OPTIEFTEN VERREKTE MONGOL!!!1111112222223333333quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:05 schreef ukga het volgende:
ik wacht op chinese chicks met dikke tieten
Bah nee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:17 schreef KingOfMars het volgende:
Ach daar hou jij toch helemaal niet van joh.
Die Deathgrip men.quote:
Met Androidquote:
iOS 4.01 is weeeej beter! Behalve de notifications dan, die zijn kut op de iPheun. Dat heeft Android wel weer goed gedaan.quote:
Alles is altijd beter dan WinMo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:36 schreef Q. het volgende:
En ach, het is allebei UNIX. Alles beter dan WinMo.
Moet zeggen dat MS het met WinMo 7 eindelijk lijkt te gaan snappen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alles is [b]altijd[b] beter dan WinMo.
Of dan Windows, uberhaupt.
Windows..
.
.
Het is geen mobieltje, het is een way of life!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:37 schreef Joene het volgende:
Weet je ik wil echt graag een iphone hoor zelfs een 4 , maar ik heb er echt geen abbo van 24x55 euro voor over en dan nog eens 200 bij betalen. Ook zie ik het niet zitten om 750+ euro's los neer te tellen voor een mobieltje.
Ik vond het weinig indrukwekkend eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat MS het met WinMo 7 eindelijk lijkt te gaan snappen.
Vergeleken met 6.5 dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vond het weinig indrukwekkend eerlijk gezegd.
Mwah Windows Mobile 7 is best okay maar lang ios of android idd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vond het weinig indrukwekkend eerlijk gezegd.
Nou J nu moet je niet alles afkraken Windows 7 is echt een wereldverbetering van formaat ten opzichte van Vista. Daarentegen Xp voldoet prima nog (zakelijk).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
Ik bedoel, dat is hetzelfde als blij zijn met Windows 7.
Aero Glass ziet er best okay uit in Windows 7. Ik gebruik OS X en Win7 door elkaar en ze hebben allebei hun positieve punten. Windows 7 ziet er bijvoorbeeld mooi uit en met OS X kan je echt dingen doen ipv er naar kijken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
Ik bedoel, dat is hetzelfde als blij zijn met Windows 7.
Dat is net zoiets als zeggen dat Almere beter is dan Auschwitz.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Windows 7 is echt een wereldverbetering van formaat ten opzichte van Vista.
Denk je ? ik denk dat Auschwitz beter is dan Almere hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat Almere beter is dan Auschwitz.
Dat komt alleen maar omdat het daarvoor kut was. En ik vind Windows 7 zéker niet zo goed als iedereen wil doen geloven. Het is een verbetering op Vista, het is leuk dat we eindelijk iets hebben dat er beter uitziet dan XP (mocht ook wel na 10 jaar...) maar het heeft nog steeds de Windows eigenaardigheden en nukken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou J nu moet je niet alles afkraken Windows 7 is echt een wereldverbetering van formaat ten opzichte van Vista. Daarentegen Xp voldoet prima nog (zakelijk).
Ik moet elke ochtend een beetje huilen als ik mijn HP Elitebook met Windows 7 (quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Aero Glass ziet er best okay uit in Windows 7. Ik gebruik OS X en Win7 door elkaar en ze hebben allebei hun positieve punten. Windows 7 ziet er bijvoorbeeld mooi uit en met OS X kan je echt dingen doen ipv er naar kijken.
De hekken om Almere heen zijn minder hoog. Helaas.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Denk je ? ik denk dat Auschwitz beter is dan Almere hoor
Gelukkig hebben wij op het werk nog Windows XP. En IE 6.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik moet elke ochtend een beetje huilen als ik mijn HP Elitebook met Windows 7 () aanzet. Dramatische kuthardware (echt, dat touchpad, huilen gewoon), slow as fuck, etc. Gelukkig maakt mijn MBP dat 's avonds allemaal weer goed
.
SCHANDALIG! ZWOEGEN ZAL JE! TOT JE ER BIJ NEER VALT, NJ! TOT JE ER BIJ NEER VALT!quote:
Dat doe ik ook, Q. Met een biertje in m'n hand op de maat van de muziek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
SCHANDALIG! ZWOEGEN ZAL JE! TOT JE ER BIJ NEER VALT, NJ! TOT JE ER BIJ NEER VALT!
Ja, dat doen wij onze gebruikers ook nog aan. Hm nou, sinds kort IE8 maar toch. Gelukkig hoef ik me daar als IT-er niet veel van aan te trekken. Moet alleen m'n baas nog overtuigen van het feit dat een MBP + Fusion ook prima is als werkplek ipv die HP drek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij op het werk nog Windows XP. En IE 6.!
HP only he. Huismerk, vaste leverancier, etc...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef Joene het volgende:
Hoezo overtuigen ? mag je niet zelf je eigen hardware bestellen ?
Ik heb nog een P4 dell bak met XP op den zaak, dus zeik niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik moet elke ochtend een beetje huilen als ik mijn HP Elitebook met Windows 7 () aanzet. Dramatische kuthardware (echt, dat touchpad, huilen gewoon), slow as fuck, etc. Gelukkig maakt mijn MBP dat 's avonds allemaal weer goed
.
Jamaar jij zit toch altijd in Taiwanistan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog een P4 dell bak met XP op den zaak, dus zeik niet.
Ja en daar klap ik mijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar jij zit toch altijd in Taiwanistan.
Same here. Werkt op zich best aardig. Alleen 1 gig geheugen is wel een beetje weinig als je meer dingen tegelijk wil doen. Maar ja, je kan niet meer krijgen want standaard enzo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog een P4 dell bak met XP op den zaak, dus zeik niet.
Standaard kantoormiepen krijgen bij ons 1GB, applicatiebeheerders vaak 2GB en power users gewoon 4GB.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here. Werkt op zich best aardig. Alleen 1 gig geheugen is wel een beetje weinig als je meer dingen tegelijk wil doen. Maar ja, je kan niet meer krijgen want standaard enzo.!
SQL Developer neemt al 150 tot 200 meg in.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Standaard kantoormiepen krijgen bij ons 1GB, applicatiebeheerders vaak 2GB en power users gewoon 4GB.
Weet je hoe ze dat doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou ja, trouwens, zij hoeft niks te doen, er wordt enkel bij haar naar eieren gegrabbeld.
Wuule muttn eerst nog wat bootr karnnn, JKoa. En de kooo'n melk'n. Doarnoa kunt wuule wel een keer goan trouw'n.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer is onze Veluwse bruiloft trouwens,Q
?
Zoiets. Maar het is voornamelijk een hele lange naald, van een centimeter of 30. Die schuiven ze d'r doosch in. Dan prikken ze door d'r vaginawand d'r buikholte in, richting eiblaasjes om vervolgens met stotende bewegingen een eiblaasje aan te prikken en zo het eitje eruit te zuigenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Iemand doet een duikbril op en gaat naar binnen?
Beetje zoals bobbin' for apples?
Op zich was ik gelukkig zonder deze wetenschap.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoiets. Maar het is voornamelijk een hele lange naald, van een centimeter of 30. Die schuiven ze d'r doosch in. Dan prikken ze door d'r vaginawand d'r buikholte in, richting eiblaasjes om vervolgens met stotende bewegingen een eiblaasje aan te prikken en zo het eitje eruit te zuigen. En dat voor alle rijpe eitjes.
OMFG! Ik ben blij dat ik geen kinderen wilquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoiets. Maar het is voornamelijk een hele lange naald, van een centimeter of 30. Die schuiven ze d'r doosch in. Dan prikken ze door d'r vaginawand d'r buikholte in, richting eiblaasjes om vervolgens met stotende bewegingen een eiblaasje aan te prikken en zo het eitje eruit te zuigen. En dat voor alle rijpe eitjes.
Weg JK Wegquote:
Kun je er mooi de iLOI-taalcursusapp op draaien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:46 schreef Joene het volgende:
Ja maar als ik die nodig heb beslis ik als hoofd ict wel dat ik die nodig hebt.
quote:
Nee jonguh.. Vrouwen zijn keihard. En mottuh alles zelf doen. Geen pijnstillers krijg je er na.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je niet nog een zak pijnstillers meegekregen?
Of van die dikke zetpillen?.
Uhhuquote:Op maandag 26 juli 2010 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, met twee puntjes omdat Replique anders begint te mekkeren.
2 keer dezelfde berichtjes mag je niet plaatsen.quote:
quote:
Dat is met Replique, J. Dat je niet twee keer hetzelfde kan posten.quote:
En zelf woon je in....?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:36 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens is je gelijk gebleken, JK: in Toscane veel vinexlullen en twee-onder-een-kap-kutten met bungalowtenten.
Niet op de leuke campings maar wel op de de paar Camping Villaggio's waar we per ongeluk terechtkwamen. Wat een armoe.
Geen vinkje extra of t-o-e-k, hier, Swets, in ieder geval. En ook mijd ik liever Camping Villaggio's. En bungalowtenten, trouwens. Evenals zwemparadijzen.quote:
Neem een all-in-resort op een Caribisch eiland dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:54 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Geen vinkje extra of t-o-e-k, hier, Swets, in ieder geval. En ook mijd ik liever Camping Villaggio's. En bungalowtenten, trouwens. Evenals zwemparadijzen.
Eng hè, iets anders doen dan de massa.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god, zo'n alternatief trekkerstentje met langharig dreadlock tuig in een volgescheten koeienweidje en je dan verheven voelen boven de plebs die zich wél kunnen douchen.
Nee hoor, alleen die vermeende superioriteit erbij vind ik altijd een beetje zum kotzen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eng hè, iets anders doen dan de massa.
Nounou, dat omgekeerde gekoketteer met 'het volkse' is net zo erg.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee hoor, alleen die vermeende superioriteit erbij vind ik altijd een beetje zum kotzen.
Dat zie ik dan ook maar zelden mensen doen, behalve zangers van een bepaald genre.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nounou, dat omgekeerde gekoketteer met 'het volkse' is net zo erg.
Ik zag het net in dit topic nog gebeuren, Swets.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zie ik dan ook maar zelden mensen doen, behalve zangers van een bepaald genre.
Door wie dan? Want als je op mijn post doelt ga ik toch twijfelen aan je intelligentie.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zag het net in dit topic nog gebeuren, Swets.
Mjah, mijn mooiste vakantie ooit was IJsland waar je sliep in schoolgebouwen en douches en plee's met anderen deelde. En voor dat geld had ik 4 jaar lang minimaal 14 dagen per jaar naar een Turks all-in-resort gekund.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:24 schreef Joene het volgende:
Ik vind kamperen best tof dus , maar wel op zo een luxe camping resort met EIGEN DOUCHE en Toilet.
Alleen voor die prijs kan je beter allinclusive aan de bar hangen in turkije of griekenland .
Noujah ik vind het allemaal wel okay zolang het maar schoon is enzo , en een eigen douche en plee vind ik wel erg prettig dus als het kan boeken we zoiets of gewoon een vliegreis.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, mijn mooiste vakantie ooit was IJsland waar je sliep in schoolgebouwen en douches en plee's met anderen deelde. En voor dat geld had ik 4 jaar lang minimaal 14 dagen per jaar naar een Turks all-in-resort gekund.
Ik heb een keer op Tenerife all-in gezeten. Altijd rond de 21 graden en als je een autootje huurt, best leuk om rond te rijden. En maar 4 uurtjes vliegen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Noujah ik vind het allemaal wel okay zolang het maar schoon is enzo , en een eigen douche en plee vind ik wel erg prettig dus als het kan boeken we zoiets of gewoon een vliegreis.
We willen van de herfstvakantie even weg omdat we van de zomer hopelijk (waarschijnlijk) hetzelfde hebben als T.
Backpacken is idd heeeeeeeeeel iets anders.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eng hè, iets anders doen dan de massa.
ja zoiets dusquote:Op maandag 26 juli 2010 10:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een keer op Tenerife all-in gezeten. Altijd rond de 21 graden en als je een autootje huurt, best leuk om rond te rijden. En maar 4 uurtjes vliegen.
Een hartaanval?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Joene het volgende:
[..]
We willen van de herfstvakantie even weg omdat we van de zomer hopelijk (waarschijnlijk) hetzelfde hebben als T.
Je weet toch T.quote:
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef KingOfMars het volgende:
Trek (whehehe) je het nog een beetje T?
Eerst nog een half uur om de uitslag te horen. Dan hoor ik ook hoe laat ik eventueel moet vanmiddag.quote:
Ok dan! Ik ga iets met m'n duimen doen dan!!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst nog een half uur om de uitslag te horen. Dan hoor ik ook hoe laat ik eventueel moet vanmiddag.
Oe, spannend.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst nog een half uur om de uitslag te horen. Dan hoor ik ook hoe laat ik eventueel moet vanmiddag.
Och, dat valt ook wel mee. Wat kan het mij schelen dat mensen graag schouder aan schouder aan een privestrand liggen, aansluitend naar het campingrestaurant strompelen, gevolgd door de disco en voorts naar de gehuurde bungalowtent kruipen?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen die vermeende superioriteit erbij vind ik altijd een beetje zum kotzen.
Niiiiiice. Toch? #geenverstandvanquote:Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
15:00 uur! 3 embryo's.
Ik krijg er vanmiddag 2 terug.
Ik geloof het welquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
je ken het best J.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hallo geen jargon he. Wat is cryo? Dan vriezen ze de derde in ofzo?
Zie je, je snapt het welquote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hallo geen jargon he. Wat is cryo? Dan vriezen ze de derde in ofzo?
Ik denk het wel. Weet het niet zeker.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zie je, je snapt het wel
Ja, en die kan dan eventueel gebruikt worden als je na je 3 puncties nog steeds geen succes gehad hebt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar eh, 3 uit 7 eitjes is een erg goed resultaat trouwens.
Nah, de kans op succes is met cryo's aanzienlijk kleiner dan met 'verse' embryo's.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef KingOfMars het volgende:
Dat dat spul het invriezen overleeft zeg. (En het ontdooien dus).
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nah, de kans op succes is met cryo's aanzienlijk kleiner dan met 'verse' embryo's.
*ziet de film Aliens voorbij schieten*quote:Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
Ja? Dat wist ik dus nietquote:Op maandag 26 juli 2010 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kans op succes is nu gelijk met een procent of 20 omhoog geschoten he
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:17 schreef Joene het volgende:
Zo terugduwen die baarmoeder in via een eng slangetje.
Ik mot geen zwartequote:Op maandag 26 juli 2010 11:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik had allang een negert geadopteerd.
De kans van slaging is vanaf het moment van starten (dus hormonen spuiten) iets van 10% ofzo. Bij een succesvolle punctie zit je op 20% en bij terug plaatsing van embryo's op 30% ofzo.quote:
Daar blazen ze dus gewoon op he. En vervolgens wordt het slangetje gecontroleerd of 't er wel echt uit is. Als die arts per ongeluk een hoestbui krijgt slikt ie je kindje inquote:Op maandag 26 juli 2010 11:17 schreef Joene het volgende:
Zo terugduwen die baarmoeder in via een eng slangetje.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar blazen ze dus gewoon op he. En vervolgens wordt het slangetje gecontroleerd of 't er wel echt uit is. Als die arts per ongeluk een hoestbui krijgt slikt ie je kindje in
Ja, tis natuurlijk al vervelend dat hij in je vrouw d'r kut blaast, maar alstie ook nog je kind opvreet...quote:Op maandag 26 juli 2010 13:46 schreef KingOfMars het volgende:
Ok. Bedankt voor de (ietwat zorgwekkende) visual S..
"Hier dokter, een anta-fluutje"quote:Op maandag 26 juli 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Misschien ff stophoestjes meenemen zo T.
ROTFLOLMAO!!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, tis natuurlijk al vervelend dat hij in je vrouw d'r kut blaast, maar alstie ook nog je kind opvreet...
Ik heb dat vandaag gewoon maar even niet gedaanquote:Op maandag 26 juli 2010 16:40 schreef just me het volgende:
Goed bezig Tally
En ik heb weer genoeg gevisualiseerd voor vandaag
Een pots?quote:
Nee, die zwarte zit achter die andere 2.quote:
Nee manquote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, die zwarte zit achter die andere 2.
Bakje van 25 liter waar ze in zaten was echt veels te klein. Sluierstaarten hebben 50 liter per vis nodig. Wist jij dat?
Het zijn nogal rotzooimakers namelijk. Ze hebben nu mooi de ruimte. Als ze maar niet nog groter groeien.quote:
quote:
Eigenlijk zijn het gewoon kudtbeesten maar ja ik vind het wel mooi.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:05 schreef Joene het volgende:
Die Apisto doet aan zandzeven ook vrij rommelig
Die tubes gaan er bij mij ook hard door heen J.quote:
Ach ik ben wel gek op mn vissiesquote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het gewoon kudtbeesten maar ja ik vind het wel mooi.
Als jij zere poten hebt na een 5KM en je hebt een tube binnen handbereik piep je wel anders A.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Armageddon het volgende:
Ik voel me een beetje veraden hier in dit topic eigenlijk. We zijn toch IT'ers? Welke IT'er gebruikt er nu perskindol????
Dit dusquote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als jij zere poten hebt na een 5KM en je hebt een tube binnen handbereik piep je wel anders A.
Ik gebruik alleen aambeien zalf ivm doorzitten A.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Armageddon het volgende:
Ik voel me een beetje veraden hier in dit topic eigenlijk. We zijn toch IT'ers? Welke IT'er gebruikt er nu perskindol????
Die 5KM loop je toch zelf! Achterlijke nep IT'er!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als jij zere poten hebt na een 5KM en je hebt een tube binnen handbereik piep je wel anders A.
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen aambeien zalf ivm doorzitten A.
Zou dat hem zijn ?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk deze J: Vlees eten, leren of niet ?.
Kom bij mij werken.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou wel een andere baan willen hebben waar ik met 36 uur en niet teveel verantwoordelijkheid anderhalf keer modaal kan verdienen. Zeg maar wat ik nu doe, maar dan met minder reizen... Iemand?
Doe maar 2 van die functies dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, behalve een beetje managen kan ik niet veel. Ook goed om te vermelden. En ik wil een macbook, een internet verbinding en een iPhone 4 van de baas.
Serieus, ik zeg kom naar Den Haag. We zoeken nog een teamleider.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, behalve een beetje managen kan ik niet veel. Ook goed om te vermelden. En ik wil een macbook, een internet verbinding en een iPhone 4 van de baas.
Dat klinkt als verantwoordelijkheid A.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Serieus, ik zeg kom naar Den Haag. We zoeken nog een teamleider.
Valt best mee.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klinkt als verantwoordelijkheid A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |