quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
Sowieso noemt ze nog elk dier 'AAP' dus dat schiet niet op
Oh nee, ze kan ook poes (mauw) en hond (ho)quote:
quote:
napoleon kan meer zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, ze kan ook poes (mauw) en hond (ho)![]()
[..]
Shopping Apart Together?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
Die Perfect Storm zag ik ook aankomen hier idd.
Uiteindelijk bleken het drie spetters regen te zijn.
Ik ga McMosselen eten vanavond
Volgens mij waren Ll en ik aan het SAT-en!
quote:
Ze kan ook veel meer zeggen hoorquote:
Misschien zwijgen we elkaar wel dood OMDAT we in die periodes niet aan een half woord genoeg hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we elkaar niet doodzwijgen heb je ook aan een half woord genoeg he?
En het is weer voorbijquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien zwijgen we elkaar juist dood in de periodes dat we NIET aan een half woord genoeg hebben
Duh?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En het is weer voorbij
Je zegt nu precies hetzelfde als Greys he
Sometimes you wanna go where everybody knows your name *dumdumdumdum* and they're always glad you camequote:
Ga ga Oelahlah?quote:
GELE PARKIET!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:55 schreef JJH het volgende:
JIJ DENKT MAAR DAT JE ALLES MAG VAN MIJ,
IK ZIT HIER IN EEN KOOI, EN JIJ BENT VRIJ
Heb je hem met reflecterende verf bewerkt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon zit niet in een kooi, hij zit in een dopje![]()
[ afbeelding ]
nee sinds zijn laatste rui geeft hij bijna licht zo fel geel is 'iequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je hem met reflecterende verf bewerkt?
Mag Mips een keer met hem spelen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee sinds zijn laatste rui geeft hij bijna licht zo fel geel is 'ie
Wat een lieve foto!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag Mips een keer met hem spelen?
[ afbeelding ]
*propt Napoleon in een envelop*quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag Mips een keer met hem spelen?
[ afbeelding ]
Is het goed als hij als een bosje losse veren terugkomt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*propt Napoleon in een envelop*
hij komt morgen even langs oke?
je lijmt em maar weer in elkaar!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het goed als hij als een bosje losse veren terugkomt?
Ik zie je teen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze heeft toen ze klein was nogal een afwijking gehad ofzo![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Herken je haar met die krulletjes, Tombo?
Da's de vrouw van Rooster in Annie!
Wie?quote:
Annie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie?Greys? Nee joh, die zit kwijlend voor de tv
Okee, sinds wanneer ben jij de SC-klier geworden?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En deze is voor Ll, weltoch?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie?Greys? Nee joh, die zit kwijlend voor de tvboven haar mosselen
![]()
Exactly my toughts!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht eerst "Hm, gekke zwangerschap", toen "He, ze is vast heul niet zwanger! Gekke buik!" en toen "What the... het zijn tieten!"
Je was niet de enigequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ik d8 dat er stond die zit kwijlend boven haar mossel
Hoe tof, zo'n draaiend podium als je middenin een stadion staat.quote:
Webicons doen het niet meer, en hij is te groot als usericon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuke foto's van Nappie en de Mipserd![]()
JJH; waar is je taxi bordje in je avatar?
Trots op jequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ll dat was best mooi. Ja, ik heb iets van je geluisterd
!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ll dat was best mooi. Ja, ik heb iets van je geluisterd
!
Laat je het toch resizenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Webicons doen het niet meer, en hij is te groot als usericon.
Werkze JJH!quote:
Ja dat vind ik nou kippevel-liedje. Dat eindequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Deze is ook mooi. Nummer begint bij 1:10
Doe die laatste eens luisteren danquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Reageren op iets wat je zelf gepost hebt. Dat doe ik zelfs niet! En iedereen weet dat ik altijd aandacht te kort heb!
LIESquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Mijn oortjes zitten compleet in de knoop en ik ben te lui om het uit de knoop te halen, dus ik kan helaas even geen youtubejes luisteren
Nieuwe toffe F&F TTquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Mijn oortjes zitten compleet in de knoop en ik ben te lui om het uit de knoop te halen, dus ik kan helaas even geen youtubejes luisteren
Verrassend hequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
Die emo is best leuk, maar wel erg zwaarmoedig volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |