Klopt. Ze maken nog meer rommel naast de iphone.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:57 schreef Stekelbees het volgende:
Mwa, fanboy, fanboy... valt ook wel weer mee. Vind 't gewoon redelijk triest dat iedereen ff snel de kans grijpt om Apple te bashen terwijl het niet alleen bij iPhone 4 zo is.
Mighty Mouse is vrijwel het enige dat ik echt een kutproduct vind van Apple.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:25 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Klopt. Ze maken nog meer rommel naast de iphone.
Wat dacht je van alles wat je in dat filmpje ziet. Die Desire is zo veel meer customizable dan de iPhone. Als je dat niet zietquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Welke dingen kan de iPhone niet dan?![]()
En waarom wil je flash? Ik schat dat binnen een jaar alle video over is op html5
Want hoe je 'em van de fabrikant krijgt is niet goed ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die Desire is zo veel meer customizable dan de iPhone.
Ik wil zelf bepalen hoe ik mijn telefoon indeel. Dus welke informatie ik wil zien (widgets), welke icoontjes enz. Als ik geen gebruik maak van Twitter, hoef ik geen Twitter-dingen te zien. Andersom natuurlijk wel. Als ik de beurzen volg is het handig om de belangrijkste koersen op een van de homescreens te zien. Andersom uiteraard weer niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want hoe je 'em van de fabrikant krijgt is niet goed ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |