Die reactie ja, maar jij quote nu een hele andere reactie die niets met jou te maken heeft.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Deze reactie van je was wel degelijk op mij:
[..]
Stoppen ze onder hun koerstrui, krijgen ze geen koude wind op hu borstquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom krijgen de renners krantjes?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
\quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Omdat ze zich rot vervelen en geen ipod kunnen luisteren vanwege de oortjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tegen de kouquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik legde nog even uit wat ik nou precies bedoeldequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die reactie ja, maar jij quote nu een hele andere reactie die niets met jou te maken heeft.
Ah zo, ik dacht al wat moeten ze ermee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stoppen ze onder hun koerstrui, krijgen ze geen koude wind op hu borst
Stoppen ze achter hun shirt zodat ze geen kou krijgen in afdaling.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
\
Voor de kou. Of om te lezen of de onderhandelingen voor Paars Plus gelukt of mislukt zijn.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat ze zich rot vervelen en geen ipod kunnen luisteren vanwege de oortjes
Duidelijkquote:
Om op de hoogte te zijn van de laatste transfergeruchten, dan weten ze achter wie ze wel en niet aan moeten rijden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja, alleen in de afdaling wordt het lastig. Hoever zit Burghardt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Wombcat het volgende:
Zou tof zijn als 'ie toch nog terugkomt
Is er al weer bij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, alleen in de afdaling wordt het lastig. Hoever zit Burghardt?
Het wordt sowieso wel boeiend, Schleck moet gaan aanvallen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Gillingham het volgende:
Sastre kan er zo toch nog een boeiende rit van maken.
Ah, dan wordt het heel lastig, het is maar een korte afdaling, daarna nog een stuk vlak.quote:
Dat had ik al door na jouw reactie op mijn reactie, vandaar dat ik niet meer reageerde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik legde nog even uit wat ik nou precies bedoelde
Ik dacht dat je die gemist had, omdat je er niet op reageerdequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat had ik al door na jouw reactie op mijn reactie, vandaar dat ik niet meer reageerde.
Inderdaad zeg. Ik loop even weg en hij zit op anderhalve minuutquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zonder de Giro en de valpartijen deed ie wel mee voor de overwinning
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik loop even weg en hij zit op anderhalve minuut
idd, bergop is sastre goed, maar die kopgroep zijn allemaal mannen die op het vlakke echt een serieus tempo kunnen rijden, en graag zullen die sastre ook niet zien komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef Wombcat het volgende:
Hij is er nog niet bij, dus dat wordt lastig.
Chasse Patat!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:19 schreef Marcoss het volgende:
Sastre is bezig met een kansloze actie.
Als tie de kopgroep net wel gehaald had, reed hij nu bijna virtueel in het geel. Dan was het echt leuk geworden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:19 schreef Marcoss het volgende:
Sastre is bezig met een kansloze actie.
Alleen een beetje laat, hij had meteen moeten gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Als tie de kopgroep net wel gehaald had, reed hij nu bijna virtueel in het geel. Dan was het echt leuk geworden.
Helaas lukt het niet, maar de poging was op zich niet zo gek
Dat heeft hij wel eens (stukken) beter gedaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:02 schreef Pro_Shifty het volgende:
Pettachi doet het eigenlijk ook best wel goed met klimmen nu!
als hij meteen was gegaan had het peleton wellicht eerder gecontroleerd en was het verschil nu misschien maar 4 minuutjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen een beetje laat, hij had meteen moeten gaan.
ik vind dit geen klassieke chasse patat...als ze straks weer gaan klimmen kan ie er zomaar weer bijkomen...moet ie wel niet teveel verliezen in het tussenstukquote:
lolquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarvoor gebruiken ze die krantjes eigenlijk?
Dat is het juist. Hij is met zijn krachten aan het smijten door in zijn 1tje tegen een goed lopende kopgroep trein te rijden. Hij heeft op de Marie Blanc te weinig goed gemaakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef sven23456 het volgende:
[..]
ik vind dit geen klassieke chasse patat...als ze straks weer gaan klimmen kan ie er zomaar weer bijkomen...moet ie wel niet teveel verliezen in het tussenstuk
Als Boogerd er is dan, ondanks Herbert en Maarten, vaak NOS.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:24 schreef Pro_Shifty het volgende:
Wie kijkt er nu NOS en wie Sporza?
ik vrees dat je gelijk gaat krijgen...hij verliest nu wel erg veel tijd...komt ook omdat er ERG goeie jongens vooraan rijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:30 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Dat is het juist. Hij is met zijn krachten aan het smijten door in zijn 1tje tegen een goed lopende kopgroep trein te rijden. Hij heeft op de Marie Blanc te weinig goed gemaakt.
http://www.sporza.be/cm/s(...)nImpe_bergklassementquote:Misschien moeten op de cols bonificatieseconden worden toegekend. Of dubbele punten op de slotklim. Zoniet betekent dit de dood van de bolletjestrui
Bonificatieseconden maakt toch geen hol uit voor de bollen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef Wombcat het volgende:
Lucien Van Impe
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)nImpe_bergklassement
Uh, Lucien, dat laatste doen ze al
daar schijnt de zon ondertussenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Zou Sastre er stiekem op hopen dat de finish onderaan de Tourmalet wordt gelegd ivm een eventuele onweersbui. Als hij zich dan helemaal kapot heeft gefietst en 7-8 minuten zou hebben op t peleton, zou toch een leuk stuntje zijn...![]()
alleen bij de eerste en buiten catogorie tochquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef Wombcat het volgende:
Lucien Van Impe
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)nImpe_bergklassement
Uh, Lucien, dat laatste doen ze al
harder falen is om top 15 te staan dan vdaag helemaal niets doen...wachten op de tourmalet en dan keihard gelost wordenquote:
Ook bij de 2e categorie nog.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
alleen bij de eerste en buiten catogorie toch
Klopt misschien wel, maar Sastre kan hooguit een plek of 8 te winnen, maar hij gaat gewoon opgeveegd worden ben ik bang voor hem.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:35 schreef sven23456 het volgende:
[..]
harder falen is om top 15 te staan dan vdaag helemaal niets doen...wachten op de tourmalet en dan keihard gelost worden
Het regent en het is 15 graden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
Sastre gekookt als die aan de Tourmalet begint.
Was gister een foto van op de Belg met interview met Voigt.quote:
http://www.sporza.be/cm/s(...)0721_TDF_voigt_fietsquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Was gister een foto van op de Belg met interview met Voigt.
Reed op een juniorenfiets met toeclips 15 km naar beneden
Lijkt me ook niet. Zal nog meestal een kopgroep zijn die de punten en de boni's pakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bonificatieseconden maakt toch geen hol uit voor de bollen?
haha wat een geniaal verhaalquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)0721_TDF_voigt_fiets
idd, mannen tss plaats 10 en 20 kunnen gaan aanvallen op de soulor. De rest zal wel wachten, tourmalet is op zich lang genoeg om als je sterk bent je concurrenten op afstand te rijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef homerjay het volgende:
Jammer dat Gesink niet goed genoeg is. Theoretisch gezien kan hij namelijk mooi de boel openbreken. Net te veel achterstand om een direct gevaar te zijn, maar te weinig om helemaal te laten lopen.
Gezien de nivo van Gesink en het risicomijdende gedrag van de Rabobank (past natuurlijk wel bij de behoudende bank) ploeg zal dit echter niet gebeuren. en Jurgen van den Broeck is ook veel te tevreden met zijn positie.
Dan zou het alweer van Hesjedal moeten komen, want Leipheimer zie ik ook geen spannende dingen doen. Die wacht op zaterdag.
Dat is niet echt bekend, zijn geen beelden van zn val. Wel had ie last van zn borst en schouder...quote:
Dat was niet helemaal duidelijk volgens mij. Of ik heb het net gemist toen ik naar het toilet ging..quote:
Beetje serieuzer reageren mag wel he..quote:
4 minuut 7 nu, maar volgens mij duurt het niet meer heel erg lang voordat ze de Soulor op gaan rijden... Misschien dat hij daar flink terug kan pakken op de kopgroepquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:56 schreef zolderraam het volgende:
Sastre aan het terugzakken naar peleton?
volgens nos.nl alweer ruim 4 min achter kopgroep...
Hij liet al een paar keer wat ploeggenoten vooruit rijden, had dus een plannetje. Hij demarreerde niet echt maar deed gewoon niet mee met het wachten op SamSanquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef tong80 het volgende:
Dus tijdens een tijdelijke tempostilstand demarreerde sastre
Ja, zoiets idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:55 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Beetje serieuzer reageren mag wel he..
Hij wilde al demarreren, maar Contador floot hem eerst wat terug. Daarna is hij toch gegaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef tong80 het volgende:
nee, net ervoor, door de stilstand is hij kunnen wegrijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)0721_TDF_voigt_fiets
Waar 'ie nu mee bezig is, is ook nogal zinloos.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:58 schreef sven23456 het volgende:
Herbert: sastre gaat ingelopen worden jongens...![]()
..hij heeft dalijk nog meer dan 3 minuten voorsprong voordat ie aan die 2e 1e cat col gaat beginnen...dan ben je toch gek als je je laat terugzakken:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |