OPTIEFTEN VERREKTE MONGOL!!!1111112222223333333quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:05 schreef ukga het volgende:
ik wacht op chinese chicks met dikke tieten
Bah nee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:17 schreef KingOfMars het volgende:
Ach daar hou jij toch helemaal niet van joh.
Die Deathgrip men.quote:
Met Androidquote:
iOS 4.01 is weeeej beter! Behalve de notifications dan, die zijn kut op de iPheun. Dat heeft Android wel weer goed gedaan.quote:
Alles is altijd beter dan WinMo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:36 schreef Q. het volgende:
En ach, het is allebei UNIX. Alles beter dan WinMo.
Moet zeggen dat MS het met WinMo 7 eindelijk lijkt te gaan snappen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alles is [b]altijd[b] beter dan WinMo.
Of dan Windows, uberhaupt.
Windows..
.
.
Het is geen mobieltje, het is een way of life!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:37 schreef Joene het volgende:
Weet je ik wil echt graag een iphone hoor zelfs een 4 , maar ik heb er echt geen abbo van 24x55 euro voor over en dan nog eens 200 bij betalen. Ook zie ik het niet zitten om 750+ euro's los neer te tellen voor een mobieltje.
Ik vond het weinig indrukwekkend eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat MS het met WinMo 7 eindelijk lijkt te gaan snappen.
Vergeleken met 6.5 dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vond het weinig indrukwekkend eerlijk gezegd.
Mwah Windows Mobile 7 is best okay maar lang ios of android idd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vond het weinig indrukwekkend eerlijk gezegd.
Nou J nu moet je niet alles afkraken Windows 7 is echt een wereldverbetering van formaat ten opzichte van Vista. Daarentegen Xp voldoet prima nog (zakelijk).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
Ik bedoel, dat is hetzelfde als blij zijn met Windows 7.
Aero Glass ziet er best okay uit in Windows 7. Ik gebruik OS X en Win7 door elkaar en ze hebben allebei hun positieve punten. Windows 7 ziet er bijvoorbeeld mooi uit en met OS X kan je echt dingen doen ipv er naar kijken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
Ik bedoel, dat is hetzelfde als blij zijn met Windows 7.
Dat is net zoiets als zeggen dat Almere beter is dan Auschwitz.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Windows 7 is echt een wereldverbetering van formaat ten opzichte van Vista.
Denk je ? ik denk dat Auschwitz beter is dan Almere hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat Almere beter is dan Auschwitz.
Dat komt alleen maar omdat het daarvoor kut was. En ik vind Windows 7 zéker niet zo goed als iedereen wil doen geloven. Het is een verbetering op Vista, het is leuk dat we eindelijk iets hebben dat er beter uitziet dan XP (mocht ook wel na 10 jaar...) maar het heeft nog steeds de Windows eigenaardigheden en nukken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou J nu moet je niet alles afkraken Windows 7 is echt een wereldverbetering van formaat ten opzichte van Vista. Daarentegen Xp voldoet prima nog (zakelijk).
Ik moet elke ochtend een beetje huilen als ik mijn HP Elitebook met Windows 7 (quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Aero Glass ziet er best okay uit in Windows 7. Ik gebruik OS X en Win7 door elkaar en ze hebben allebei hun positieve punten. Windows 7 ziet er bijvoorbeeld mooi uit en met OS X kan je echt dingen doen ipv er naar kijken.
De hekken om Almere heen zijn minder hoog. Helaas.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Denk je ? ik denk dat Auschwitz beter is dan Almere hoor
Gelukkig hebben wij op het werk nog Windows XP. En IE 6.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik moet elke ochtend een beetje huilen als ik mijn HP Elitebook met Windows 7 () aanzet. Dramatische kuthardware (echt, dat touchpad, huilen gewoon), slow as fuck, etc. Gelukkig maakt mijn MBP dat 's avonds allemaal weer goed
.
SCHANDALIG! ZWOEGEN ZAL JE! TOT JE ER BIJ NEER VALT, NJ! TOT JE ER BIJ NEER VALT!quote:
Dat doe ik ook, Q. Met een biertje in m'n hand op de maat van de muziek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
SCHANDALIG! ZWOEGEN ZAL JE! TOT JE ER BIJ NEER VALT, NJ! TOT JE ER BIJ NEER VALT!
Ja, dat doen wij onze gebruikers ook nog aan. Hm nou, sinds kort IE8 maar toch. Gelukkig hoef ik me daar als IT-er niet veel van aan te trekken. Moet alleen m'n baas nog overtuigen van het feit dat een MBP + Fusion ook prima is als werkplek ipv die HP drek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij op het werk nog Windows XP. En IE 6.!
HP only he. Huismerk, vaste leverancier, etc...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef Joene het volgende:
Hoezo overtuigen ? mag je niet zelf je eigen hardware bestellen ?
Ik heb nog een P4 dell bak met XP op den zaak, dus zeik niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik moet elke ochtend een beetje huilen als ik mijn HP Elitebook met Windows 7 () aanzet. Dramatische kuthardware (echt, dat touchpad, huilen gewoon), slow as fuck, etc. Gelukkig maakt mijn MBP dat 's avonds allemaal weer goed
.
Jamaar jij zit toch altijd in Taiwanistan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog een P4 dell bak met XP op den zaak, dus zeik niet.
Ja en daar klap ik mijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar jij zit toch altijd in Taiwanistan.
Same here. Werkt op zich best aardig. Alleen 1 gig geheugen is wel een beetje weinig als je meer dingen tegelijk wil doen. Maar ja, je kan niet meer krijgen want standaard enzo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog een P4 dell bak met XP op den zaak, dus zeik niet.
Standaard kantoormiepen krijgen bij ons 1GB, applicatiebeheerders vaak 2GB en power users gewoon 4GB.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here. Werkt op zich best aardig. Alleen 1 gig geheugen is wel een beetje weinig als je meer dingen tegelijk wil doen. Maar ja, je kan niet meer krijgen want standaard enzo.!
SQL Developer neemt al 150 tot 200 meg in.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Standaard kantoormiepen krijgen bij ons 1GB, applicatiebeheerders vaak 2GB en power users gewoon 4GB.
Weet je hoe ze dat doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou ja, trouwens, zij hoeft niks te doen, er wordt enkel bij haar naar eieren gegrabbeld.
Wuule muttn eerst nog wat bootr karnnn, JKoa. En de kooo'n melk'n. Doarnoa kunt wuule wel een keer goan trouw'n.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer is onze Veluwse bruiloft trouwens,Q
?
Zoiets. Maar het is voornamelijk een hele lange naald, van een centimeter of 30. Die schuiven ze d'r doosch in. Dan prikken ze door d'r vaginawand d'r buikholte in, richting eiblaasjes om vervolgens met stotende bewegingen een eiblaasje aan te prikken en zo het eitje eruit te zuigenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Iemand doet een duikbril op en gaat naar binnen?
Beetje zoals bobbin' for apples?
Op zich was ik gelukkig zonder deze wetenschap.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoiets. Maar het is voornamelijk een hele lange naald, van een centimeter of 30. Die schuiven ze d'r doosch in. Dan prikken ze door d'r vaginawand d'r buikholte in, richting eiblaasjes om vervolgens met stotende bewegingen een eiblaasje aan te prikken en zo het eitje eruit te zuigen. En dat voor alle rijpe eitjes.
OMFG! Ik ben blij dat ik geen kinderen wilquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoiets. Maar het is voornamelijk een hele lange naald, van een centimeter of 30. Die schuiven ze d'r doosch in. Dan prikken ze door d'r vaginawand d'r buikholte in, richting eiblaasjes om vervolgens met stotende bewegingen een eiblaasje aan te prikken en zo het eitje eruit te zuigen. En dat voor alle rijpe eitjes.
Weg JK Wegquote:
Kun je er mooi de iLOI-taalcursusapp op draaien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:46 schreef Joene het volgende:
Ja maar als ik die nodig heb beslis ik als hoofd ict wel dat ik die nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |