Wat een ongelofelijke mongolen lopen er toch rond op deze wereld.
Dat oneindige gezeik over die iPhone 4g. Dat gezeik over Apple. Gezeik over de "fanboys".
Het allermooiste vind ik nog de mensen die bijv mac OS afzeiken, het dan proberen en stiekem erg tevreden zijn en dat dan alsnog niet willen toegeven om maar te kunnen blijven zeiken. Wat een treurnis.
Ivm de 4g:
-het betreft maar x % van de totaal miljoenen verkochte iPhones die dit probleem hebben. Apple biedt dan inderdaad nog een oplossing (ok, fine, zo'n hoesje is een kutoplossing, maar oke.)
-Hetzelfde probleem komt voor bij vrijwel alle andere "grote" type telefoons/smartphones/blackberry's. Daar hoor je niemand over.
-Er is gewoon een 30-day-return-garantie. Maw ben je er niet blij mee, kun je het ding binnen de 30 terugbrengen en het volledige bedrag terugkrijgen. Zoveel vertrouwen hebben ze in hun producten. Service, right?
Zodra er iets van Apple een probleem heeft is het gelijk een mediaspektakel.
Dan komt altijd het argument "overpriced" naarboven. Eigenlijk zeggen mensen die over de prijs zeiken dit:
"Shit, we willen er echt ZO graag een, maar ik ben een werkloze pvda'r en kan hem eigenlijk niet betalen. Als hij wél betaalbaar zou zijn zou ik er zeker eentje halen van m'n uitkering!"
Aan jullie: Jullie WILLEN wel, maar kunnen NIET.
Laat iedereen lekker doen wat 'ie wilt, maar stop met dat gezeur over Apple. Het is uiteindelijk een persoonlijke keuze. Klaar.
Ja, nou ja, best stekelig dus.