook nog wel een verloren vrouw die dan echt bezet is maar alleen ff kijkt en meelult. Chaos voor de single-man dus! Hebben ze geen bordje om de nek of zo?!
O en Tally... dat was niet serieus, dat was een grapje. Zo. Vermeld. I learn fast!
Heerlijk die uhm niet newbies die niet weten hoe een spoiler werktquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of iig PI's gebruiken.
thank youquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:36 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
volgens mij staat er in de start van dit topic duidelijk dat niet-singels ook welkom zijn dus je hebt volkomen gelijk:)
Gij het ok de weg teruggevonde, ist nie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Of iig PI's gebruiken.
Wanneer gaan we nou eens douchen en ga jij mn haar wassen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben heul nie frigide! Ik ben gewoon moe!
Vrieskistquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben heul nie frigide! Ik ben gewoon moe!
Hello Nurse!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
neuh... tuurlijk mag het.... ik begrijp het alleen niet zo, maar zal wel aan mij liggen dan
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:36 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Het schijnt hier vol te zitten met vanalles wat! Single vrouwen, vrouwen die buiten de deur eten... en vast ook nog wel een verloren vrouw die dan echt bezet is maar alleen ff kijkt en meelult. Chaos voor de single-man dus! Hebben ze geen bordje om de nek of zo?!
O en Tally... dat was niet serieus, dat was een grapje. Zo. Vermeld. I learn fast!
Alleen omdat dit topic anders alleen was uitgestorvenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:36 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
[..]
volgens mij staat er in de start van dit topic duidelijk dat niet-singels ook welkom zijn dus je hebt volkomen gelijk:)
IJslolly, met GHB smaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |