eetsquote:
Beetje jammer dat de randjes dan weer donkerblauw zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
mooie kleur blauw die letters gomez
* mompelt iets over essen en zettenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.nba.com/playerfile/ryan_gomes/
Het is sowieso geen echt voetbalshirt dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.nba.com/playerfile/ryan_gomes/
Laat maar is met een S
ja idd.... wie zegt dat het een voetballer is?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is sowieso geen echt voetbalshirt dus
Het is een jongetje die 8 jaar is gewoonquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd.... wie zegt dat het een voetballer is?
D. hoe kom je aan dat shirt
vind hem niet echt mooiquote:
quote:
Nou nee een voetbalshirt is niet van dat materiaal en dan staan er nog club logo's opquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:06 schreef D. het volgende:
Ik heb het shirt ooit gekocht bij een winkel waar ik vaker kleding koop.
Het hing in een rek met afgeprijsde shirts. Van 30+ euro allemaal voor 10 euro of minder.
Omdat er een 8 op stond heb ik het maar meegenomen, en inmiddels zijn alle andere shirts afgedragen en ligt deze nog ongebruikt in de kast.
Ik had bedacht dat als het idd een voetbalshirt is ik het kon verkopen, dan houd ik er wellicht nog wat aan over
Ik bedoelde ook geen officeel shirt, maar wel iets waar iemand op zit te wachtenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee een voetbalshirt is niet van dat materiaal en dan staan er nog club logo's op
Ik denk om heel erg eerlijk te zijn dat niemand er op zit te wachten, maar knal hem op marktplaatsquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook geen officeel shirt, maar wel iets waar iemand op zit te wachten
Maar ik denk dat ik het maar weer onder in de kast begraaf
gewoon aantrekken met sporten ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook geen officeel shirt, maar wel iets waar iemand op zit te wachten
Maar ik denk dat ik het maar weer onder in de kast begraaf
aaah mijn ogen, wat doe jequote:
quote:
ripquote:
O, ik heb niet zoveel met paardenquote:
Da's wel heel eerlijk ja, maar ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk om heel erg eerlijk te zijn dat niemand er op zit te wachten, maar knal hem op marktplaats
Ja nou ja, misschien is er iemand die hem wel graag wil, je weet maar nooitquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel heel eerlijk ja, maar ik dacht hetzelfde
ik ook niet eerlijk gezegdquote:
Misschien iemand die een zoontje heeft die Gomez heeft, en die bijna 8 wordtquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, misschien is er iemand die hem wel graag wil, je weet maar nooit
Of een of andere fanatiekelingquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien iemand die een zoontje heeft die Gomez heeft, en die bijna 8 wordt
Wie weet als het bij c_a luktquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien iemand die een zoontje heeft die Gomez heeft, en die bijna 8 wordt
Dus we hebben je zo op de kast vandaagquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
Hoewel. Eigenlijk kan alles mij nu gewoon irriteren.
Je bent geslaagdquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
Mijn hogeschool stuurt mij iets aangetekend, wat kan dat zijn?
ochtendhumeurtje ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef Myraela het volgende:
Moeders die denken dat het grappig is op een raam te kloppen.Vervolgens mijn kamer binnen te lopen en de deur open te laten staan als je wegloopt.
Waarom denk je dat de deur dichtzat?
Godverdomme, als iets mij kan irriteren zo vroeg is het dat wel.
Kun je een (hopenlijk snel) toekomstig zoontje best Gomez noemenquote:
Misschien mag je toch blijven?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik ben van school gestuurd.
Dan lig je onder de kast.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die kast in mijn bed komt wel, want ik kom niet uit bed vandaag.
Oeps.... Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik ben van school gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |