Als Boogerd er is dan, ondanks Herbert en Maarten, vaak NOS.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:24 schreef Pro_Shifty het volgende:
Wie kijkt er nu NOS en wie Sporza?
ik vrees dat je gelijk gaat krijgen...hij verliest nu wel erg veel tijd...komt ook omdat er ERG goeie jongens vooraan rijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:30 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Dat is het juist. Hij is met zijn krachten aan het smijten door in zijn 1tje tegen een goed lopende kopgroep trein te rijden. Hij heeft op de Marie Blanc te weinig goed gemaakt.
http://www.sporza.be/cm/s(...)nImpe_bergklassementquote:Misschien moeten op de cols bonificatieseconden worden toegekend. Of dubbele punten op de slotklim. Zoniet betekent dit de dood van de bolletjestrui
Bonificatieseconden maakt toch geen hol uit voor de bollen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef Wombcat het volgende:
Lucien Van Impe
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)nImpe_bergklassement
Uh, Lucien, dat laatste doen ze al
daar schijnt de zon ondertussenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Zou Sastre er stiekem op hopen dat de finish onderaan de Tourmalet wordt gelegd ivm een eventuele onweersbui. Als hij zich dan helemaal kapot heeft gefietst en 7-8 minuten zou hebben op t peleton, zou toch een leuk stuntje zijn...![]()
alleen bij de eerste en buiten catogorie tochquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef Wombcat het volgende:
Lucien Van Impe
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)nImpe_bergklassement
Uh, Lucien, dat laatste doen ze al
harder falen is om top 15 te staan dan vdaag helemaal niets doen...wachten op de tourmalet en dan keihard gelost wordenquote:
Ook bij de 2e categorie nog.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
alleen bij de eerste en buiten catogorie toch
Klopt misschien wel, maar Sastre kan hooguit een plek of 8 te winnen, maar hij gaat gewoon opgeveegd worden ben ik bang voor hem.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:35 schreef sven23456 het volgende:
[..]
harder falen is om top 15 te staan dan vdaag helemaal niets doen...wachten op de tourmalet en dan keihard gelost worden
Het regent en het is 15 graden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef Pro_Shifty het volgende:
Sastre gekookt als die aan de Tourmalet begint.
Was gister een foto van op de Belg met interview met Voigt.quote:
http://www.sporza.be/cm/s(...)0721_TDF_voigt_fietsquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Was gister een foto van op de Belg met interview met Voigt.
Reed op een juniorenfiets met toeclips 15 km naar beneden
Lijkt me ook niet. Zal nog meestal een kopgroep zijn die de punten en de boni's pakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bonificatieseconden maakt toch geen hol uit voor de bollen?
haha wat een geniaal verhaalquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)0721_TDF_voigt_fiets
idd, mannen tss plaats 10 en 20 kunnen gaan aanvallen op de soulor. De rest zal wel wachten, tourmalet is op zich lang genoeg om als je sterk bent je concurrenten op afstand te rijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef homerjay het volgende:
Jammer dat Gesink niet goed genoeg is. Theoretisch gezien kan hij namelijk mooi de boel openbreken. Net te veel achterstand om een direct gevaar te zijn, maar te weinig om helemaal te laten lopen.
Gezien de nivo van Gesink en het risicomijdende gedrag van de Rabobank (past natuurlijk wel bij de behoudende bank) ploeg zal dit echter niet gebeuren. en Jurgen van den Broeck is ook veel te tevreden met zijn positie.
Dan zou het alweer van Hesjedal moeten komen, want Leipheimer zie ik ook geen spannende dingen doen. Die wacht op zaterdag.
Dat is niet echt bekend, zijn geen beelden van zn val. Wel had ie last van zn borst en schouder...quote:
Dat was niet helemaal duidelijk volgens mij. Of ik heb het net gemist toen ik naar het toilet ging..quote:
Beetje serieuzer reageren mag wel he..quote:
4 minuut 7 nu, maar volgens mij duurt het niet meer heel erg lang voordat ze de Soulor op gaan rijden... Misschien dat hij daar flink terug kan pakken op de kopgroepquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:56 schreef zolderraam het volgende:
Sastre aan het terugzakken naar peleton?
volgens nos.nl alweer ruim 4 min achter kopgroep...
Hij liet al een paar keer wat ploeggenoten vooruit rijden, had dus een plannetje. Hij demarreerde niet echt maar deed gewoon niet mee met het wachten op SamSanquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef tong80 het volgende:
Dus tijdens een tijdelijke tempostilstand demarreerde sastre
Ja, zoiets idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:55 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Beetje serieuzer reageren mag wel he..
Hij wilde al demarreren, maar Contador floot hem eerst wat terug. Daarna is hij toch gegaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef tong80 het volgende:
nee, net ervoor, door de stilstand is hij kunnen wegrijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
http://www.sporza.be/cm/s(...)0721_TDF_voigt_fiets
Waar 'ie nu mee bezig is, is ook nogal zinloos.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:58 schreef sven23456 het volgende:
Herbert: sastre gaat ingelopen worden jongens...![]()
..hij heeft dalijk nog meer dan 3 minuten voorsprong voordat ie aan die 2e 1e cat col gaat beginnen...dan ben je toch gek als je je laat terugzakken:P
volgens mij hebben die een 'dealtje' met astanaquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:59 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Van wie komt dat nu, van de ploegleiding zelf of willigen ze daar de "eisen" in van VDB?
Ja, zelfs ik met m'n korte Fok!-geschiedenis ken de reputatie van tong. Maar toch mag hij ook wel een beetje serieus verteld worden wat er gebeurd is toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |