quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso noemt ze nog elk dier 'AAP' dus dat schiet niet op
Oh nee, ze kan ook poes (mauw) en hond (ho)quote:
quote:
napoleon kan meer zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, ze kan ook poes (mauw) en hond (ho)![]()
[..]
Shopping Apart Together?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
Die Perfect Storm zag ik ook aankomen hier idd.
Uiteindelijk bleken het drie spetters regen te zijn.
Ik ga McMosselen eten vanavond
Volgens mij waren Ll en ik aan het SAT-en!
quote:
Ze kan ook veel meer zeggen hoorquote:
Misschien zwijgen we elkaar wel dood OMDAT we in die periodes niet aan een half woord genoeg hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we elkaar niet doodzwijgen heb je ook aan een half woord genoeg he?
En het is weer voorbijquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien zwijgen we elkaar juist dood in de periodes dat we NIET aan een half woord genoeg hebben
Duh?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En het is weer voorbij
Je zegt nu precies hetzelfde als Greys he
Sometimes you wanna go where everybody knows your name *dumdumdumdum* and they're always glad you camequote:
Ga ga Oelahlah?quote:
GELE PARKIET!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:55 schreef JJH het volgende:
JIJ DENKT MAAR DAT JE ALLES MAG VAN MIJ,
IK ZIT HIER IN EEN KOOI, EN JIJ BENT VRIJ
Heb je hem met reflecterende verf bewerkt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon zit niet in een kooi, hij zit in een dopje![]()
[ afbeelding ]
nee sinds zijn laatste rui geeft hij bijna licht zo fel geel is 'iequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je hem met reflecterende verf bewerkt?
Mag Mips een keer met hem spelen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee sinds zijn laatste rui geeft hij bijna licht zo fel geel is 'ie
Wat een lieve foto!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag Mips een keer met hem spelen?
[ afbeelding ]
*propt Napoleon in een envelop*quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag Mips een keer met hem spelen?
[ afbeelding ]
Is het goed als hij als een bosje losse veren terugkomt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*propt Napoleon in een envelop*
hij komt morgen even langs oke?
je lijmt em maar weer in elkaar!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het goed als hij als een bosje losse veren terugkomt?
Ik zie je teen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze heeft toen ze klein was nogal een afwijking gehad ofzo![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Herken je haar met die krulletjes, Tombo?
Da's de vrouw van Rooster in Annie!
Wie?quote:
Annie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie?Greys? Nee joh, die zit kwijlend voor de tv
Okee, sinds wanneer ben jij de SC-klier geworden?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En deze is voor Ll, weltoch?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie?Greys? Nee joh, die zit kwijlend voor de tvboven haar mosselen
![]()
Exactly my toughts!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht eerst "Hm, gekke zwangerschap", toen "He, ze is vast heul niet zwanger! Gekke buik!" en toen "What the... het zijn tieten!"
Je was niet de enigequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ik d8 dat er stond die zit kwijlend boven haar mossel
Hoe tof, zo'n draaiend podium als je middenin een stadion staat.quote:
Webicons doen het niet meer, en hij is te groot als usericon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuke foto's van Nappie en de Mipserd![]()
JJH; waar is je taxi bordje in je avatar?
Trots op jequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ll dat was best mooi. Ja, ik heb iets van je geluisterd
!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ll dat was best mooi. Ja, ik heb iets van je geluisterd
!
Laat je het toch resizenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Webicons doen het niet meer, en hij is te groot als usericon.
Werkze JJH!quote:
Ja dat vind ik nou kippevel-liedje. Dat eindequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Deze is ook mooi. Nummer begint bij 1:10
Doe die laatste eens luisteren danquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Reageren op iets wat je zelf gepost hebt. Dat doe ik zelfs niet! En iedereen weet dat ik altijd aandacht te kort heb!
LIESquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Mijn oortjes zitten compleet in de knoop en ik ben te lui om het uit de knoop te halen, dus ik kan helaas even geen youtubejes luisteren
Nieuwe toffe F&F TTquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Mijn oortjes zitten compleet in de knoop en ik ben te lui om het uit de knoop te halen, dus ik kan helaas even geen youtubejes luisteren
Verrassend hequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
Die emo is best leuk, maar wel erg zwaarmoedig volgens mij
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verrassend he. Mijn youtubefavorieten staat vol met zwaarmoedige dingen
. Niet alles hoor, maar wel veel.
quote:David Eric "Dave" Grohl (born January 14, 1969) is an American rock musician, multi-instrumentalist, singer and songwriter. Grohl began his music career in the 1980s as the drummer for several Washington, D.C.-area bands, including the hardcore punk band Scream. In 1990 he became the drummer for grunge group Nirvana. Following the death of Nirvana frontman Kurt Cobain in April 1994, Grohl formed Foo Fighters as frontman and songwriter. In addition to leading Foo Fighters, Grohl has also been involved in other musical projects, including Queens of the Stone Age and his heavy metal side project Probot, and has performed session work for a variety of musicians, including Killing Joke, Tenacious D, Nine Inch Nails, The Prodigy and Slash. Most recently, Grohl formed Them Crooked Vultures with Josh Homme (Queens of the Stone Age, Kyuss, Eagles of Death Metal) and John Paul Jones (Led Zeppelin).
Dat vind ik altijd zo subjectief.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
Op z'n tijd is het weleens mooi, maar ik zou er spontaan depressief van worden als ik het te vaak zou luisteren. En het mag wel wat sneller en harder van mij. Wat dat betreft vind ik de Foo's wel ideaal. Die hebben beetje mix van flink raggen en ook rustigere nummers. En sowieso is Dave Grohl (zanger) misschien wel de beste muzikant alive
![]()
Brightens my day even if ti's nighttime!quote:
Oh zeker. Wat de een goed vind, vind de ander kut. Maar als je dus ziet in wat voor bands hij speelt en met wie hij zoal werkt, dan is toch een zeer bepalend persoon in de hedendaagse (rock) muziekquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo subjectief.
Maar dat ie in bepaalde bands speelt of bepalend is voor de (rock)muziek heeft an sich niet per se met muzikaliteit te makenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh zeker. Wat de een goed vind, vind de ander kut. Maar als je dus ziet in wat voor bands hij speelt en met wie hij zoal werkt, dan is toch een zeer bepalend persoon in de hedendaagse (rock) muziek
Mwah, je kan er toch van uit gaan dat als iemand in zulke bands en met zulke muzikanten speelt hij zelf ook wel wat kanquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat ie in bepaalde bands speelt of bepalend is voor de (rock)muziek heeft an sich niet per se met muzikaliteit te maken.
Sure, hij kan vast enorm veel (ik heb me er niet in verdiept) en ik twijfel ook niet aan zijn muzikaliteit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, je kan er toch van uit gaan dat als iemand in zulke bands en met zulke muzikanten speelt hij zelf ook wel wat kanHet is niet die ene van de 3Js ofzo
Dave Grohl heeft toch over het algemeen heel veel credit als hele goede drummerquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat ie in bepaalde bands speelt of bepalend is voor de (rock)muziek heeft an sich niet per se met muzikaliteit te maken.
Maar hij heeft wel kwaliteiten en speelt met de groten der Rock'n Roll, maar misschien kan hij wel gewoon niks?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ontken nergens zijn kwaliteiten he.
Eerst m'n drakenshirt verslijtenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
Loveless, wordt het niet eens tijd dat jij een wolven t-shirt gaat halen
Dat iemands muzikaliteit eigenlijk niet direct in relatie hoeft te staan met wat ie bereikt heeft.quote:
Zit je nou gewoon Sieneke af te kraken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat iemands muzikaliteit eigenlijk niet direct in relatie hoeft te staan met wat ie bereikt heeft.
Britney Spears bijvoorbeeld (quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel kwaliteiten en speelt met de groten der Rock'n Roll, maar misschien kan hij wel gewoon niks?
Maar serieus... over het algemeen is het een redelijk graadmeter. Zeker als iemand niet in een bandje zit wat een one hit wonder is maar in meerdere bands die toch tot de groten der aarde mogen worden gerekend, en mensen als Josh Homme, John Paul Jones, Lemmy Kilmister en Slash zijn ook geen figuren om met iedere prutser even een nummer op te nemen, of zoals de eerste 3; een band mee te startenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat iemands muzikaliteit eigenlijk niet direct in relatie hoeft te staan met wat ie bereikt heeft.
Seriouslyquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Britney Spears bijvoorbeeld () heeft ook heel veel bereikt, heeft veel betekent voor de popmuziek enzo, maar volgens mij zijn er veel mensen muzikaler dan dat zij is
.
britney spears heeft niet veel betekend voor de popmuziek, want ze is uitwisselbaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Britney Spears bijvoorbeeld () heeft ook heel veel bereikt, heeft veel betekent voor de popmuziek enzo, maar volgens mij zijn er veel mensen muzikaler dan dat zij is
.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat maar verder. Mijn punt is blijkbaar onduidelijk/niet goed uitgelegd.
Wutquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat maar verder. Mijn punt is blijkbaar onduidelijk/niet goed uitgelegd.
Hallo!quote:
Punt 1 & 3; wait wut?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef Muis006 het volgende:
- Contador is een rat
- SHO had lekker gelijk met dat John/Do gedoe
- Restecp voor de schapen op de weg in de Tour
- Ik mag weer fysio'en![]()
En hoi
quote:
Die schapenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Punt 1 & 3; wait wut?![]()
![]()
Punt 2 & 4![]()
![]()
Punt 2; nog even en we wonen allemaal in SHOquote:
Ja van mij mag 'ie een Mentsjov doen zaterdagquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eens met Muis isVooral dat van Contador.
Het gaat me helemaal niet om Grohl. Het gaat me om zeggen dat iemand de muzikaalste man is omdat ie in veel bekende bands gespeeld heeft. Naar mijn mening is die relatie niet direct aan elkaar verbonden (waarmee ik NIET zeg dat er totaal geen verband is).quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WutHet is in dit geval gewoon geen valide punt, dat is het. Verder heb je helemaal gelijk als het over een of ander one hit wonder gaat, of iemand die totaal inwisselbaar is zoals Britney Spears ofzo. Maar zoals je al uit die bio kunt lezen of uit Zwabber en mijn eigen reacties; Grohl is verre van iemand met maar 1 kunstje of een bandje/hitje
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WutHet is in dit geval gewoon geen valide punt, dat is het. Verder heb je helemaal gelijk als het over een of ander one hit wonder gaat, of iemand die totaal inwisselbaar is zoals Britney Spears ofzo. Maar zoals je al uit die bio kunt lezen of uit Zwabber en mijn eigen reacties; Grohl is verre van iemand met maar 1 kunstje of een bandje/hitje
Nee, IK VIND hem een van de muzikaalste mensen, omdat ik veel van z'n muziek ken. Maar we waren het er al direct over eens dat dat een erg persoonlijke opvatting is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat me helemaal niet om Grohl. Het gaat me om zeggen dat iemand de muzikaalste man is omdat ie in veel bekende bands gespeeld heeft. Naar mijn mening is die relatie niet direct aan elkaar verbonden (waarmee ik NIET zeg dat er totaal geen verband is).
Jantje in de garage, die drumt op omgekeerde emmers met lepels kan wmb muzikaler zijn dan iemand die in een bekende band speelt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Muizel!![]()
Er zit een enórm knappe kerel in de film op RTL8
Halleluja...
Welke vind jij knap dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Muizel!![]()
Er zit een enórm knappe kerel in de film op RTL8
Halleluja...
* ook zapt *quote:
Maar zo zei je het aanvankelijk niet:quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, IK VIND hem een van de muzikaalste mensen, omdat ik veel van z'n muziek ken. Maar we waren het er al direct over eens dat dat een erg persoonlijke opvatting is.
Nou ja, na drie posts of zo meldde ik ook al dat ik niet twijfelde aan zijn muzikaliteit, dus dat vrij lang viel vrij mee.quote:En verder snap ik het wel hoor, zoals ik ook in m'n laatste post er over zei, alleen leek het dus vrij lang dat je bedoelde dat Grohl nou niet perse heel muzikaal is, vandaar dat ik (en dus schijnbaar ook Zwabber) het even verkeerd begrepen.
quote:Laf oh laf![]()
![]()
enzo
Kunnen we er niet gewoon over ophouden?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar zo zei je het aanvankelijk niet:
"En sowieso is Dave Grohl (zanger) misschien wel de beste muzikant alive"
[..]
Nou ja, na drie posts of zo meldde ik ook al dat ik niet twijfelde aan zijn muzikaliteit, dus dat vrij lang viel vrij mee.
[..]
.
Martijn LeNoble? Ze krijgen een babyquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
In die film speelt ie met Christina Applegate en ik lees net dat hij al sinds 2001 haar echtgenoot is in het echt
[ afbeelding ]
Zij is toch met een Nederlander?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
In die film speelt ie met Christina Applegate en ik lees net dat hij al sinds 2001 haar echtgenoot is in het echt
[ afbeelding ]
Wait whut? Nu opeens wel?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kunnen we er niet gewoon over ophouden?
Dat is die Nederlanderquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is die Nederlanderen zij is nu zwanger.
IChristine Appelgate
O dan is het 'm niet, haar man heet toch Martijn ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's niet echt een Nederlandse naam
Johnathon Schaech
Dat was de vorige dan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Johnathon Schaech
Nee, daar is ze dus in 2007 van gescheidenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Johnathon Schaech
Nou ja volgens mij word het nu een beetje een welles/nietes verhaal. Ik kan wel roepen dat ik het vrij duidelijk vond dat die eerste kreet mijn MENING betrof, aangezien zoiets gewoon niet als feit bestaat, omdat het een kwestie van smaak is. Iets wat we dan in die post erna al eens waren.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, daar is ze dus in 2007 van gescheiden
En ze gaat dit jaar trouwen met Martijn en is zwanger
quote:Op 20 oktober 2001 trouwde Applegate met acteur Johnathon Schaech, tijdens een kleine ceremonie in Palm Springs, onder aanwezigheid van vrienden en familie. Op 5 december 2005 werd hun scheiding aangekondigd.
Wie? John Secada?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij word het nu een beetje een welles/nietes verhaal. Ik kan wel roepen dat ik het vrij duidelijk vond dat die eerste kreet mijn MENING betrof, aangezien zoiets gewoon niet als feit bestaat, omdat het een kwestie van smaak is. Iets wat we dan in die post erna al eens waren.
En verder is succes of no.1 hits zeker geen graadmeter voor muzikaliteit. En in dit specifieke geval gaat dit misschien juist in omgekeerde variant op, want zoveel 'hits' en heeft hij niet gehad, en de gemiddelde Q-music / 538 luisteraar zal echt niet weten wie Dave Grohl is, maar wel Cascada ofzo kennen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die jongen die net aan dat dak werkte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zoek wel wat vroegere Christina Applegate foto's op. In Married With Childrenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, kibbelende liefjes... SSSSSSSSSSSSHHHHT.
Pretty guy is weer op tv
quote:
Wat ben jij lekker optimistisch deze avondquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
4 jaar! Toch een hele prestatie in Hollywood
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wie? John Secada?
* Muis006 luistert nooit naar de radio
hij is ook niet zo goed omdat hij in bekende bands speelt, die bekende bands zijn bekend omdat hij zo goed isquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat me helemaal niet om Grohl. Het gaat me om zeggen dat iemand de muzikaalste man is omdat ie in veel bekende bands gespeeld heeft. Naar mijn mening is die relatie niet direct aan elkaar verbonden (waarmee ik NIET zeg dat er totaal geen verband is).
Jantje in de garage, die drumt op omgekeerde emmers met lepels kan wmb muzikaler zijn dan iemand die in een bekende band speelt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker optimistisch deze avond
Ja klopt ook wel, maar wat ik opmerkelijk vind is dat toen ik wilde stoppen met de discussie er een "quote:
Hoezo, je oortjes zitten toch in de knoop? Dan hoor je hier toch niks van?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, kibbelende liefjes... SSSSSSSSSSSSHHHHT.
Pretty guy is weer op tv
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan toch liever John heb, graag geserveerd zoals op die strandfoto van net
Mooi!quote:
Ook mooi!quote:
En ook mooi iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Deze is ook mooi. Nummer begint bij 1:10
Ook wel mooiquote:
En mensen verwarren gewoon snel succes en/of bekendheid met muzikaliteit (wat Erik dus bedoelt), en het sneue is dus eigenlijk dat een Britney Spears of een ander popzangeresje al sneller vele malen bekender is dan bovenstaande artiestenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is ook niet zo goed omdat hij in bekende bands speelt, die bekende bands zijn bekend omdat hij zo goed is
Bij gevallen als Britney Spears is dat niet zo, maar hoeveel succesvolle projecten heeft die opgezet? Das een one trick pony, en is eventjes populair geweest, maar nu nog maar een schaduw van wat ze eerst was. Waarom? omdat ze zelf geen talent heeft, en volledig afhankelijk was van het team aan schrijvers en muzikanten achter haar, en die schrijven nu nummers voor het volgende kunstmatige idool.
Talentloze troep kan soms even populair worden ja, maar filtert er zich na een tijdje weer uit. Een CV als bijvoorbeeld die van een Dave Grohl, Steven Wilson, Josh Homme, John Frusciante, Slash etc. ontstaat alleen dmv eigen talent.
Dus, muzikaliteit is in zekere zin toch wel te zien aan populariteit, maar niet als momentopname.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwab, je bent te laat. Ll en ik zijn al klaargekomen.
Ja ik zag het, ik helemaal moeite doen om een redelijk iets te produceren.... tsss...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwab, je bent te laat. Ll en ik zijn al klaargekomen.
Da's niet helemaal waarquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is ook niet zo goed omdat hij in bekende bands speelt, die bekende bands zijn bekend omdat hij zo goed is
Bij gevallen als Britney Spears is dat niet zo, maar hoeveel succesvolle projecten heeft die opgezet? Das een one trick pony, en is eventjes populair geweest, maar nu nog maar een schaduw van wat ze eerst was. Waarom? omdat ze zelf geen talent heeft, en volledig afhankelijk was van het team aan schrijvers en muzikanten achter haar, en die schrijven nu nummers voor het volgende kunstmatige idool.
Talentloze troep kan soms even populair worden ja, maar filtert er zich na een tijdje weer uit. Een CV als bijvoorbeeld die van een Dave Grohl, Steven Wilson, Josh Homme, John Frusciante, Slash etc. ontstaat alleen dmv eigen talent.
Dus, muzikaliteit is in zekere zin toch wel te zien aan populariteit, maar niet als momentopname.
oh nee hoor, ik kan wel tegen een "quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel, maar wat ik opmerkelijk vind is dat toen ik wilde stoppen met de discussie er een "" op volgde, en dat je met je "Zullen we er anders gewoon over ophouden" vrij geirriteerd overkomt en ik het gevoel heb alsof ík degene ben die aan het doorzagen is. Terwijl ik dus al lang wilde stoppen.
Nou goed. Ik ben er dan ook wel klaar mee.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
Mooi!![]()
Ook mooi!
En ook mooi idd![]()
Ook wel mooi![]()
Dan trekken we die toch uit?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Deze onderbroek is dan weer wat minder![]()
[ afbeelding ]
Tighty whiteys?! What are you, eight?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, dan moet ie m maar uit doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, dan moet ie m maar uit doen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Hmm hij doet me denken aan.... godver, geen flauw idee hoe hij heet
Jaren '90, ook zo'n donker type.
Lamaar, gaat hem niet worden
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Hmm hij doet me denken aan.... godver, geen flauw idee hoe hij heet
Jaren '90, ook zo'n donker type.
Lamaar, gaat hem niet worden
het was zo'n succes, ik hoor nu nog niemand er overquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waarhaar comeback album (Circus?) was een succes
Nou je 't zegt, hij heeft wel wat weg van Billy Zane.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja nu wil ik weten wie!
Nick Kamen?
Of die akelige kerel van Titanic?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van zo'n geschoren borstkas
Oh in de film heeft hij wel borsthaar![]()
Married With Children!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja nu wil ik weten wie!
Nick Kamen?
Of die akelige kerel van Titanic?
Hoeveel mensen hoor je nog over St. Anger danquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was zo'n succes, ik hoor nu nog niemand er over![]()
een beperkt succes, een succes vergeleken met je hoofd kaal scheren en kinderen krijgen van Federline ja...
Die serie miste mooie mannenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel potentiële babies zijn er wel niet vermoord in slaapkamers van tienerjongens over de hele wereld iedere keer dat Christina Applegate in beeld kwam bij Married With Children
want zaadcellen blijven 20 jaar leven als je ze in je ballen laat zitten...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel potentiële babies zijn er wel niet vermoord in slaapkamers van tienerjongens over de hele wereld iedere keer dat Christina Applegate in beeld kwam bij Married With Children
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
want zaadcellen blijven 20 jaar leven als je ze in je ballen laat zitten...
Leelaquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en die ene waar Al Bundy mee getrouwd was dan?
Doe es niet zo intelligentquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
want zaadcellen blijven 20 jaar leven als je ze in je ballen laat zitten...
quote:
*print foto van Buckingham Fountain uit*quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik sta op de foto voor Buckingham Fountain
Jefferson hooguit, maar dat was meer zo'n enge Amerikaanse toothpastesmiling psychopathquote:
Tssssssssssssssquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*print foto van Buckingham Fountain uit*
*gaat er op staan*
Ik sta op de foto van Buckingham Fountain
Zij had toch 2 verschillende mannen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jefferson hooguit, maar dat was meer zo'n enge Amerikaanse toothpastesmiling psychopath.
Eerst Steve D'Arcy (Marcy D'Arcyquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zij had toch 2 verschillende mannen?
Haar haarkleur is zooooooooooooooooooooooo mooiquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
maar zelfs Christina wint het niet van;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groot (maar mooooooi):
http://a.imagehost.org/secure/0659/simone_05.jpg
Groot (maar mooooooi):
http://a.imagehost.org/secure/0216/simone_01.jpg
Wat lijkt ze ineens veel ouder op die onderste op de bankquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
maar zelfs Christina wint het niet van;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groot (maar mooooooi):
http://a.imagehost.org/secure/0659/simone_05.jpg
Groot (maar mooooooi):
http://a.imagehost.org/secure/0216/simone_01.jpg
Die laaste 2 zijn echt gaafquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haar haarkleur is zooooooooooooooooooooooo mooi
Zou die echt zijn?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haar haarkleur is zooooooooooooooooooooooo mooi
Ik hoop het niet, dan wil ik dezelfde verfquote:
Ja, maar die laatste lijkt net alsof ze vastgebonden zit op die stoel!quote:
Dat was een snelle fap.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
EEEEEEEEEEYYY
Dit was het Simone faptopic
krullen zijn altijd tofquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Plaatjes van mijn ideale man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Sleep Tight: With a Vengeancequote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. En de vermoeidheid gaat er niet van weg. Die verstopt zich een half uurtje en komt daarna terug with a vengeance.
Ik voel me ook altijd vermoeid na zoveel Simone foto's. I wonder whyquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik noem nergens topicverneukend. Ik zeg alleen dat ik je vermoeiend vind, Ll.
plotseling eiwittentekort gok ik zoquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd vermoeid na zoveel Simone foto's. I wonder why
i lol'edquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd vermoeid na zoveel Simone foto's. I wonder why
En zn engels gaat ook achteruitquote:
Misschien was ie aan het werk ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ja lekker hoor, vanochtend riep ik nog dat we op de uil zaten te wachten, komt ie nu pas oeh-oeh-en
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien was ie aan het werk ofzo
Slaap lekker!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga lekker tukken, het is lekker koel
Trusten voor later allemaal![]()
je stroom is bedorvenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Trusten Piscie
Mooi, Erik!
Ik word echt gék van mijn computer
Geen malware gevonden bij diverse scans, maar ik heb nu al een tijdje dat om de zoveel tijd het echt 10 minuten duurt om een pagina van FOK! te laden. En het ligt niet aan FOK!, want op de computer van Heer G vlieg ik er zo op op dat moment.
En de meeste andere sites pakt ie dan wel gewoon op dat moment. Wat kan dat nou in vredesnaam zijn?
cookies legen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Trusten Piscie
Mooi, Erik!
Geen malware gevonden bij diverse scans, maar ik heb nu al een tijdje dat om de zoveel tijd het echt 10 minuten duurt om een pagina van FOK! te laden. En het ligt niet aan FOK!, want op de computer van Heer G vlieg ik er zo op op dat moment.
En de meeste andere sites pakt ie dan wel gewoon op dat moment. Wat kan dat nou in vredesnaam zijn?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
cookies legen.
al op virussen gescant?
Weet je zeker dat het niet gewoon FOK! is? Ik moet ook weleens ff een extra keer F5'en, en het ligt dan echt ff aan die ene 'poging', want daarna werkt het wel weer. Dus logisch als je dan naar een andere PC loopt en het daar probeert het dan wel werktquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Cookies al duizend keer geleegd.
CCleaner er elke keer overheen gegooid. Malwarebytes, alles.
En zowel met IE als met FF doet ie het dan niet. Elk uur wel een keertje ofzo.
Nou goed, zorg voor straks, ik ga even janken bij het einde van de film
scan eens met de gratis versie van AVG op virussenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Cookies al duizend keer geleegd.
CCleaner er elke keer overheen gegooid. Malwarebytes, alles.
En zowel met IE als met FF doet ie het dan niet. Elk uur wel een keertje ofzo.
Nou goed, zorg voor straks, ik ga even janken bij het einde van de film
Je pc heeft een FOK!trojan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Trusten Piscie
Mooi, Erik!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gewoon FOK! is? Ik moet ook weleens ff een extra keer F5'en, en het ligt dan echt ff aan die ene 'poging', want daarna werkt het wel weer. Dus logisch als je dan naar een andere PC loopt en het daar probeert het dan wel werkt
ja dat je alleen tekst en UI's zit op een grijze achtergrond?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een keer extra F5-en is het niet, want ik moet letterlijk een minuut of tien wachten elke keer. En het is nu al in totaal een keer of 40 gebeurd, niet overdreven.
Dan verschijnt de pagina wel, maar in een heel rare vorm. En later is het steeds *ineens* weer goed. Ook Google is op zulke momenten trager heb ik het idee.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
is het alleen fok?
en ehh, heeft heer G een ad-blocker ?
quote:
Ja, met zwarte "times new roman" letters?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja dat je alleen tekst en UI's zit op een grijze achtergrond?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja dat je alleen tekst en UI's zit op een grijze achtergrond?
het kan ook aan je draadloos liggen, en iedereen heeft het volgens mij wel eens dat fok niet goed laadquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een keer extra F5-en is het niet, want ik moet letterlijk een minuut of tien wachten elke keer. En het is nu al in totaal een keer of 40 gebeurd, niet overdreven.
Dan verschijnt de pagina wel, maar in een heel rare vorm. En later is het steeds *ineens* weer goed. Ook Google is op zulke momenten trager heb ik het idee.
Nou ja ik heb dat soms ook weleens, maar zoals ik zei; bij MIJ is het met een extra F5 verholpen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Tien minuten lang elk uur?
Da's toch heel iets anders dan 'een keertje extra F5en'?
Een trojan is een stukje software, dat een heeft hacker in elkaar gezet om zo de site die hij wil bombarderen met aanvragen. Dat kan hij niet alleen met zijn pc, dus hij kaapt er meerdere. Je zou iemand technisch eens moeten vragen om te kijken of er tijdens zo'n 10 minuten periode heel veel verbindingen aanmaakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het kan ook aan je draadloos liggen, en iedereen heeft het volgens mij wel eens dat fok niet goed laad
(ik neem aan dat je dan alleen letters op een kale witte achtergrond hebt, en alles een beetje raar in de linker zijkant staat gepropt)
heeft Heer G een programmatje dat ervoor zorgt dat de advertenties van Fok niet te zien zijn,? advertenties zijn het meest zware onderdeel van fok om te ladenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
??
[..]
??
Tot zover mijn technisch commentaar
En ja, ik trap vast in allerlei grappen nu en nee, ik heb er geen verstand van.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb dat soms ook weleens, maar zoals ik zei; bij MIJ is het met een extra F5 verholpen.
En al je andere sites zijn dan wel snel te bereiken? en je laptop reageert nog wel zo snel als anders?
Adblocker is inderdaad niet toegestaan en in de nieuwe layout zorgt het er volgens mij ook nog voor dat je niet meer kan quoten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft Heer G een programmatje dat ervoor zorgt dat de advertenties van Fok niet te zien zijn,? advertenties zijn het meest zware onderdeel van fok om te laden
disclaimer, ik raad het niet aan, ik geloof dat er een ban stond op het aanraden van een ad-blocker?
maar dat kan een verklaring zijn dat hij het bij heer G wel goed doet
en zit hij bedraad en jij draadloos?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft Heer G een programmatje dat ervoor zorgt dat de advertenties van Fok niet te zien zijn,? advertenties zijn het meest zware onderdeel van fok om te laden
disclaimer, ik raad het niet aan, ik geloof dat er een ban stond op het aanraden van een ad-blocker?
maar dat kan een verklaring zijn dat hij het bij heer G wel goed doet
en zit hij bedraad en jij draadloos?
Nou ja tis natuurlijk altijd mosterd na de maaltijd. Er is een eerst een trojan/virus en dan kan de scanner het pas vinden. Dus het KAN altijd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Google dan bv ook veel langzamer is. Daarom dacht ik dat mijn antivirus misschien overdreven veel stond te scannen ofzo, zoiets
En zo'n trojan, dat zou Malwarebytes toch wel moeten vinden?
hebquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Google dan bv ook veel langzamer is. Daarom dacht ik dat mijn antivirus misschien overdreven veel stond te scannen ofzo, zoiets
Niet altijd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
Lekker zo voor die laatste paar postsquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja tis natuurlijk altijd mosterd na de maaltijd. Er is een eerst een trojan/virus en dan kan de scanner het pas vinden. Dus het KAN altijd.
maar probeer gewoon eens een nu.nl, of te googlen op wat onzin termen als het weer gebeurt. Gaat dat allemaal snel genoeg dan is het dus gewoon FOK!. Gaat dat ook traag is het de laptop of verbinding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |