OPTIEFTEN VERREKTE MONGOL!!!1111112222223333333quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:05 schreef ukga het volgende:
ik wacht op chinese chicks met dikke tieten
Bah nee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:17 schreef KingOfMars het volgende:
Ach daar hou jij toch helemaal niet van joh.
Die Deathgrip men.quote:
Met Androidquote:
iOS 4.01 is weeeej beter! Behalve de notifications dan, die zijn kut op de iPheun. Dat heeft Android wel weer goed gedaan.quote:
Alles is altijd beter dan WinMo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:36 schreef Q. het volgende:
En ach, het is allebei UNIX. Alles beter dan WinMo.
Moet zeggen dat MS het met WinMo 7 eindelijk lijkt te gaan snappen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alles is [b]altijd[b] beter dan WinMo.
Of dan Windows, uberhaupt.
Windows..
.
.
Het is geen mobieltje, het is een way of life!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:37 schreef Joene het volgende:
Weet je ik wil echt graag een iphone hoor zelfs een 4 , maar ik heb er echt geen abbo van 24x55 euro voor over en dan nog eens 200 bij betalen. Ook zie ik het niet zitten om 750+ euro's los neer te tellen voor een mobieltje.
Ik vond het weinig indrukwekkend eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat MS het met WinMo 7 eindelijk lijkt te gaan snappen.
Vergeleken met 6.5 dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vond het weinig indrukwekkend eerlijk gezegd.
Mwah Windows Mobile 7 is best okay maar lang ios of android idd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vond het weinig indrukwekkend eerlijk gezegd.
Nou J nu moet je niet alles afkraken Windows 7 is echt een wereldverbetering van formaat ten opzichte van Vista. Daarentegen Xp voldoet prima nog (zakelijk).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
Ik bedoel, dat is hetzelfde als blij zijn met Windows 7.
Aero Glass ziet er best okay uit in Windows 7. Ik gebruik OS X en Win7 door elkaar en ze hebben allebei hun positieve punten. Windows 7 ziet er bijvoorbeeld mooi uit en met OS X kan je echt dingen doen ipv er naar kijken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
Ik bedoel, dat is hetzelfde als blij zijn met Windows 7.
Dat is net zoiets als zeggen dat Almere beter is dan Auschwitz.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Windows 7 is echt een wereldverbetering van formaat ten opzichte van Vista.
Denk je ? ik denk dat Auschwitz beter is dan Almere hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat Almere beter is dan Auschwitz.
Dat komt alleen maar omdat het daarvoor kut was. En ik vind Windows 7 zéker niet zo goed als iedereen wil doen geloven. Het is een verbetering op Vista, het is leuk dat we eindelijk iets hebben dat er beter uitziet dan XP (mocht ook wel na 10 jaar...) maar het heeft nog steeds de Windows eigenaardigheden en nukken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou J nu moet je niet alles afkraken Windows 7 is echt een wereldverbetering van formaat ten opzichte van Vista. Daarentegen Xp voldoet prima nog (zakelijk).
Ik moet elke ochtend een beetje huilen als ik mijn HP Elitebook met Windows 7 (quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Aero Glass ziet er best okay uit in Windows 7. Ik gebruik OS X en Win7 door elkaar en ze hebben allebei hun positieve punten. Windows 7 ziet er bijvoorbeeld mooi uit en met OS X kan je echt dingen doen ipv er naar kijken.
De hekken om Almere heen zijn minder hoog. Helaas.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Denk je ? ik denk dat Auschwitz beter is dan Almere hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |