BB.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef fathank het volgende:
Komt bij iedere smartphone voor?
Mijn Blackberry bold 9700 heeft nergens last van hoor.
Ook van iBenny.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:52 schreef Neerlands_Trots het volgende:
TS krijgt een stijfje van elk woord dat met "i" begint"
quote:
Bron: Applequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:57 schreef Stekelbees het volgende:
terwijl het niet alleen bij iPhone 4 zo is.
Welke telefoons hebben nog meer last van dat je bereik weg valt als je em vastpakt? Bewijs graag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:57 schreef Stekelbees het volgende:
Mwa, fanboy, fanboy... valt ook wel weer mee. Vind 't gewoon redelijk triest dat iedereen ff snel de kans grijpt om Apple te bashen terwijl het niet alleen bij iPhone 4 zo is.
Daar denken ze bij Apple anders over.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef fathank het volgende:
zo werkt het niet bij apple, jij betaald.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:59 schreef fratsman het volgende:
Wat betaalt Apple je voor dit topic, TS?
www.apple.com/antennaquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke telefoons hebben nog meer last van dat je bereik weg valt als je em vastpakt? Bewijs graag.
Als het aan apple ligt welquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef fathank het volgende:
Komt bij iedere smartphone voor?
Wat heb je op de vergelijking aan te merken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Mooi voor hun, maar wat een vergelijking
HAHAHAH FAAL! BLEKBERRIE IS HEUL GEEN TYPE, MAAR EEN MERK!~~!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:48 schreef Stekelbees het volgende:
type telefoons/smartphones/blackberry's.
Dat is gewoon mogelijk door Android, niet specifiek de Desire.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:58 schreef CaptainCookie het volgende:
De interface alleen al. Wauw, je kan nu een wallpaper instellen. Bij de Desire kan je alles verplaatsen enz.
Die websitequote:
Product naam.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:06 schreef LePoo het volgende:
[..]
HAHAHAH FAAL! BLEKBERRIE IS HEUL GEEN TYPE, MAAR EEN MERK!~~!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Johquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:06 schreef LePoo het volgende:
[..]
Dat is gewoon mogelijk door Android, niet specifiek de Desire.
(Android is mobiele OS van Google)
quote:
Komt in elk topic voor over apple.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat heb je op de vergelijking aan te merken?
Lekker onpartijdige review ook. Feit: in 2010 nog zo'n probleem hebben is gewoon een beetje slecht (zwak uitgedrukt). Vóóral voor in telefoon uit die prijsklasse. Dat moet je met mijn eens zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
www.apple.com/antenna
of zijn ze allemaal videoshopped?
quote:Op kantoor hebben we inderdaad een iPhone 4 om mee te experimenteren.
Feit 1. Alle telefoons hebben weak spots. Fantastisch. Als je telefoons inpakt in metaal doen ze het inderdaad niet.... Je handen kunnen dus inderdaad het signaal beïnvloeden. Maar de iPhone 4 van Apple hebben veel grotere drops dan de concurrenten, een antenne die direct aan de oppervlakte ligt en er zijn duidelijke problemen met de ontvangst. Het is als zeggen dat elke auto schade heeft als je met 50 km/u tegen een boom aan rijdt. Dat is waar. Maar als jou auto 1 ncap sterren haalt en de rest 5 heb je toch een probleem.....
Feit 2. De iPhone heeft de antenne aan de buitenkant. De weakspot is dus de gehele omlijsting van de telefoon.
Feit 3. Die mensen klagen nu over de iPhone. Dat andere toestellen ook slecht kunnen zijn geweest is niet echt relevant. Daarnaast: Consumer report heeft in een lab-omgeving getest een geconcludeerd dat het probleem van de iPhone4 zich niet in dezelfde mate voordoet bij andere telefoons.
Feit 4. Het hoesje voorkomt dat je de iPhone op een bepaalde manier kan vasthouden. Echter, klanten kopen een iPhone o.a. voor het design. Een hoesje doet dat design geweld aan. Daarnaast: Consumer Report heeft het niet kunnen reproduceren op andere telefoons. Gaat ook lastig aangezien het probleem van een onbeschermde antenne bij geen enkele andere telefoon voorkomt.
Conclusie: Kletspraat. Volkomen terecht dat de concurrentie Steve aanvalt. Hij moet zich met de problemen van zijn klanten bezighouden. Niet als een kleuter zeggen: Ja maar hunnie....
Wil ik dat dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zie dit een iPhone nog niet doen. Oh, en Flash?
Niet bang dat mensen je inlegkruisjes zien?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Haters zullen altijd blijven haten.
Zal er zelf ook wel mee te maken krijgen. Heb speciaal voor mijn iPad een doorzichtige rugzak gekocht.
Apple die concurerende producten gaat "testen", natuurlijk is dat objectief en gebeurt dat op een eerlijke manierquote:
Welke dingen kan de iPhone niet dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zie dit een iPhone nog niet doen. Oh, en Flash?
Bouwvakkers Nokiaquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:04 schreef betyar het volgende:
ik heb een echte bouwvakkers nokia, en je kan er zelfs mee bellen!!!!! Ooh wacht daar is ie ook voor bedoeld.
Kun je niet mee e-mailen, internet browsen, films kijken enz..quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:04 schreef betyar het volgende:
ik heb een echte bouwvakkers nokia, en je kan er zelfs mee bellen!!!!! Ooh wacht daar is ie ook voor bedoeld.
Flikker op, een telefoon heb je in de eerste plaats om mee te bellen. Een telefoon die dat niet doet is geen cent waard.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kun je niet mee e-mailen, internet browsen, films kijken enz..
Kut vergelijking dus.
Net als een senseo zet ook koffie dus waarom een espresso apparaat kopen van 700 euro
Ja gaat de bouwvakkers nokia toch niet afzeiken he......quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kun je niet mee e-mailen, internet browsen, films kijken enz..
Kut vergelijking dus.
Net als een senseo zet ook koffie dus waarom een espresso apparaat kopen van 700 euro
Heus wel, als smartphone is het een bagger ding.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja gaat de bouwvakkers nokia toch niet afzeiken he......
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef Dubby het volgende:
Ik denk dat in verhouding veel meer werklozen zo'n kampertelefoontje hebben.
Klopt. Ze maken nog meer rommel naast de iphone.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:57 schreef Stekelbees het volgende:
Mwa, fanboy, fanboy... valt ook wel weer mee. Vind 't gewoon redelijk triest dat iedereen ff snel de kans grijpt om Apple te bashen terwijl het niet alleen bij iPhone 4 zo is.
Mighty Mouse is vrijwel het enige dat ik echt een kutproduct vind van Apple.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:25 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Klopt. Ze maken nog meer rommel naast de iphone.
Wat dacht je van alles wat je in dat filmpje ziet. Die Desire is zo veel meer customizable dan de iPhone. Als je dat niet zietquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Welke dingen kan de iPhone niet dan?![]()
En waarom wil je flash? Ik schat dat binnen een jaar alle video over is op html5
Want hoe je 'em van de fabrikant krijgt is niet goed ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die Desire is zo veel meer customizable dan de iPhone.
Ik wil zelf bepalen hoe ik mijn telefoon indeel. Dus welke informatie ik wil zien (widgets), welke icoontjes enz. Als ik geen gebruik maak van Twitter, hoef ik geen Twitter-dingen te zien. Andersom natuurlijk wel. Als ik de beurzen volg is het handig om de belangrijkste koersen op een van de homescreens te zien. Andersom uiteraard weer niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want hoe je 'em van de fabrikant krijgt is niet goed ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |