Die reactie ja, maar jij quote nu een hele andere reactie die niets met jou te maken heeft.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Deze reactie van je was wel degelijk op mij:
[..]
Stoppen ze onder hun koerstrui, krijgen ze geen koude wind op hu borstquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom krijgen de renners krantjes?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
\quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Omdat ze zich rot vervelen en geen ipod kunnen luisteren vanwege de oortjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tegen de kouquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik legde nog even uit wat ik nou precies bedoeldequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die reactie ja, maar jij quote nu een hele andere reactie die niets met jou te maken heeft.
Ah zo, ik dacht al wat moeten ze ermee.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stoppen ze onder hun koerstrui, krijgen ze geen koude wind op hu borst
Stoppen ze achter hun shirt zodat ze geen kou krijgen in afdaling.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
\
Voor de kou. Of om te lezen of de onderhandelingen voor Paars Plus gelukt of mislukt zijn.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat ze zich rot vervelen en geen ipod kunnen luisteren vanwege de oortjes
Duidelijkquote:
Om op de hoogte te zijn van de laatste transfergeruchten, dan weten ze achter wie ze wel en niet aan moeten rijden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja, alleen in de afdaling wordt het lastig. Hoever zit Burghardt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Wombcat het volgende:
Zou tof zijn als 'ie toch nog terugkomt
Is er al weer bij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, alleen in de afdaling wordt het lastig. Hoever zit Burghardt?
Het wordt sowieso wel boeiend, Schleck moet gaan aanvallen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Gillingham het volgende:
Sastre kan er zo toch nog een boeiende rit van maken.
Ah, dan wordt het heel lastig, het is maar een korte afdaling, daarna nog een stuk vlak.quote:
Dat had ik al door na jouw reactie op mijn reactie, vandaar dat ik niet meer reageerde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik legde nog even uit wat ik nou precies bedoelde
Ik dacht dat je die gemist had, omdat je er niet op reageerdequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat had ik al door na jouw reactie op mijn reactie, vandaar dat ik niet meer reageerde.
Inderdaad zeg. Ik loop even weg en hij zit op anderhalve minuutquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zonder de Giro en de valpartijen deed ie wel mee voor de overwinning
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik loop even weg en hij zit op anderhalve minuut
idd, bergop is sastre goed, maar die kopgroep zijn allemaal mannen die op het vlakke echt een serieus tempo kunnen rijden, en graag zullen die sastre ook niet zien komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef Wombcat het volgende:
Hij is er nog niet bij, dus dat wordt lastig.
Chasse Patat!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:19 schreef Marcoss het volgende:
Sastre is bezig met een kansloze actie.
Als tie de kopgroep net wel gehaald had, reed hij nu bijna virtueel in het geel. Dan was het echt leuk geworden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:19 schreef Marcoss het volgende:
Sastre is bezig met een kansloze actie.
Alleen een beetje laat, hij had meteen moeten gaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Als tie de kopgroep net wel gehaald had, reed hij nu bijna virtueel in het geel. Dan was het echt leuk geworden.
Helaas lukt het niet, maar de poging was op zich niet zo gek
Dat heeft hij wel eens (stukken) beter gedaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:02 schreef Pro_Shifty het volgende:
Pettachi doet het eigenlijk ook best wel goed met klimmen nu!
als hij meteen was gegaan had het peleton wellicht eerder gecontroleerd en was het verschil nu misschien maar 4 minuutjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen een beetje laat, hij had meteen moeten gaan.
ik vind dit geen klassieke chasse patat...als ze straks weer gaan klimmen kan ie er zomaar weer bijkomen...moet ie wel niet teveel verliezen in het tussenstukquote:
lolquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarvoor gebruiken ze die krantjes eigenlijk?
Dat is het juist. Hij is met zijn krachten aan het smijten door in zijn 1tje tegen een goed lopende kopgroep trein te rijden. Hij heeft op de Marie Blanc te weinig goed gemaakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef sven23456 het volgende:
[..]
ik vind dit geen klassieke chasse patat...als ze straks weer gaan klimmen kan ie er zomaar weer bijkomen...moet ie wel niet teveel verliezen in het tussenstuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |