En dan doelde ik eigenlijk niet op het openen van een topicquote:
quote:
En dan de echte reden. Peugot zat nel als vele andere automerken in de crisis. Wildde toch met een nieuw model komen, maar de introductie van een compleet nieuw model tijdens een crisis is niet handig dus hebben ze tijdelijk de 206 maar even aangehouden en de + geintroduceerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Zal ik dan duidelijkheid geven over de peugeot 206+
Vriend van mij werkt bij de peugeotdealer.
In 2008 is de Peugeot 206 Generation uitgekomen, dit zou het laatste model zijn wat uitgebracht zou worden van de peugeot 206.
Maar omdat de peugeot 206 zo goed liep, en er heel veel van verkocht werd, hebben ze uiteindelijk de peugeot 206+ op de markt gebrachtDie eigenlijk dus bijna gelijkwaardig is aan de peugeot 207
![]()
Verschil zit in de prijs, hij is iets kleiner dan de 207
dat zeg ik toch in principequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:24 schreef crv het volgende:
[..]
En dan de echte reden. Peugot zat nel als vele andere automerken in de crisis. Wildde toch met een nieuw model komen, maar de introductie van een compleet nieuw model tijdens een crisis is niet handig dus hebben ze tijdelijk de 206 maar even aangehouden en de + geintroduceerd
Niks mis mee overigens, stoer karretje
lijkt me wel verstandig van Peugeot. waarom bestsellers wegdoenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik toch in principeIk verwoord het alleen anders
Maar het ziet er naar uit dat de 206+ nog een lange tijd word aangehouden.
Daar dacht ik ook aan, maar kan de 8 niet herleidenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:38 schreef Rauzer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mario_G%C3%B3mez
Deze 2 kan ik ff snel vinden: pick yoursquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:36 schreef D. het volgende:
Ben ik weer ff
Ik heb wat hulp nodig
Ik heb een shirt waarop aan de voorzijde GOMEZ staat, en op de achterkant 8
Iemand een idee Welke Gomez hier wordt bedoeld?
Goh, welke zou ik nou kiezenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
Deze 2 kan ik ff snel vinden: pick yours
[ afbeelding ][ afbeelding ]
de bovenstquote:
ik denk linksquote:
Mogge iBennyquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:46 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen trouwens
Ik was in slaap gevallen op de bank
die is leuk jaquote:
Zeg, wel on-topic blijven hequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is leuk ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wizards_of_Waverly_Place
*ff fotootje zal uploadenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe zit het shirt eruit? Hou oud is het shirt?
quote:
Leuke serie ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is leuk ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wizards_of_Waverly_Place
quote:
Hij is weer terugquote:
hallo voor even danquote:
quote:
stekkerquote:
Ah ok, was de andere optiequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hij is weer terug![]()
Ik had op een verkeerd knopje gedrukt
quote:
moet je hem ff zoekenquote:
Ja ik hoop dat ze het droog houdenquote:
Preciesquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik hou van hersenloze series
Disney ChannelMaar alleen 's avonds... in het engels
ja tochquote:
eetsquote:
Beetje jammer dat de randjes dan weer donkerblauw zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
mooie kleur blauw die letters gomez
* mompelt iets over essen en zettenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.nba.com/playerfile/ryan_gomes/
Het is sowieso geen echt voetbalshirt dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.nba.com/playerfile/ryan_gomes/
Laat maar is met een S
ja idd.... wie zegt dat het een voetballer is?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is sowieso geen echt voetbalshirt dus
Het is een jongetje die 8 jaar is gewoonquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja idd.... wie zegt dat het een voetballer is?
D. hoe kom je aan dat shirt
vind hem niet echt mooiquote:
quote:
Nou nee een voetbalshirt is niet van dat materiaal en dan staan er nog club logo's opquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:06 schreef D. het volgende:
Ik heb het shirt ooit gekocht bij een winkel waar ik vaker kleding koop.
Het hing in een rek met afgeprijsde shirts. Van 30+ euro allemaal voor 10 euro of minder.
Omdat er een 8 op stond heb ik het maar meegenomen, en inmiddels zijn alle andere shirts afgedragen en ligt deze nog ongebruikt in de kast.
Ik had bedacht dat als het idd een voetbalshirt is ik het kon verkopen, dan houd ik er wellicht nog wat aan over
Ik bedoelde ook geen officeel shirt, maar wel iets waar iemand op zit te wachtenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee een voetbalshirt is niet van dat materiaal en dan staan er nog club logo's op
Ik denk om heel erg eerlijk te zijn dat niemand er op zit te wachten, maar knal hem op marktplaatsquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook geen officeel shirt, maar wel iets waar iemand op zit te wachten
Maar ik denk dat ik het maar weer onder in de kast begraaf
gewoon aantrekken met sporten ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook geen officeel shirt, maar wel iets waar iemand op zit te wachten
Maar ik denk dat ik het maar weer onder in de kast begraaf
aaah mijn ogen, wat doe jequote:
quote:
ripquote:
O, ik heb niet zoveel met paardenquote:
Da's wel heel eerlijk ja, maar ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk om heel erg eerlijk te zijn dat niemand er op zit te wachten, maar knal hem op marktplaats
Ja nou ja, misschien is er iemand die hem wel graag wil, je weet maar nooitquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel heel eerlijk ja, maar ik dacht hetzelfde
ik ook niet eerlijk gezegdquote:
Misschien iemand die een zoontje heeft die Gomez heeft, en die bijna 8 wordtquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, misschien is er iemand die hem wel graag wil, je weet maar nooit
Of een of andere fanatiekelingquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien iemand die een zoontje heeft die Gomez heeft, en die bijna 8 wordt
Wie weet als het bij c_a luktquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien iemand die een zoontje heeft die Gomez heeft, en die bijna 8 wordt
Dus we hebben je zo op de kast vandaagquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
Hoewel. Eigenlijk kan alles mij nu gewoon irriteren.
Je bent geslaagdquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
Mijn hogeschool stuurt mij iets aangetekend, wat kan dat zijn?
ochtendhumeurtje ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef Myraela het volgende:
Moeders die denken dat het grappig is op een raam te kloppen.Vervolgens mijn kamer binnen te lopen en de deur open te laten staan als je wegloopt.
Waarom denk je dat de deur dichtzat?
Godverdomme, als iets mij kan irriteren zo vroeg is het dat wel.
Kun je een (hopenlijk snel) toekomstig zoontje best Gomez noemenquote:
Misschien mag je toch blijven?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik ben van school gestuurd.
Dan lig je onder de kast.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die kast in mijn bed komt wel, want ik kom niet uit bed vandaag.
Oeps.... Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik ben van school gestuurd.
Of het is de officiële brief dat je niet meer op school zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |