Dat is wel heel positief!quote:
Vraag ik me ook afquote:
sorry, val niet op jongensquote:
Deze keer laten we wel die camera thuis dan anders worden we weer vergeleken met slechte PA'squote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er zin om een week met mij te creperen in een tent ergens?
Die gast heeft olijven in mijn broodje Kebab gedaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat hebben ze nou weer gedaan
Over het algemeen zijn ze allemaal wel OK, alleen die Polen naast me maken teveel teringherrie (gaat nu tijdelijk ff beter), Fransen zijn gewoon Lui en die Turk moet gewoon die olijven bij hemzelf in de prullenbak gooien ipv mij dat hier te laten denquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Polen, Turken, Fransen... Welke bewoners vind je wel lief?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:40 schreef crv het volgende:
[..]
Die gast heeft olijven in mijn broodje Kebab gedaan![]()
Als ik iets smerig vindt is het wel olijven![]()
Dat hoort er toch niet inquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:40 schreef crv het volgende:
[..]
Die gast heeft olijven in mijn broodje Kebab gedaan![]()
Als ik iets smerig vindt is het wel olijven![]()
als het er nu 1 of 2 waren ja, maar hij heeft er een paar lepels ingedaan en ze zijn nog gesneden ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
___!
dan haal je die eruit, makkelijk zat
nee is ook de eerste keer, denk dat ie er vanaf moestquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef crv het volgende:
[..]
nee is ook de eerste keer, denk dat ie er vanaf moest
Wie verwacht er nou olijven in Kebabquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
En als de volgende keer nou vraagt of hij er geen olijven in wil doen? of denk ik dan weer te makkelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |