quote:Op maandag 26 juli 2010 21:36 schreef Casos het volgende:
Leren? Niks leren, dat is gewoon je natuur, gaat automatisch. Je zou kunnen leren om geen vlees te eten, maar ik zou niet weten waarom je dat zou doen. Dat bepalen ze later maar lekker zelf.
Nee dan moeten we er zelf op jagen om te overlevenquote:
Dit dus gewoon groente aardappels en een stuk vlees damn word steeds erger tegenwoordig.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef TwenteFC het volgende:
Ik mis de optie 'tot hij het huis uit is en zijn eigen eten koopt, tot dan eten wat de pot schaft'
omdat ondertussen wel aangetoont is dat er heel veel nadelen kleven aan de hoeveelheid en manier waarop wij vlees etenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dit dus gewoon groente aardappels en een stuk vlees damn word steeds erger tegenwoordig.
Je bent er zeker ook zo een die in de supermarkt aan je kinderen vraagt nou welke koekjes wil je hebben?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee dan moeten we er zelf op jagen om te overleven![]()
Ontopic.
Vlees bied ik dan aan, omdat ik het zelf eet helaas. En als een kind het niet wil, dan niet.
Ik ga niet dwingen of verplichten.
Als je kind dat moreel niet voor zichzelf kan verantwoorden vind ik dat je dat moet respecterenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dit dus gewoon groente aardappels en een stuk vlees damn word steeds erger tegenwoordig.
Klopt alleen waarom moet Ned juist weer alles doen omdat tegen te gaan terwijl het in de rest van de wereld gewoon lekker door gaat.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ondertussen wel aangetoont is dat er heel veel nadelen kleven aan de hoeveelheid en manier waarop wij vlees eten
het is ook al aangetoont dat een overleg huishouding beter werkt dan een bevelhuishoudenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent er zeker ook zo een die in de supermarkt aan je kinderen vraagt nou welke koekjes wil je hebben?
Nou nee hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent er zeker ook zo een die in de supermarkt aan je kinderen vraagt nou welke koekjes wil je hebben?
ik ga heel lekker uit eten en bbq heel graagquote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef Repeat het volgende:
Vlees is koningsch en dat behoor je gewoon te eten anders heb je later geen leven joh. Niet lekker uit eten, niet met maten bbq'en. Lijkt me echt een hel.
Jij zou je kind dus volpompen met soja bonen tot dat hij zelf aangeeft of hij vlees wil?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je kind dat moreel niet voor zichzelf kan verantwoorden vind ik dat je dat moet respecteren
Geloof er niks van. Dan moeten mensen altijd kansloze vegatarische dingen voor je kopen. Die zijn er niet op de bbq's waar ik kom hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga heel lekker uit eten en bbq heel graag
ik heb het niet eens over de rest van nederlandquote:Op maandag 26 juli 2010 21:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt alleen waarom moet Ned juist weer alles doen omdat tegen te gaan terwijl het in de rest van de wereld gewoon lekker door gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |