quote:
Nee jonguh.. Vrouwen zijn keihard. En mottuh alles zelf doen. Geen pijnstillers krijg je er na.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je niet nog een zak pijnstillers meegekregen?
Of van die dikke zetpillen?.
Uhhuquote:Op maandag 26 juli 2010 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, met twee puntjes omdat Replique anders begint te mekkeren.
2 keer dezelfde berichtjes mag je niet plaatsen.quote:
quote:
Dat is met Replique, J. Dat je niet twee keer hetzelfde kan posten.quote:
En zelf woon je in....?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:36 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens is je gelijk gebleken, JK: in Toscane veel vinexlullen en twee-onder-een-kap-kutten met bungalowtenten.
Niet op de leuke campings maar wel op de de paar Camping Villaggio's waar we per ongeluk terechtkwamen. Wat een armoe.
Geen vinkje extra of t-o-e-k, hier, Swets, in ieder geval. En ook mijd ik liever Camping Villaggio's. En bungalowtenten, trouwens. Evenals zwemparadijzen.quote:
Neem een all-in-resort op een Caribisch eiland dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:54 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Geen vinkje extra of t-o-e-k, hier, Swets, in ieder geval. En ook mijd ik liever Camping Villaggio's. En bungalowtenten, trouwens. Evenals zwemparadijzen.
Eng hè, iets anders doen dan de massa.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow god, zo'n alternatief trekkerstentje met langharig dreadlock tuig in een volgescheten koeienweidje en je dan verheven voelen boven de plebs die zich wél kunnen douchen.
Nee hoor, alleen die vermeende superioriteit erbij vind ik altijd een beetje zum kotzen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eng hè, iets anders doen dan de massa.
Nounou, dat omgekeerde gekoketteer met 'het volkse' is net zo erg.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee hoor, alleen die vermeende superioriteit erbij vind ik altijd een beetje zum kotzen.
Dat zie ik dan ook maar zelden mensen doen, behalve zangers van een bepaald genre.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nounou, dat omgekeerde gekoketteer met 'het volkse' is net zo erg.
Ik zag het net in dit topic nog gebeuren, Swets.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zie ik dan ook maar zelden mensen doen, behalve zangers van een bepaald genre.
Door wie dan? Want als je op mijn post doelt ga ik toch twijfelen aan je intelligentie.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zag het net in dit topic nog gebeuren, Swets.
Mjah, mijn mooiste vakantie ooit was IJsland waar je sliep in schoolgebouwen en douches en plee's met anderen deelde. En voor dat geld had ik 4 jaar lang minimaal 14 dagen per jaar naar een Turks all-in-resort gekund.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:24 schreef Joene het volgende:
Ik vind kamperen best tof dus , maar wel op zo een luxe camping resort met EIGEN DOUCHE en Toilet.
Alleen voor die prijs kan je beter allinclusive aan de bar hangen in turkije of griekenland .
Noujah ik vind het allemaal wel okay zolang het maar schoon is enzo , en een eigen douche en plee vind ik wel erg prettig dus als het kan boeken we zoiets of gewoon een vliegreis.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, mijn mooiste vakantie ooit was IJsland waar je sliep in schoolgebouwen en douches en plee's met anderen deelde. En voor dat geld had ik 4 jaar lang minimaal 14 dagen per jaar naar een Turks all-in-resort gekund.
Ik heb een keer op Tenerife all-in gezeten. Altijd rond de 21 graden en als je een autootje huurt, best leuk om rond te rijden. En maar 4 uurtjes vliegen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Noujah ik vind het allemaal wel okay zolang het maar schoon is enzo , en een eigen douche en plee vind ik wel erg prettig dus als het kan boeken we zoiets of gewoon een vliegreis.
We willen van de herfstvakantie even weg omdat we van de zomer hopelijk (waarschijnlijk) hetzelfde hebben als T.
Backpacken is idd heeeeeeeeeel iets anders.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eng hè, iets anders doen dan de massa.
ja zoiets dusquote:Op maandag 26 juli 2010 10:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een keer op Tenerife all-in gezeten. Altijd rond de 21 graden en als je een autootje huurt, best leuk om rond te rijden. En maar 4 uurtjes vliegen.
Een hartaanval?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef Joene het volgende:
[..]
We willen van de herfstvakantie even weg omdat we van de zomer hopelijk (waarschijnlijk) hetzelfde hebben als T.
Je weet toch T.quote:
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 10:36 schreef KingOfMars het volgende:
Trek (whehehe) je het nog een beetje T?
Eerst nog een half uur om de uitslag te horen. Dan hoor ik ook hoe laat ik eventueel moet vanmiddag.quote:
Ok dan! Ik ga iets met m'n duimen doen dan!!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst nog een half uur om de uitslag te horen. Dan hoor ik ook hoe laat ik eventueel moet vanmiddag.
Oe, spannend.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst nog een half uur om de uitslag te horen. Dan hoor ik ook hoe laat ik eventueel moet vanmiddag.
Och, dat valt ook wel mee. Wat kan het mij schelen dat mensen graag schouder aan schouder aan een privestrand liggen, aansluitend naar het campingrestaurant strompelen, gevolgd door de disco en voorts naar de gehuurde bungalowtent kruipen?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen die vermeende superioriteit erbij vind ik altijd een beetje zum kotzen.
Niiiiiice. Toch? #geenverstandvanquote:Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
15:00 uur! 3 embryo's.
Ik krijg er vanmiddag 2 terug.
Ik geloof het welquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
15:00 uur! 3 embryo's.
Ik krijg er vanmiddag 2 terug.
je ken het best J.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hallo geen jargon he. Wat is cryo? Dan vriezen ze de derde in ofzo?
Zie je, je snapt het welquote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ja hallo geen jargon he. Wat is cryo? Dan vriezen ze de derde in ofzo?
Ik denk het wel. Weet het niet zeker.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zie je, je snapt het wel
Ja, en die kan dan eventueel gebruikt worden als je na je 3 puncties nog steeds geen succes gehad hebt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar eh, 3 uit 7 eitjes is een erg goed resultaat trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |