Heb je al wat anders op het oog?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik mag volgend jaar niet eens terug komen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik mag volgend jaar niet eens terug komen.
quote:
Gomez is een achternaamquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef crv het volgende:
[..]
Kun je een (hopenlijk snel) toekomstig zoontje best Gomez noemen
JA en, maakt dat wat uitquote:
Ik vind hoe het tegenwoordig gaat echt belachelijk, ik bedoel het is bij jou door omstandigheden, niet dat je expres met de pet ernaar hebt gegooid, en dan wordt het je in principe onmogelijk gemaakt om wat dan ook te gaan studeren, ja of op een niveau wat ver beneden je ligtquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar voor beide was een voor selectie op basis van opdrachten en een gesprek. Maar dan moest je voor maart zijn en toen wist ik niet dat ik niet met deze studie door zou gaan.
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hoe het tegenwoordig gaat echt belachelijk, ik bedoel het is bij jou door omstandigheden, niet dat je expres met de pet ernaar hebt gegooid, en dan wordt het je in principe onmogelijk gemaakt om wat dan ook te gaan studeren, ja of op een niveau wat ver beneden je ligt
Wij hebben onze namen al uitgekozenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
JA en, maakt dat wat uit
Tegenwoordig wordt alles als naam genomen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er zin om een week met mij te creperen in een tent ergens?
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar kun je niet een of andere cursus gaan doen dan in fotografie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen zin iets te gaan studeren wat mij gewoon niet boeit. Ik zou een MBO variant kunnen doen van mijn vorige opleiding, maar dan krijg ik ineens nog maar een kwart van wat ik kreeg. Kom op zeg.Ik ga mijn tijd toch niet verspillen.
Mijn droom zou zijn werken in de fotografie, maar volgens mij is een baan daarin krijgen heel erg lastig.
is goed, wanneer vertrekken ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook niet met mijquote:
Nuquote:
Ik wil ook op vakantiequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar kun je niet een of andere cursus gaan doen dan in fotografie?
Ik zeg nu ook maar wat, en ik weet niet of het moeilijk is daar werk in te vinden, ik bedoel kun je het goed kun je ook voor een of ander blad werken totdat je zelf kunt beslissen wat voor werk je aanneemt.
Als je het echt wilt moet je er gewoon voor de volle 100% voor gaan![]()
ik moet nog weekje werkenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fotoacademie is een prijzig grapje. Een "cursus" met de basiskennis kost al 1000 euro. De echte voltijd opleiding kost zo'n 13000 euro. Dat is 10keer zoveel als elke andere opleiding.En dan moet je nogsteeds je eigen camera en alles kopen.
Dat is gewoon onbetaalbaar.
gezelligquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |