Heb je al wat anders op het oog?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik mag volgend jaar niet eens terug komen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik mag volgend jaar niet eens terug komen.
quote:
Gomez is een achternaamquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef crv het volgende:
[..]
Kun je een (hopenlijk snel) toekomstig zoontje best Gomez noemen
JA en, maakt dat wat uitquote:
Ik vind hoe het tegenwoordig gaat echt belachelijk, ik bedoel het is bij jou door omstandigheden, niet dat je expres met de pet ernaar hebt gegooid, en dan wordt het je in principe onmogelijk gemaakt om wat dan ook te gaan studeren, ja of op een niveau wat ver beneden je ligtquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar voor beide was een voor selectie op basis van opdrachten en een gesprek. Maar dan moest je voor maart zijn en toen wist ik niet dat ik niet met deze studie door zou gaan.
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hoe het tegenwoordig gaat echt belachelijk, ik bedoel het is bij jou door omstandigheden, niet dat je expres met de pet ernaar hebt gegooid, en dan wordt het je in principe onmogelijk gemaakt om wat dan ook te gaan studeren, ja of op een niveau wat ver beneden je ligt
Wij hebben onze namen al uitgekozenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
JA en, maakt dat wat uit
Tegenwoordig wordt alles als naam genomen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er zin om een week met mij te creperen in een tent ergens?
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar kun je niet een of andere cursus gaan doen dan in fotografie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen zin iets te gaan studeren wat mij gewoon niet boeit. Ik zou een MBO variant kunnen doen van mijn vorige opleiding, maar dan krijg ik ineens nog maar een kwart van wat ik kreeg. Kom op zeg.Ik ga mijn tijd toch niet verspillen.
Mijn droom zou zijn werken in de fotografie, maar volgens mij is een baan daarin krijgen heel erg lastig.
is goed, wanneer vertrekken ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook niet met mijquote:
Nuquote:
Ik wil ook op vakantiequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar kun je niet een of andere cursus gaan doen dan in fotografie?
Ik zeg nu ook maar wat, en ik weet niet of het moeilijk is daar werk in te vinden, ik bedoel kun je het goed kun je ook voor een of ander blad werken totdat je zelf kunt beslissen wat voor werk je aanneemt.
Als je het echt wilt moet je er gewoon voor de volle 100% voor gaan![]()
ik moet nog weekje werkenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fotoacademie is een prijzig grapje. Een "cursus" met de basiskennis kost al 1000 euro. De echte voltijd opleiding kost zo'n 13000 euro. Dat is 10keer zoveel als elke andere opleiding.En dan moet je nogsteeds je eigen camera en alles kopen.
Dat is gewoon onbetaalbaar.
gezelligquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:42 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ook van tussen, mijn vriendin is er
Okay danquote:
ga je nu met hem en nie tmeer met mijquote:
haha idd apart jahquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
Dit ziet er toch niet uit
[ afbeelding ]
o ok hahaquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
ik bedoel die jurk
Als je geen tieten heb vind ik een strapless jurk echt
ik keek naar de lengte verschil en vond iet echt mooi op de foto hahaquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat dacht jij dan?
Het zijn trouwens net 2 kindjes die gaan trouwen
En als je teveel tiet hebt is strapless vragen om problemenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
ik bedoel die jurk
Als je geen tieten heb vind ik een strapless jurk echt
iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je teveel tiet hebt is strapless vragen om problemen
Volgende week met jouquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga je nu met hem en nie tmeer met mij
niet lief
Same herequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iddDaarom heb ik nooit strapless kleding aan
ok, dealquote:
Dat is wel heel positief!quote:
Vraag ik me ook afquote:
sorry, val niet op jongensquote:
Deze keer laten we wel die camera thuis dan anders worden we weer vergeleken met slechte PA'squote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Die gast heeft olijven in mijn broodje Kebab gedaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat hebben ze nou weer gedaan
Over het algemeen zijn ze allemaal wel OK, alleen die Polen naast me maken teveel teringherrie (gaat nu tijdelijk ff beter), Fransen zijn gewoon Lui en die Turk moet gewoon die olijven bij hemzelf in de prullenbak gooien ipv mij dat hier te laten denquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Polen, Turken, Fransen... Welke bewoners vind je wel lief?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:40 schreef crv het volgende:
[..]
Die gast heeft olijven in mijn broodje Kebab gedaan![]()
Als ik iets smerig vindt is het wel olijven![]()
Dat hoort er toch niet inquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:40 schreef crv het volgende:
[..]
Die gast heeft olijven in mijn broodje Kebab gedaan![]()
Als ik iets smerig vindt is het wel olijven![]()
als het er nu 1 of 2 waren ja, maar hij heeft er een paar lepels ingedaan en ze zijn nog gesneden ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
___!
dan haal je die eruit, makkelijk zat
nee is ook de eerste keer, denk dat ie er vanaf moestquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef crv het volgende:
[..]
nee is ook de eerste keer, denk dat ie er vanaf moest
Wie verwacht er nou olijven in Kebabquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
En als de volgende keer nou vraagt of hij er geen olijven in wil doen? of denk ik dan weer te makkelijk?
quote:
Nou ik ga de volgende keer gewoon naar zijn buurmanquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, als het al meerdere malen is voorgekomen... dan zou ik wel zoiets hebben van 'he, dit klopt niet of dit wil ik niet' en er wat van zeggen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:49 schreef crv het volgende:
[..]
Nou ik ga de volgende keer gewoon naar zijn buurmangenoeg kebab zâken hier
Hoelaat????quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij eten vanavond spinazie met een eitje en een gehaktbal
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij eten vanavond spinazie met een eitje en een gehaktbal
Rond 5 uurquote:
5 uur alquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rond 5 uur![]()
Zodat ik met een bord eten op schoot ATWT kan kijken
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef crv het volgende:
[..]
5 uur albeetje vroeg heb je net je lunch achter je kiezen
Zoals ik al zei. Zodat ik (en dus de rest van het gezin) rustig aan het eten zijn als ik mijn soapie wil kijken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef crv het volgende:
[..]
5 uur albeetje vroeg heb je net je lunch achter je kiezen
Diner is bij mij op zijn vroegst 1900quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe laat lunch jij dan?
Normaal gesproken eten wij ook rond 5 uur
En je kan niet kijken terwijl de rest van het gezin het eten doet? of is dat niet verantwoordquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Zodat ik (en dus de rest van het gezin) rustig aan het eten zijn als ik mijn soapie wil kijken.
Dan zit ik nog op mn werkquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rond 5 uur![]()
Zodat ik met een bord eten op schoot ATWT kan kijken
Durumquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
En je kan niet kijken terwijl de rest van het gezin het eten doet? of is dat niet verantwoord
verkoopt die ook, maar als die daar ook olijven in douwt blijft het nog niksquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Durum
Kun je die turk leren durums te maken
da is ook weer zo, olijven bij de turk ...quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:01 schreef crv het volgende:
[..]
verkoopt die ook, maar als die daar ook olijven in douwt blijft het nog niks
Dan heb ik koud etenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
En je kan niet kijken terwijl de rest van het gezin het eten doet? of is dat niet verantwoord
verkeerde topic Rauzerquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:04 schreef D. het volgende:
Na mijn boodschappen van zojuist kan ik jullie meedelen dat het hier gemarineerde steak, bistro krieltjes en sla is wat de pot schaft
kan ook lekker zijn, denkend aan kloude rabarber, slaatje, koude schotel ....quote:
Geeft niks hoor. Meer voor mijquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit vind ik al lekkerder dan wat Huppel net noemde
Sorry huppel
ok hmmmmquote:
Ze zal het je vast vergevenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit vind ik al lekkerder dan wat Huppel net noemde
Sorry huppel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |