abonnement Unibet Coolblue
pi_84344215
Hmmz ik gooi 'em dicht, linkje naar de vorige: Kinderfototopic deel 188
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84344316
Even wat kindjes in de herhaling
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef Jelief het volgende:
knip

knipperdeknip
[ IMG]http://img.photobucket.com/albums/v504/jelief/IMG_1323.jpg[/img]
na de tondeuse


dokter kojak
[/img]http://img.photobucket.com/albums/v504/jelief/IMG_1333-1.jpg[/img]
het kroost wilde niet slapen, wat ga je dan doen? Juist! rondjes rennen inde tuin!
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 07:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mooie, en o zo schattige Floris
Stoere jen
Gekke S t is toch geen handschoenen en mutsen weer
Evie met een mooi jurkje
Suus en waarom missen we dan een foto met konijn?
En alle andere kindjes



Papa legt even uit hoe dat moet

En de rest van de avond heeft ze foto's lopen maken


[quote]Op donderdag 22 juli 2010 07:43 schreef Ca.ra het volgende:
Awww, allemaal weer te veel om op te noemen. Wat hebben we toch een leuke kindjes he. Zoals mijn oma altijd zei: je vraagt je toch af waar al die lillekerds vandaan komen.

Even nog een crosspost uit het meet-topic. Wat is het toch leuk als er een goede fotograaf bij is!

*smelt*
pi_84344539
Dank je bla
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84344615
np
pi_84345391
Even Daantje spammen, ik vond 'm zo schattig
pi_84345590
Daan
wat een echt jongetje al zeg! mooie ogen heeft hij <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:38:10 #7
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84345722
Jelief, woah, wat een stoer koppie zo! En een blij ei heb jij ook zo te zien, wat leuk!

Bla, haha, wat schetig, dat enorme ding in die kleine handjes En wat een mooi meisje

Thomas, jochie, wat ben jij een knapperd! Mooie foto zeg!

Daantje, ik vind jou echt een enorm knap kereltje Echt zo'n ingespannen koppie.. Wat kijkt hij wijs

Ca.ra had me gevraagd om foto's van Stef en ik ga nu ff proberen dat te regelen. Ik heb nog van alles op mijn camera staan, maar ik kan er niet bij want de harde schijf van de pc is vol Misschien dat jpegjes uit mijn foon nog wel lukken, coming up next!
3!
pi_84345783
Thomas Welke meet was dat Ca.ra?
Daan wat stoer dat broekje
Blablabla wat een leukerd, die staartjes
Oooh Jelief ik vind het zo jammer van zijn haartjes Maar hij is wel een cutie
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84345863
Oh, ik had het laatste deel van het vorige topic gemist Evie Thomas, Floris en kindertjes die ik nog niet zo vaak gezien heb. Favo topic hoor

Dank voor de complimenten trouwens het is ook een heerlijk ventje En dat tuinbroekje met korte pijpjes vond ik toevallig in de kast op zoek naar iets anders. Was vergeten dat ie 'm had en hij paste precies

Inca, je kunt ook gelijk vanaf je camera uploaden naar bijvoorbeeld tinypic, hoef je ze niet op te slaan
pi_84346099
Daan
#geen
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:54:42 #11
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84346129
Happy, dat zou waarschijnlijk wel kunnen als ik in jpeg fotografeerde, ik ben bang dat het met RAW een ander verhaal is. Wel dank je wel voor de tip

Nouja, van mijn telefoon lukte het nog wel om het één en ander over te zetten:



drinken bij mama



Stokbroodjes eten op balkon



Stoere piraat! (De foto is 3x niks, maar ik moest even de luier showen )



En slapen met papa

Ik had ook nog leuke helmpjesfoto's meende ik, maar die zijn allemaal bewogen
3!
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:57:04 #12
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84346198
Ja trix, doe es snel uploaden!

Het was de zuid-limburgmeet die uiteindelijk een zuid-limburgminimeet bleek. Maar desondanks ERG gezellig.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:57:47 #13
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84346225
Oh Stef... poepie en die luier is echt too cute! Die voetjes bij die foto in de Bumba.
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:05:41 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84346463
Happy, haha, die luier is te gek he? Ik ben er zó verliefd op Beetje jammer dat de meeste mensen uit mijn omgeving het maar raar en stom vinden dat Stef wat kleding en een luier heeft met doodshoofdjes, terwijl ik dat echt zó leuk vind

Ca.ra, haha, je loopt achter
3!
pi_84346521
Ik vind de luier echt heel leuk hoor.. Gewoon met alleen een t-shirtje erop... Zo nam ik Jen ook laatst mee naar de mac, en ik werd ook wat raar aangekeken. Misschien omdat ik een kind in alleen een luier meenam, of het feit dat het geen wegwerp luier was... Nou ja... Boeie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:11:43 #16
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84346632
Daan en Stef zijn geweldig .

En de kindjes van jelief , heb ik volgens mij ook nog nooit gezien. leuk die in de tuin inderdaad, heel sfeervol .

En Bla, je dochter met een fototoestel .
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:12:32 #17
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84346659
En cara wat een hele mooie foto van je hele mooie mannetje .
pi_84346725
Daan

Ahw incantrix, stoerrrrre luier!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84346803
Stef Die wimpers! Die luier is geweldig!!! *wants* Ik probeer ook steeds een bv foto te maken, maar Niels heeft het direct door, laat los en probeert het toestel te pakken
Heej zou jij niet gaan slapen, hup!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84346929
Die luier is echt geniaal! Ik kan ook altijd wel lachen om dat soort dingen, zo heb ik ook nog een romper liggen met skelet erop... ik vond hem fantastisch, maar mijn moeder ging echt volledig door het lint... Hmm, bednk me nu dat het dezelfde maat is als de up-romper. Straks maar es aan doen en fotootje posten!
Vind Stef trouwens een ontzettende knapperd! Wat heeft ie veel haar ook... kon me dat helemaal neit van hem herinneren

Daan wow, wat een lekker ding!
pi_84347165
Owja, Lijnloos, die Minke spam is Ik vind haar zo'n leukerd!
Waar heb je dat 1-UP rompertje gekocht?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:35:58 #22
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84347306
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Groofsken het volgende:
En cara wat een hele mooie foto van je hele mooie mannetje .
Ja Ynske is goeeed he!
Nu wil ik haar inhuren voor nog meer foto's

Thomas' eerste pakje had ook doodshoofdjes erop: n
Jack the pumpkin king uit nightmare before christmas. We hadden toen ook lovers en haters hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ca.ra op 22-07-2010 10:37:35 (autospell op mobiel doet raar) ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84350056
hihi, hij past

pi_84350383
Wat een gave romper

Waar te koop
pi_84350526
Ik heb een heel stel rompers vorig jaar op Lowlands gekocht, die up en deze zijn daar dus vandaan... Net ook al even het merk gecheckt (LogoStar) maar daar kan ik weinig over vinden op i-net. Dus echt festival-spul denk ik... Ik had het ook al in het vorige topic gezet, maar dit jaar gaan we weer naar Lowlands dus als iemand graag iets zou willen, kan ik best effe kijken (en opsturen of zo). PM effe als je wilt...
pi_84350721
Daan
Mooie foto's van Stef ook! Die dat ie aan het drinken is
Minke wat een geweldige romper heb je daar aan

Ymme hier is ie te koop: http://www.kidscotton.com/rompertjes-c-9.html?page=2&sort=products_sort_order
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:27:51 #27
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84351186
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef Twinkly het volgende:
Owja, Lijnloos, die Minke spam is Ik vind haar zo'n leukerd!
Waar heb je dat 1-UP rompertje gekocht?
Op Lowlands. Ik had ook al geinformeerd.

Daan! Met je mooie ogen zit je gewoon te duimen. Lekker kereltje!

Wat heeft Stef toch een heerlijk open en nieuwsgierig gezichtje! En wat is zijn koppie mooi rond aan het worden!
Ik heb een matching outfit voor bij je luier gevonden trouwens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minke!
(Echt he, ik zou de witte stukken insmeren met glow in the dark verf en de romper zonder kind dan ff een uurtje onder een lamp leggen. Altijd leuk als ze ergens gaan logeren. )

Wij hebben een paar rustige dagen achter de rug.
Emma werd wakker met pukkeltjes op haar gezicht. De hele dag hangerig en huilerig.

Sfeerimpressies:



Ik was bang voor de waterpokken maar na een nachtje goed slapen was ze er weer redelijk doorheen.

De volgende dag ging ze voor het eerst naar het KDV, even wennen.
1 minuut voor vertrek:

Ze had er duidelijk zin in!

Eenmaal daar natuurlijk alleen maar lachen en blij kijken. Na het flesje ging ze naar bed. Ze ging er liggen alsof ze wilde zeggen dat ze dan wel ging slapen als het moest, maar niet van harte:

Slaapzak is van het kdv.

Uiteindelijk heeft ze wel 3 uur geslapen.

Maar verder is ze echt lief en gezellig. Echt!
A grand adventure has begun.
pi_84351216
Ze heeft het lekker naar dr zin...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:41:29 #29
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_84354071
Stef

Emma

Minke Dat pakje!

Daan


Rienk heeft het tijgeren uitgevonden


En eindelijk, met 7 maanden en een beetje, slaapt Rienk in een slaapzak!








Voor het slapen


in slaap


Een diksap ijsje




Gewoon Rienk


Spelen in de box


En van spelen wordt je moe
En zonder slaapzak werkt ook!




Eten


Het zat overal, behalve in zn buikje


Tijdens een telefoontje met McLaura werd ie moe


En hij sliep zo

Beetje veel he
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84354997
Wat een leuke foto's van Rienk.
Echt een mooie stoere vent
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:20:53 #31
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84355649
Oh, Minke Haha, dat rompertje is zó lief!! Stef heeft die 1-up ook (heeft schoonzus meegenomen van Lowlands ook) maar hij heeft 'm maar twee keer aangehad voor hij er alweer uitgegroeid was Minke, ik vind jou echt superstoer met dat skeletje aan hoor

Rienk, jongen, wat ben jij leuk!! Vlindur, die foto met zijn konijn in bed is echt TE schattig, wat een leukerd! Rienk heeft ook een heel eigen koppie vind ik, heel herkenbaar Rienk zeg maar

Emma, meisje, moest je zo huilen? Ik hoop voor je dat je snel weer blij bent, da's veel leuker! Keshet, wat een droppie! En die schóentjes!
3!
pi_84359080
Die luier is geweldig Incantrix

Minke met dat rompertje. De tip om het rompertje onder een lamp te leggen voordat je kind uit logeren gaat is echt erg.

Rienk
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84360374
Emma, je had er even niet zoveel zin in?

Minke met die romper .

Rienk ben je op ontdekkingsreis geweest?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84361507
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:10 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb een heel stel rompers vorig jaar op Lowlands gekocht, die up en deze zijn daar dus vandaan... Net ook al even het merk gecheckt (LogoStar) maar daar kan ik weinig over vinden op i-net. Dus echt festival-spul denk ik... Ik had het ook al in het vorige topic gezet, maar dit jaar gaan we weer naar Lowlands dus als iemand graag iets zou willen, kan ik best effe kijken (en opsturen of zo). PM effe als je wilt...

Kheb er zin an.
Dit wordt mijn eerste jaar met beide kinderen (20 en 21 jaar )
Zesde keer LL.


En die rompers
pi_84379162
Awww mooie lieve kindjes

Ff speciaal voor Rienk Vandaag gemeet en tis echt een schatje!
(Thijs van McLaura ook trouwens!)
  donderdag 22 juli 2010 @ 23:39:39 #36
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84379759
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 16:44 schreef -sabine- het volgende:

[..]


Kheb er zin an.
Dit wordt mijn eerste jaar met beide kinderen (20 en 21 jaar )
Zesde keer LL.


En die rompers
daar hoef je die rompers niet meer voor te kopen (tenzij er een kleinkind in de maak is...). maar wat leuk zeg, met je kinderen naar LowLands!

Rienk!
in de haak.
pi_84386564
Emma
Rienk, wat wen chatiig koppie heb je
pi_84387329
Rienk Knap jong!, Minke weer hip zoals altijd, Emmaatje dramaqueen

ik heb een paar slechte maar (ik vind zelf) wel leuke foto's



Soldaat Wheelybug eerste klas


Ontbijten



dolgelukkig na het verscheuren van wat folders



En weer een typisch Elinkopfje
pi_84387337
Oja, ze heeft idd een blauw oog gehad
pi_84387442
Daan, wauw wat ben jij gegroeid! Echt een heel eigen gezichtje heeft hij gekregen

Stef, volgens mij heb je meer haar gekregen! Wolf gaat steeds minder op je lijken.
Heerlijk kind ben je en die luier is fantastisch! wij zijn piraatfan hier

Minke geweldig die romper en Lowlands is erg leuk! Alleen die heerlijke snuffelkraampjes al
Wolf heeft een KoRn romper en een shirtje met "My dads gun'' en dan staat er een tattoo-machine op. (mijn man tatoeert)
Van die echte mini bandshirts vind ik ook geweldig

ah Emma had er geen zin in! Het blijft een heerlijk muppie hoor

Rienk spam en dat zelfvoldane hoofd van hem na het weggooien van eten

Ah die kleertjes van Elin op die ontbijt foto en wat sneu van haar blauwe oog, dan heeft ze zich behoorlijk zeer gedaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84387511
nou eigenlijk had ze m opeens, we hebben haar niet eens horen huilen of zien stoten ofzo ;o
pi_84387563
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
nou eigenlijk had ze m opeens, we hebben haar niet eens horen huilen of zien stoten ofzo ;o

dat is gek, lijkt wel of ze op een rand van iets gevallen is ofzo. Maar dat moet toch wel zoveel zeer doen dat je dan huilt. Mh.. apart!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84388241
Nah t was 1 vlek die een beetje uitliep onder haar oog, adertje oid, dus de schade viel opzich mee hoor..
Maar ze is wel one tough cookie zeg maar.. die rende gisteren nog met r kop tegen de koelkast, hop, blauwe plek en geen kik ook als ze op haar knie valt en ie bloedt of kapot is.. ook geen kik. Dus ik neem aan dat ze onze hoge pijngrens heeft meegekregen

(wat best eng is, want ze geeft echt niets aan qua pijn)
pi_84388430
Wat is Elin een dotje, zeg!

Geeft ze echt helemaal niets aan qua pijn? Of merk je wel aan haar dat ze bepaalde dingen laat omdat die pijn doen (bijvoorbeeld niet aan een kop thee zitten omdat die te warm is)?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84388551
Geen idee want daar mag ze niet aankomen

Soms huilt ze wel van de schrik maar dat is heeel snel over..dus ik ga binnenkort wel even naar de dokter om zoiets te checken..want soms denk ik dat het niet helemaal klopt.

(haar vader liep een hele tijd rond met een gebroken been enzo) en tijdens die checkup bleek dat ie al eens eerder gebroken was geweest.. waar hij dus ook mee was doorgelopen..
pi_84388658
Elin wat ben je toch een leuk meisje <3 wat is ze mooi KD!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:56:11 #47
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_84388734
Met Plukkie

❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_84388805
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Geen idee want daar mag ze niet aankomen

Soms huilt ze wel van de schrik maar dat is heeel snel over..dus ik ga binnenkort wel even naar de dokter om zoiets te checken..want soms denk ik dat het niet helemaal klopt.

(haar vader liep een hele tijd rond met een gebroken been enzo) en tijdens die checkup bleek dat ie al eens eerder gebroken was geweest.. waar hij dus ook mee was doorgelopen..
Een hoge pijngrens heeft zo z'n voordelige kanten, maar pijn heeft ook een functie. Ik kan me dus voorstellen dat je je daar wel wat zorgen over maakt. Als het heel ernstig was geweest had je dat denk ik al wel gemerkt. Maar goed, wat weet ik daarvan? Ik heb echt een heel lage pijngrens en loop de hele dag jammerend door het huis.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84389001
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een hoge pijngrens heeft zo z'n voordelige kanten, maar pijn heeft ook een functie. Ik kan me dus voorstellen dat je je daar wel wat zorgen over maakt. Als het heel ernstig was geweest had je dat denk ik al wel gemerkt. Maar goed, wat weet ik daarvan? Ik heb echt een heel lage pijngrens en loop de hele dag jammerend door het huis.
ik ken nog wel iemand hier die een hele hoge pijngrens heeft
nee serieus, lijkt me lastig KD, kan me idd voorstellen dat zoiets vragen met zich mee brengt.

Ireth wat schattig
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:21:27 #50
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84389341
Rienk is lief!

En Elin is een dotje . En een grapjas, denk ik.

En Suus is stoer met haar konijn.
pi_84389361
Jaaa daar is suus met konijn, schattig hoor
Wat ziet Suus er ineens anders uit op deze foto, ik zou haar niet herkennen als de foto niet door jou was gepost en er geen naam bij zou hebben gestaan
pi_84389376
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Jaaa daar is suus met konijn, schattig hoor
Wat ziet Suus er ineens anders uit op deze foto, ik zou haar niet herkennen als de foto niet door jou was gepost en er geen naam bij zou hebben gestaan
Ze lacht niet!

Mooie foto hoor, met konijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:52:29 #53
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84390204
wij waren op Texel;






















t was leuk

[ Bericht 3% gewijzigd door pinquit op 23-07-2010 11:00:33 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:54:01 #54
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84390244
Het ziet er heerlijk uit Pinquit . Wat een mooi jongetje .
pi_84393421
I Fokkindjes!!!

Thijs was vanmorgen mee naar de tandarts

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84398606
Wat een leuke foto's zeg, die slapende rienk en thisj bij de tandarts hopelijk houd hij dat lachje bij de tandarts voorlopig vol

Hier meneertje wandel
pi_84399651
Thijs en 'Meneertje wandel'
  vrijdag 23 juli 2010 @ 19:47:03 #58
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84410296
Pinq die vliegerfoto is geniaal! Inlijsten!

Thomas had vanochtend fysiotherapie in het zwembad:


En vanavond heeft hij lekker courgettepannenkoeken gegeten:


Alleen het toetje ging niet helemaal op...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84410422
Thomas is al zo'n groot, wijs ventje Zittie nou helemaal los op die stoel?
Lotte!
Noah!
pi_84411659


Zo issie gewoon
pi_84411857
Wat een heerlijk ventje, Free!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:32:50 #62
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_84412056
Oh Suus, wat lief!!!

Elin, je hebt zo'n fotogenieke uitstraling (heb je vast van je moeder)

Erg genoten ook van de Rienkspam

Gave luier gezien ook bij incantrix! En voedfoto vergeet ik altijd te maken, gauw weer eens doen!

En Daan

Thijs zo stoer bij de tandarts 8)

En freecell leuke foto!

Oh en ook al die anderen die ik even niet meer heb onthouden was allemaal weer leuk om te zien!

Ook maar een Elyasspam van vandaag:










  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:48:25 #63
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84412693
ahhhhh Elyas ook al zo;n ontzettend mooi mannetje.. heerlijk!!! O+

en ik heb ook idd erg genoten van Rienk O+ O+ O+

en van alle andere kids O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 20:57:10 #64
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84413043
Elyas, wat een leuk pakje heb je aan! En wat een lieve grote broer.

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:50 schreef Linda2205 het volgende:
Thomas is al zo'n groot, wijs ventje O+ Zittie nou helemaal los op die stoel? :o

Nee, onder de slabber heeft hij nog een tuigje om waarmee hij aan de stoel vast zit. Meneer schuift namelijk zo nu en dan zijn stoel van tafel weg (veel te sterk, dat ventje) en ik ben als de dood dat hij op een dag van zijn stoel lazert.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 21:46:35 #65
5428 crew  miss_sly
pi_84415290
Wat zijn ze weer leuk

Ik vind Rienk zo mooi, schitterende ogen en fijne trekken
En ik bne een beetje fan van Suus
Emma, zoals ze ligt te slapen
Daan met zijn duimpje
Elin, ach wat is ze toch mooi en leuk
Thijs in de stoel, knap hoor dat hij dat zo goed doet!
Thomas is echt al een heel mannetje, Ca.ra

Ow, ik vergeet Elyas. Wat leuk om hem weer eens te zien en wat een lekker ding
Net als Florian
Max is ook zo leuk, pinq o+ en mooie ogen heeft ie!
En dan zag ik ook nog een Tijn aan de wandel, geweldig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84417841
Max, wat is dat een mooie knul zeg... wow! :o
Tijn, lekker aan het stappen achter de kar! Zo'n karretje is echt schattig ook O+
Florian... wat is ie veranderd in zijn gezicht... (vind ik dan, hij lijkt zo anders)
Thijs bij de tandarts... _O-
Thomas, O+ Cutie!!
Elin, jij bent echt leuk! Op die wheeliebug rondracen met je pothelm! O+
Emma, jou had ik nog helemaal niet genoemd... je bent zo lief, zelfs als je heel erg moet huilen... En ze kan zo lekker eigenwijs kijken... O+
Daan, knapperd!! ^O^
Oh Rienk-spam... heerlijk! Keep 'm coming Vlindur! O+
Elyas, wat een grote alweer! Ik vind die foto's met zijn grote broer zo lief... zo veel gelijkenissen, maar toch ook weer niet. Maar zo lief samen! *;
pi_84418938
Ik zat nog hopeloos achter, dus ook nog uit het vorige topic ;)
Evie wat ben jij zo’n lachebekje :D En Evi, zo’n flinke meid al met jouw boekje. En het kindje kussen is ook al zo cute!
Mette, jou kende ik nog helemaal niet, maar zo’n schattig snoetje  Ik hoop dat ik het ooit ga kunnen verdragen dat Thomas op die manier gaat eten, maar daar zal ik wel in groeien veronderstel ik ;)
Mini-Minke O+ En waarom pakken ze toch dat eten van je af? Zou ik ook niet pikken, hoor :D
En auw, Floris O+ Wat doe je met mijn eierstokken :o
Iris met de armpjes in de lucht. Flink hoor zo rondstappen :Y
Ticootje, ik verschiet ervan dat Jen al zo groot is :o In mijn gedachten is ze nog veel kleiner (vraag me niet waarom want dat weet ik eigenlijk helemaal niet :D )
Debuurvrouw, wat een knappe kerels! Stuk voor stuk mooie jongens :Y
Ireth : Het konijnenhokverhaal :o Maar wel een heel mooie suus hoor :Y
Jelief :o zijn haartjes?!? Maar wel twee mooie kindjes, met of zonder haar ;)
Bla, die staartjes O+
Cara, wat een mooie Thomas heb je daar O+ Ik zou direct willen tekenen voor zo’n Thomas ;)
Daan O+ Ik denk dat ik ook zo’n foto zou kunnen nemen van Thomas :D Toch leuk om kindjes te zien die rond dezelfde leeftijd zitten :Y
Trix, Stef is echt al een heus ventje vind ik :Y Hij lijkt zoveel ouder  En wat een schattige luier :D En die slaapfoto O+
Rienk, zo flink in je bedje. Vlindur, kun je hem nog bijbenen? :D _O- En dat eten dat overal zit, behalve in het buikje, daar heb ik ook al zoveel foto’s van :D
En Elin staat zo mooi op de foto! Een echt natuurtalent :Y
Pinquit wat een mooi ventje  Het zag er een heerlijke tijd uit :Y
En Thijs zo stoer bij de tandarts. Wou dat ik zo stoer in zo’n stoel kon zitten ;)
Zo flink stappen zeg, meneertje wandel :Y
Florian O+
Elyas, wat zit je daar zo stoer in het gras. En zoals Lijnloos zegt: die foto’s met grote broer zijn zo mooi om te zien :Y
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:23:22 #68
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84419728
Nou jouw Sjeik Thomas is ook leuk genoeg hoor! Ligt vast aan de naam :)

Enne... hier posten zonder foto toe te voegen zou verboden moeten worden. Doe nog es een Thomasfoto!!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84429432
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 23:23 schreef Ca.ra het volgende:
Nou jouw Sjeik Thomas is ook leuk genoeg hoor! Ligt vast aan de naam :)

Enne... hier posten zonder foto toe te voegen zou verboden moeten worden. Doe nog es een Thomasfoto!!

Hebben we toch maar eventjes de goeie naam gekozen ;)

En al vind ik hem zelf niet zo geslaagd, het is omdat het moet :D
Nog geen 20 weken oud en al in een pyjama maatje 68. Hij wordt zo vlug groot, onze passivo op zijn speeltapijt O+
pi_84429613
Dit stond mij vanmorgen op te wachten O+


Huups, kijk eens! :D



En ze krijgt eindelijk haar :P
Lotte!
Noah!
pi_84430481
Mag ik m'n oppaskindje even showen? O-)

Vrolijke Ivan:
Hooked ;)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:39:18 #72
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84430651
Linda, wat is ze leuk O+ . En ze krijgt haar inderdaad *O* .
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:56:21 #73
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84434525
Aaaah Thomas in een opa-pyjama. En dat stil liggen is zo'n ramp niet hoor, ik kan die van mij ongeveer iedere minuut wel ergens vandaan pulken. Nee Thomas, niet aan de stroomkabels trekken. Nee Thomas, niet aan de knopjes van de DVD speler zitten. Nee Thomas, niet graven in de planten. Nee Thomas, ook niet aan de kabel van de speaker trekken. Nee Thomas, niet in het waterbakje van de kat... Aaaah Thomas, zit je klem onder de stoel?

Lotte, wat kijk je serieus in je poppenwagen!
Ze lijkt wel wat rossig te worden, of niet Linda?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84435071
O+ Ruben O+ Dana O+ Thomas O+ Daan O+ Stef O+ Minke O+ Emma O+ Rienk met O+ Konijn O+ Elin O+ Suus O+ Max O+ Thijs O+ Meneertje Wandel O+ Leander Florian natuurlijk O+ Elyas O+ Thomas O+ Lotte O+ Ivan O+

Mijn blondje heeft echte echte schoenen en ze stapt er zo lekker op


Little blue-eyed girl O+


Stoertje O+ Ze vond de botsautotjes helemaal geweldig!


En in de achtbaan ging ze helemaal los.. mama, hou jij mij vast dan ga ik mijn handen los doen


de bovenste 3 foto's zijn telefoonkwaliteit, de onderste is een foto van een foto

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 24-07-2010 14:34:34 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84435264
Die oogjesfoto O+

En vicks, 't is niet Leander _O-
pi_84435608
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:24 schreef freecell het volgende:
Die oogjesfoto O+

En vicks, 't is niet Leander _O-

stupid me 8)7
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84435780
Zo'n happy Lotte in bed, maar een serieuze blik met haar wagentje :D Thomas kijkt ook meestal zo bedenkelijk :D

Een opa-pyjama? :D Toen ik een tijd geleden mijn neefje in die pyjama zag, had ik direct zoiets van: "oh ik kan niet wachten tot Thomas die pyjama aan kan doen O+ " Maar voor Thomas zijn die pyjama's wel beter want hij heeft vrij grote voeten en die pakjes zitten daardoor echt niet goed heb ik de indruk :N
En maak eens een foto van Thomas geklemd onder de stoel :D Toe? ;) O-)

Vicky wat staat Tess daar zo stoer te wezen. Beetje als een fotomodel ;)
pi_84436145
Leonieke: waarom doe je dat dan niet gewoon? Florian heeft hele grote voeten en past zulke pakjes echt nooit. Heeft ze ook nooit aangehad, gewoon meteen toffe pyjama's :+
pi_84437569
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:52 schreef freecell het volgende:
Leonieke: waarom doe je dat dan niet gewoon? Florian heeft hele grote voeten en past zulke pakjes echt nooit. Heeft ze ook nooit aangehad, gewoon meteen toffe pyjama's :+

Dat is ook de bedoeling :Y En als ik nog een pakje aantrek is het er eentje van maatje 68. Dat valt nog mee voor zijn voetjes :)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:54:56 #80
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84437713
Eujjj, grotevoetenclub!
Thomas heeft 1 pyjama momenteel (koekiemonster!), maar die draagt hij nooit omdat hij het altijd warm heeft.

Volgende keer dat hij klem zit zal ik een kiekje maken, als ik het over mijn hart kan verkrijgen om hem zo lang klem te laten zitten :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84439935
Ahw Pinq O+ die vliegerfoto is echt geniaal!
Max <3 heerlijk mannetje O+ wat wordt hij groot zeg!

Thijs! stoere :D

Tijn O+ wat een ontzettend mooie ogen heb jij <3

Oh Ca.ra je Thomas, kijk nou! Wat wordt ie groot! Wat een hele zoon al zo! En wat een mooierd is hij zeg. Die laatste foto is geweldig, dat pretsnoetje met die yoghurt :D

Wauw Free, daar lijkt hij wel weer erg op Leander! In het begin vond ik Florian heel anders maar ik zie nu steeds meer trekjes. Leuk!

Elyas heerlijk mannetje O+ Wat zal dat genieten zijn nu Tan, met je hele spul naar buiten enzo en in t gras <3
Leuke foto's!

Thomas :D knappe man O+

Lotte Lotte Lotje wat ben je toch een leukerd O+ Dat truitje staat haar echt geweldig Linda!! O+ Heel lief <3 En wat knap zeg dat staan enzo. En ze lijkt idd een beetje rossig, leuk!

Wat een vrolijkerd je oppaskindje Femms :D

Ah Vicks, die schoentjes!! :D ze is in 1 klap ineens écht een dreumes! Wat geweldig leuk om te zien.
En je stoere grote meid O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84440117
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:54 schreef Ca.ra het volgende:
Eujjj, grotevoetenclub!

Zou het écht iets met de naam te maken hebben? _O- ;)
quote:

Thomas heeft 1 pyjama momenteel (koekiemonster!), maar die draagt hij nooit omdat hij het altijd warm heeft.

Volgende keer dat hij klem zit zal ik een kiekje maken, als ik het over mijn hart kan verkrijgen om hem zo lang klem te laten zitten :)

Ja, ik weet het... zo grof van mij om het te vragen, maar ik denk ook dat het er een beetje schattig uit ziet. En dan laat je hem toch gewoon eens een kabeltje uittrekken ;)
pi_84441271
Lotte is echt rood nu ja :Y Niet zo rood als de meiden van Macka, maar wel rood. Ze was vanaf het begin al rossig :Y

Huups, dit is de eerste keer dat ze het aanheeft. Niks te groot, ondanks dat het mt. 80 is. En het ruikt nog steeds zo lekker :P

Tess, ik vind je schoenen echt helemaal wauw O+
Lotte!
Noah!
pi_84453574
Nee je moet die Hema's maat 74 en 80 niet te lang in de kast laten liggen want zomaar ineens past het niet meer :X en das zo jammer :{ Amélie zat het echt te krap op een gegeven moment. Qua lengte kon het nog wel maar qua breedte... geen gezicht :')

Ik spam, excuus :@


knuffelen met Totoro


Dé grote speelgoedfavoriet van dit moment, naast de houten trein, ze wordt helemaal wild als ze dat balletje ziet :D




Aandacht trekken van de visite vanuit de box :+


de voorliefde voor lichtjes en glimmend en flashy zit er al goed in :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:53:44 #85
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84454554
Améliefje O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:58:27 #86
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84454724
Ik kom nog even spieken voor het slapengaan, en loop zowaar tegen Améliespam aan. Heerlijk! Het is zo'n heerlijk wijffie he.

Echt, ik krijg nooit genoeg van de foto's hier.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 25 juli 2010 @ 01:49:18 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84457882
ahhhhhh Amélie droppie O+ O+ O+
maar vind die foto op je hyves nog veeeeeeeeeel mooier O+ :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 25 juli 2010 @ 08:32:40 #88
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_84459935
Amélie O+ War ben je toch een mooi kind.... en wat is het snel gegaan met jou, ik weet nog zo dat ik je naam zo mooi vond toen je werd geboren O+
pi_84460313
Wat een knapperd ben je Amélie. En zoals ik zie ben je ook al heel goed bezig met tandjes, lijkt al wel je hele mond vol :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84460345
Amelie. O+ Ze krijgt een steeds guitiger koppie. En ik vind dat ze meer op jou gaat lijken, Huup.
  zondag 25 juli 2010 @ 09:59:57 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_84460501
quote:
Op zondag 25 juli 2010 09:45 schreef Ssserpente het volgende:
En ik vind dat ze meer op jou gaat lijken, Huup.
Nou dat! :o
Die ogen! Sprekend!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_84462546
haha dankjulliewel O+
ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vind dat ze meer op mij gaat lijken. Ze lijkt nog steeds erg op B. hoor! Maar ze begint wel steeds meer dingetjes van mij te krijgen. Ze heeft mijn ene semi-halve kuiltje in dr wang, ik vind dat ze mijn ogen heeft, en ze heeft mijn haar (arm kind :') )

ik ben heel benieuwd hoe dat zich over een paar jaar vertaald :D (en ook heel benieuwd weer hoe de volgende eruit ziet.)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84462839
Mooie Amélie O+ Wat heeft ze al veel tanden!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84465433
Ik denk bij Lente zowaar ook af en toe iets van mezelf te ontdekken. Ook de kuiltjes in d'r wangen. Is ze toch van mij. :P

Ik heb 'm! Dit is een typische Lenteblik.



Ze danst! Zodra ze nog maar iets van muziek of zelfs de kerkklok hoort, zit ze te schudden en te wiebelen.



[ Bericht 28% gewijzigd door Ssserpente op 25-07-2010 14:01:26 ]
  zondag 25 juli 2010 @ 19:56:04 #95
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84478359
Oh wat is Amelie toch een mooie dame zeg! O+

Ssserpente wat lijkt Lente ineens groot zeg :o leuk shirtje heeft ze ook aan!

Wij vierden vandaag Linde's verjaardag.

Het feestvarken


Samen taart eten (let niet op Linde's pipi-langkous diadeem die ze net had gekregen :P )
pi_84478491
Oh Stiemie! Ik moet huilen van je laatste foto, stomme emo die ik ben :D Hoe lief en onschuldig en schattig en gezellig vooral O+

En Amélie O+ Je hele gezichtje straalt mee, als je lacht!
Lotte!
Noah!
pi_84479367
Alle kindjes zijn zo O+.

Tess wat sta je daar stoer met je mooie stappers ^O^ !

Amélie O+

Stiemie, is ze alweer 3 joh... en die laatste foto is echt O+ *smelt*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84480954
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:59 schreef Linda2205 het volgende:
Oh Stiemie! Ik moet huilen van je laatste foto, stomme emo die ik ben :D
Hey, dit was mijn reactie!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 20:56:45 #99
5428 crew  miss_sly
pi_84481225
Amélie O+ je bent echt een beauty!

Lente, mooi meisje O+ Leuk dat ze zo meedanst, Sserpente!

Stiemie, je meisjes O+ En Linde gewoon al 3, wow! Leuke lokatie de kinderboerderij voor het feestje. We zijn er toch gisteren al geweest en het is er echt leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 25 juli 2010 @ 21:00:45 #100
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84481450
Bedankt voor de lieve reacties! Ik kan zelf ook moeilijk stoppen met steeds naar die laatste foto te kijken O+ Ze zijn gewoon zo lief samen *;

Jammer dat je er gisteren was en niet vandaag miss! Al zag ik zojuist wel een meeting-topic ;) De kinderboerderij is inderdaad zo leuk om een verjaardag te vieren en echt helemaal niet duur.
pi_84481539
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hey, dit was mijn reactie!
Zag je ook Ivan als grote broer?

Ik wil ook zo graag zo'n foto kunnen maken O+
Lotte!
Noah!
pi_84481668
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Zag je ook Ivan als grote broer?

Ik wil ook zo graag zo'n foto kunnen maken O+
Ja, precies! En het zien van zo'n foto is extra emotioneel omdat ik nu zo zeker weet dat ik een tweede wil en we een tweede op komst hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84482077
Oh, wat een heerlijke foto's weer. Ik ga geheid iemand vergeten, ik moet echt zeggen dat ik alle kindjes zo enorm leuk vind om te zien! O+ O+ O+

Max, wat ben je groot! Knappe knul. Echt een jongen. O+
Free, ik kan helemaal zien hoe Florian er later uit zal zien op die foto. :D
Amelie, meidje wat ben je mooi! En wat lijk je op je mama zeg!
Lente, ik vind je zo'n stoere meis. Heerlijk ondeugend!
Linde, 3 alweer! Wat ben je stoer op je tractor! En lief voor je zusje. *;
En Lotte, met je mooie haartjes! Wat zit je heerlijk te loungen in je loopkar. :P
Thomas, lekker aan het zwemmen? Mooi koppie heb je.

Hier een Ko-spam!

Lekker badderen in de tuin:

Heel vies worden op de tuin:

Mijn knapperd:
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84482323
Ik vind die laatste foto ook prachtig, Stiem. Dat geconcentreerde koppie van Linde, prachtig. O+
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 21:19:45 #105
5428 crew  miss_sly
pi_84482333
Die eerste foto is mooi, oeke O+
En op die laatste vind ik hem ineens op jou lijken! Normaal zie ik dat minder, maar op die foto echt wel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84482463
Ko! Ik miste je al! *O* Leuk om 'm weer te zien, Oek, je knappe kerel. Wat is ie blond! O+

Ik moest net nog aan 'm denken... Bij deze foto...
pi_84482510
Wow, die laatste foto van Ko is heel mooi! Maar die tweede foto vind ik ronduit geweldig! Het had zo een foto van 20-30 jaar geleden kunnen zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 21:24:07 #108
5428 crew  miss_sly
pi_84482541
Heel gewoon bij jarige kindjes op het kdv of op school ofzo, maar ik vond het echt heel :') om deze foto van ons meisje met kroon voor haar verjaardag te zien



Ze hield hem niet heel lang op, maar lang genoeg voor de foto.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84482579
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wow, die laatste foto van Ko is heel mooi! Maar die tweede foto vind ik ronduit geweldig! Het had zo een foto van 20-30 jaar geleden kunnen zijn.
Nou he? Ik moest bij die foto van Ko ook denken aan een foto die jij eens van jezelf plaatste. Volgens mij in een overall en een traktorband als zandbak.
pi_84482636
Aaah, Miss, je mooie, grote, kleine meid. Ik zou d'r zo willen knuffelen. O+
pi_84482763
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:24 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Nou he? Ik moest bij die foto van Ko ook denken aan een foto die jij eens van jezelf plaatste. Volgens mij in een overall en een traktorband als zandbak.
En toen zei oeke nog dat Kobus wel een keer hier met Ivan op het balkon zou komen spelen. Maar nu heeft ze zelf gewoon een tuin! Ik ben jaloers, hoor!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84482826
Senna kan echt niet schattiger worden dan dit, hoor!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84483032
Dat voetje van Lente, met die spagettiesliert erover gedrapeerd. O+

Senna, meisje, wat ben je groot! O+

Dat lijkt me nog steeds gezellig hoor, Claudia! Komen jullie gauw een keertje in de tuin hangen? We moeten het nog iets kindjesvriendelijker maken, maar dat duurt niet lang meer.
Ik moet zelf ook steeds naar die foto kijken, de kleuren zijn zo ouderwets. En dan die plantenpotten daarachter.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 25 juli 2010 @ 21:37:22 #114
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84483179
Oeke wat heeft Ko het fijn in de tuin O+ Heerlijk dat hij daar zo kan ravotten!

Miss bijzonder he om je eigen kindje ineens met zo'n verjaardagskroon op te zien O+ Wat is het toch een prachtig meiske

En die kleine Lente-voetjes O+
pi_84483820
Leuke foto's allemaal weer!! O+

Senna, wat wordt jij groot! Heerlijk meisje!

Ko, die laatste foto! O+

Amélie, wat ben jij een heerlijk vrolijk meisje zeg!! O+ Ik vind je blousje ook zo leuk!

Lente aan het dansen! O+

Stiemie, wat een mooi stel!! O+

Nog even mijn kleine meisje:



Druk met het kijken naar de aapjes in de Apenheul:



En druk aan het oefenen om te gaan kruipen:



Zittend in bedje (nee nog niet zelf ;))

pi_84484005
Ko O+

Lente spaghetti-voetje :),

Senna, wat sta je daar mooi een grote meid te wezen zeg *)!

Nieuwe User, mooi dametjes hoor :)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84494402
Nieuwe user: Klein? :P Ze wordt al zo groot! O+
  maandag 26 juli 2010 @ 09:55:22 #118
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84495362
.Amélie, wat ben je toch een heerlijk mupke O+ . Ik zie de gelijkenis ook! leuk is dat :Y .

En lente wordt groot, ze kijkt zo dreumesig uit haar oogjes al :P . En dat tuinbroekje staat haar echt te lief.

En de meisjes van Stiemie O+ . Nog gefeliciteerd ^O^ . Die tweede foto is mooi, zo lekker zorgzaam samen O+ .

En de foto's van Kobus zijn prachtig Oeke. Je maakt hele mooie plaatjes :Y , maar je hebt natuurlijk ook wel een prachtig model O+ en een hele toffe omgeving ^O^ .

En dan de kleine van Niuewe User, die helemaal zo klein niet meer is :o . Mooi meisje zeg O+
  maandag 26 juli 2010 @ 09:56:10 #119
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84495376
En Senna, hoe kon ik je vergeten, zo'n poepig meisje O+ . Schattig jurkje ook :Y .
  maandag 26 juli 2010 @ 10:03:41 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84495530


Zo ik knal m hier ook nog ff dr op... Jen in coma...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84495548
Amelie, pretletter O+
Ko, lekker ding!! O+ :D
Jen O+ :Z
Isa, mooi grietje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84495645
Wat lijkt Jen zo nog klein O+
Zo lief!

Wie houdt wie bezig? :D


  maandag 26 juli 2010 @ 10:17:12 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84495833
Valt het op dat er 3 pippen bij Jen liggen? :')

Nou ze heeft toch heerlijk klokje rond geslapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84497695
Jen, wat slaap je lekker! Je kan nooit genoeg pippen hebben ;).

Leander en papa lekker aan het bouwen O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84497888
Jen met Pipharem! O+
Senna met de verjaardagshoed O+ leuk meissie!
nieuweuser, wat een leuk meisje heb je zeg! O+
Ko lekker vies geworden en dan ook nog in bad in de emmer, heerlijk! O+
Stiemie, wat een heerlijk stel heb je O+
Leander wat is die toren hoog zeg! Papa is wel onder de indruk volgens mij! :P
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84498690
Tico, ik dacht dat je met Pippen spenen bedoelde. 8)7 Wat ligt ze daar heerlijk te slapen zeg.

Nieuwe User, wat een mooie ogen heeft je meidje. Echt een pretletter ook volgens mij!

Free, wat een leuke bouwserie van vader en zoon! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84507908
Mijn schoonouders maken vaak foto's als Ivan bij hen is. Dit mag hij bij ons dus niet:



Hij had een partner in crime (dit is de laatste foto die we hebben van hem met onze hond):



Gewoon wat foto's thuis (mijn lens is gerepareerd, jeuh!):







I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84508099
Mag misschien niet, maar is wel leuk he Ivan! ;) Wat een heerlijk bekkie heeft ie toch! O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84508571
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:56 schreef Claudia_x het volgende:


[ afbeelding ]

Dat voetje O+
pi_84508904
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat voetje O+
Wat leuk dat je dat ziet! Ik vind het om die reden ook zo'n schattige foto. 't Is een slangenmensje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84510117
Lenige Ivan O+ Blij kind! en extra leuk zijn dingen die niet mogen he, papier snipperen en in je mond stoppen is hier ook een favoriete bezigheid

ach gos, wat een klein popje is Jen zo O+

Kobus, wat heerlijk zo'n tuintje zeg! En wat is het toch een lekker kereltje, dat koppie O+

Gezellig bouwen met papa Leander! Ik vind Florian trouwens echt enorm op Leander van nu lijken, Leander als baby lijkt weer wat minder geloof ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84511633
Robin eerste tandjes :)

  maandag 26 juli 2010 @ 17:29:09 #133
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84511839
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn schoonouders maken vaak foto's als Ivan bij hen is. Dit mag hij bij ons dus niet:

[ afbeelding ]

Hij had een partner in crime (dit is de laatste foto die we hebben van hem met onze hond):

[ afbeelding ]

Gewoon wat foto's thuis (mijn lens is gerepareerd, jeuh!):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
specs van de lens? Mooie foto's zeg! O+
Ivan is zo leuk O+ O+

Jen :D O+ snoeteke, helemaal vertrokken zo <3

Leuk is dat hè cool, die eerste tandjes, zo'n gezichtje verandert er gelijk zo van vind ik.

Leander :D

Isa, mooi poppetje O+
Wat een getekend gezichtje heeft ze zeg! Die in dat bedje is echt té schattig O+

Senna wat ben je groohoot :D <3

Ko O+ leuke lieve Ko O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84516284
Ivan O+.

Robin, ben je blij met je tand? :D
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84518695
Ivan wat lief ben je daar aan het spelen en idd je bent erg lenig O+

Jen lijkt nog echt heel klein zo O+ Ik zag maar 2 pippen, eentje achter haar en eentje in d'r armen.

Co_ol wat leuk eerste tandjes!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84526740
Ivan O+
Jen, wat een slapend schatje! Té cute zo! O+
Co_ol, mooie ogen joh! mooie meid heb je... en zo leuk ook met die ieniemienie tandjes erbij... O+
Ko, knapperd! O+
Haha, Leander en Tara... lekker spelen met je pap is ook gezellig!

Sorry hoor, maar ik moet ook weer spammen, afgelopen weekend zijn we even bij de oma van mijn man geweest en uiteraard de camera meegenomen. Zie hier het resultaat:


  maandag 26 juli 2010 @ 23:15:49 #137
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84527486
:@ ik kan het niet laten he.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84541320
*zucht* O+
Wat een poepies toch weer :D

Speciale vermelding voor Ko en Senna O+
En alle andere ondeugdjes zijn ook om op te vreten:D

Afgelopen weekend in de tuin ;)

Staan doet ze nu overal waar het maar kan :D


Dit is ook errug leuk! *O*


Lekker in de tuin eten :Y)


Trots op zichzelf :D
#geen
pi_84542978
Wat een lieverd lijkt me Evi, Duchess!! O+

En Minke, met zonder tandjes, sweet!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84543190
Duchess, die laatste foto... ik smelt! O+ Zo lief hoe tevreden ze kijkt...
Hihi, slapende Thomas, heerlijk joch!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 12:35:02 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84544140
ahhh Duchh; daar is je mooie schatje weer, Evi O+

Lieve slapende Thomas... zo vertederend... O+

ahhhh Minke, jij bent ook al zo'n mooi dametje, met zo'n mooie donkere uitkijk... heeeeel anders als mijn blond muppie... O+

Ivan O+ O+ O+ je blijft een mooierd! en je mama maakt altijd zulke toffe foto's!

Kobus; wat wordt je groooooot! O+ en die laatste is idd errrrg mooi O+

Lieve kleine Robin heeft al tandjes! O+

Leander lekker aan het spelen.. :o

Evie gisteren:

na het dutje in dr bedje:


05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84546398
Ohw, al die leuke kleine mensjes O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84551035
Wow Evie je bent echt groot aan het worden! En die slimme blik in haar oogjes O+
#geen
pi_84553043
Kermis in de stad! dus ook fotografen gespot

Meike en ik!
(foto van foto dus)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84554837
Wauw, wat een mooie foto, Karin! Tissuemomentje! Als ik Meike zo zie, verheug ik me steeds meer op een grote dochter. O+ Ik merk trouwens sowieso vaker dat ik meer een grote meiden- dan een babymoeder ben.

DuchessX, dat snoetje op die laatste foto, geweldig!

[ Bericht 6% gewijzigd door Ssserpente op 27-07-2010 16:34:20 ]
pi_84554985
Leuke foto's komen er weer voorij O+
Wat is Meike al groot :D
pi_84555380
Och, en Minke natuurlijk. Wat een mooie, opvallend bruine ogen heeft ze!

Evie, jou herken ik uit duizenden. Die kuiltjes in d'r wangen zijn om op te vreten, BJ. Mijn moeder zei vroeger altijd dat ze erwtjes in m'n wangen hadden gelegd toen ik nog baby was en dat ik zo aan die kuiltjes kwam. O+

Thomas, lekker vent! Lekker tukken. :Z

Robin. O+ Superleuke naam! En wat een mooie ogen!

En Ivan, je wordt steeds knapper, jongen! O+
pi_84557179
Wij zijn vandaag met Dana in het sprookjesbos geweest


pi_84559295
O+
wat een leuke kindjes allemaal.

meike blijf ik ook zo leuk vinden O+
pi_84562771
Karin, mooie foto O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84564047
Ik heb veel te veel waardevolle plaatjes om nu allemaal in één keer te plaatsen, maar hier een eerste selectie van Isabeau in Italia. O+


Zelf rijden


Niet álles was leuk


Gekke bekken mbv campingbedje




Let op de subtiele beharing :')






Lekker steentjes eten











Het zijn er alsnog heel veel geworden. Kon gewoon niet kiezen. O+
pi_84564257
Sorbo, ik zie ineens steeds meer gelijkenis met jou (vooral op de 7e foto)! :o *O* O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84564441
Dat vind ik leuk om te horen!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:03:51 #154
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84565364
Oooooh Sorbo, wat een heerlijke vakantiefoto's zeg. O+
En wat een grappig meisje is ze toch!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:29:36 #155
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84569273
Vakantiefoto's van Isabeau O+

En na alle mooie kindjes hier kom ik ons manneke ook maar es showen :)


28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:40:43 #156
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84569770
Isabeau, zo te zien beviel la bella Italia wel!
En je kunt nooit te veel foto's spammen wat mij betreft. Dan valt het minder op dat ik er weeeeer es een post :P (ben zo flieft op t menneke)

Het ziet er echt uit als een heerlijke vakantie.
En Sylvester ligt ook al fijn te loungen met zijn zonnehoedje zie ik. Lekker he, die ontspannen-baby-houding.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84570265
Isabeau O+ Wow meis wat een prachtige foto's komen er van jou voorbij :Y Die billenfoto is trouwens erg grappig :D

Och Guess dat is nog een klein mensje O+

Evi vandaag op het consultatieburo:

En maar lachen _O-

Dit vind ik zo'n O+-foto... *smelt*
#geen
pi_84570432
Isabeau, heerlijk gehad zo te zien, al lijken die steentjes in je bilspleet me iets minder ;).

Guess, wat een klein mannetje, wat O+

Evie, wat kan jij lief lachen! Leuk badjasje (hebben wij ook ;)).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84570532
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:54 schreef Nijna het volgende:
Isabeau, heerlijk gehad zo te zien, al lijken die steentjes in je bilspleet me iets minder ;).

Guess, wat een klein mannetje, wat O+

Evie, wat kan jij lief lachen! Leuk badjasje (hebben wij ook ;)).
Echt Hema ;)
#geen
pi_84570677
Sorbo, het ziet eruit als een perfecte vakantie voor Isabeau. Op (bijna) elke foto straalt ze. O+

Guess, wat een heerlijk kleintje heb je daar. O+

Evie, Wat braaf zo lachend die hoofdmeting ondergaan. En die wenkbrauwtjes op de 2de foto. Zoet! O+

En Ivan met je knappe ogen! O+ Fijn dat je lens weer is gemaakt, Claudia. Ik wil ook specs!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:05:14 #161
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84570952
Die lach-foto van Evie
Sylvester was trouwens ruim 9 pond en 56 cm met de geboorte,morgen al weer een maand geleden,dus het is onze kleine grote vent
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_84571231
Zo Guess dat kan je idd wel zeggen dan ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#geen
pi_84571550
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:11 schreef DuchessX het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh! Sorry, meestal kijk ik even bij de namen of ik het goed schrijf. Maar nu helemaal vergeten.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84574275
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:19 schreef oeke het volgende:

[..]

Oh! Sorry, meestal kijk ik even bij de namen of ik het goed schrijf. Maar nu helemaal vergeten.
Geeft niet hoor. Ik zal heus ook wel eens een naam verkeerd spellen of kindjes door elkaar halen
#geen
pi_84577617
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 22:56 schreef DuchessX het volgende:

Echt Hema ;)
:Y , daar heb ik ook geruite laarsjes voor mn mupke gehaald. Na de verjaardag volgende week, foto's als ik eraan denk... ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:29:39 #166
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84578547
oooh isabooooooooo O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_84579296
Wat zijn de vakantiefoto's van Isabeau toch mooi!
Guess wat een lief klein manneke.
Die tweede foto van Evi!

Wij zijn net terug van 2 weken Tenerife

spelen op het balkon


in het speeltuintje



even relaxen
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 28 juli 2010 @ 11:29:31 #168
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84581962
wat is ie leuk kaarr!! O+

en isabeau op vakantie, prachtig! O+
in de haak.
pi_84582060
Isabeau, wat ziet dat er gezellig uit op vakantie! En wat wordt je groot! Knappe meid O+ Dat stippenjurkje is echt leuk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84584834
Kaarr, leuk mannetje hoor :Y
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 12:52:42 #171
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84584926
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:40 schreef leonieke het volgende:
En maak eens een foto van Thomas geklemd onder de stoel :D Toe? ;) O-)
Het is dan wel geen stoel, maar het drama was er niet minder om:


brul:


Hij was dan ook weer flink moe, dus ik heb hem maar even getroost en toen in bedje gelegd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ca.ra op 28-07-2010 13:03:56 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84585069
CARA :D Thomas vást! :P

Ik had jullie de professionele foto's nogbeloofd, bij deze:




Onze amateurfoto's waren beter, maar deze hebben een mooiere hoek :)
pi_84585983
Isabeau, wat een leuke foto's zeg! Jij had zeker plezier zo te zien (oké, niet altijd ;))!

Die houding van Sylvester, heerlijk relaxed! :)

Evi! :)

Och Thomas! :'( O+

Leander & Florian op de lelie, mooi hoor!

Ivan, ik vind jouw gezichtje zo mooi! Wat een guitig koppie zeg op de eerste foto! En wat een mooie haartjes heeft hij op de laatste foto's! Het lijkt heel vol en dik! O+

Minke jij wordt ook groot meisje! O+

Net zoals Evie trouwens, wow! Jij wordt ook echt een grote meid! Ik vind dat ze steeds meer op jou gaat lijken BJ! :)

Edit: En mezelf weer weg! :)

[ Bericht 8% gewijzigd door NieuweUser op 28-07-2010 21:37:50 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:32:36 #174
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84586481
Kaar, leuk mannetje! Vooral die over-het-randje-kijk-foto vind ik leuk.
Free, het blijft toch een apart gezicht he, op zo'n groot blad. Even graven voor de vergelijking.




NU, ook leuk om jou eens te zien. Lieve uitstraling heb je. En een heel lief pluizig Isa'tje!

[ Bericht 13% gewijzigd door Ca.ra op 28-07-2010 13:36:24 (quote marks weggehaald ivm breedte fotos) ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:37:24 #175
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84586694
Haha, Thomas :D .

En dat snoetje van Leander O+ .

Mijn perenduo :+





  woensdag 28 juli 2010 @ 13:46:14 #176
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84587058
Ja lekker ben jij Groof. Nou wil ik ook een grote zus bakken voor Thomas }:|
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84587353
Wat een lekker stel Groof! O+

Bedankt voor het compliment Ca.ra! :) :@
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:54:10 #178
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84587371
:o Das een pittige opgave :P .
pi_84587412
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 12:52 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Het is dan wel geen stoel, maar het drama was er niet minder om:
[ afbeelding ]

brul:
[ afbeelding ]

Hij was dan ook weer flink moe, dus ik heb hem maar even getroost en toen in bedje gelegd.
Ow, nu voel ik mij slecht omdat ik het gevraagd heb :@

Maar al die mooie kindjes die hier weer gepasseerd zijn O+
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:55:45 #180
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84587436
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef NieuweUser het volgende:
Wat een lekker stel Groof! O+

Bedankt voor het compliment Ca.ra! :) :@
En op jouw foto was ik vergeten te reageren :@ . Maar cara heeft gelijk, jullie zien er lief en pluizenbollig uit O+ . ;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:57:10 #181
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84587499
En Evi, lief snoetje O+ .

En het manneke van Kaarrrrrr O+
pi_84587705
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:55 schreef Groofsken het volgende:

[..]

En op jouw foto was ik vergeten te reageren :@ . Maar cara heeft gelijk, jullie zien er lief en pluizenbollig uit O+ . ;)
Haha dat geeft toch niet! :) Maar toch bedankt! ;)
Isa haar haar groeit nu inderdaad nog recht de lucht in! :D
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:05:26 #183
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84587887
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:55 schreef leonieke het volgende:
Ow, nu voel ik mij slecht omdat ik het gevraagd heb :@
Welnee gekkie!
Het is hier sowiezo beleid om hem even zelf aan te laten modderen als hij zoiets doet. Hij moet leren dat zijn acties gevolgen hebben, en dat papa en mama niet altijd binnen drie seconden ter plaatse zijn om te helpen. (klinkt wat harder dan ik het bedoel, maar jullie begrijpen het wel)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84593103
Och Thomas, zat je klem jongen :*. Lekker geslapen?
Freecell, in eerste instantie dacht ik dat ik ze al voorbij had zien komen. Dat klopte dus wel, maar dit waren de "echte" dus ;-).
Ik vind het wel bijzonder hoor, zo op zo'n blad :).

NU, wat een lekker polletje piekhaar :).

Groof, O+ leuk stel heb je daar!

Ca.ra, een grote zus voor Thomas... volgens mij had je dan iets anders moeten doen qua volgorde ;)...
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 17:57:19 #185
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84596440
Ja zonde he Nijna -O-

Nouja, op een dag als vandaag ben ik blij dat ik er nog maar een heb die aan mijn rokken kan hangen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 28 juli 2010 @ 18:43:24 #186
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84597781
Eet je aardbeien, mors je sinaasappelsap over je witte broek, en dan wil mama een foto daarvan maken, maar kan jij helemaal niet bij de camera: Da's drama:


Met papa over een randje lopen...


Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84599333
Basboussa, die tranenfoto O+ mooi dametje hoor :)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84600676
O+ O+ O+ Evi, Beisan, Florian & Leander, R & S, Isa en mama, Thomas, Sylvester, Isabeau O+ O+ O+


Speldjes in haren maken bijdehand :D


Kruipen is voor babies, er wordt alleen nog maar gelopen



en elke paal kreeg een knuffel :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84600813
Basboussa mooie meid heb je daar.

Tess wat ben je toch een lieve ondeugende meid O+

[ Bericht 70% gewijzigd door Tinuviel op 28-07-2010 21:42:55 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84600954
Tess, stoere stapper! Was je broodje lekker?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84601053
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef Nijna het volgende:
Tess, stoere stapper! Was je broodje lekker?
Broodje pindakaas :D Het zat overal :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:11:55 #192
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84601057
Zoooooooooo, wat is Tess blond zeg! Echt Hollands welvaren!
Een dappere stapper!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:55:32 #193
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84602885
Tess O+

Basboussa, wat een schoonheid is ze toch. Heerlijk koppie O+

Hihi Cara, herkenbaar drama van het verleden.

Groofsken, lekker peertjes heb jij O+

Kaar, prachtig ventje, die gaat nog heel wat harten breeken.

Wat is dit topic toch altijd genieten O+ O+

Ow en ik mag zeker vakantie Isabeautje niet vergeten, zo lief in haar mooie jurkje O+
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:02:42 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84603232
ahhh Basboussa wat heb je een ontzettend mooi meisje zeg!! zulke moooooie diepbruine ogen O+

en Tess helemaal tegenovergesteld; heeeeel wit haar, vooral nu ze zo bruin is, en superblauwe ogen... mooie meid! en wat word je groot joh!!

en alle andere kindjes ook weer O+ O+ O+ zoooo lief
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:22:26 #195
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84604035
en dit is gewoon zo ontzettend op zijn Evie's


:*
flieft op vrolijke muppie O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84604394
Oh wat een mooie kindjes weer!!!

Tess wat wordt jij alweer een hele dame zeg!! O+

Wie zei nou dat ik een baby had?


Hou eens op te flitsen! }:|


Nu ben ik het echt zo zat!!


Zelf gaan staan....! *O*


En dan nog even het ruime sop kiezen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84604578
Oh wat een lekkere spekkies heeft Evie!!!! Hap!!!! O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84604648
Basboussa, wat een mooie dame! :)

WOW Tess, je ogen zijn echt ontzettend mooi blauw zeg!!! O+

Evie in bad met Sophie! ;) Jullie hebben lol samen! :)

Lars, wat wordt jij groot zeg!
pi_84604795
O+ Evie, spekkie O+
Lars, wow, grote vent!! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84604901
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef Vicky het volgende:

[..]

Broodje pindakaas :D Het zat overal :')
Dat hebben wij nou nooit...

kon geen recente foto met meer vinden, behalve van het verfen, zie hieronder... maar regelmatig verteld de oudste dat I-jus een beetje vies is... tijdens het eten.

Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84604934
Evie O+ heerlijk in bad!

Lars, het is ook niet wat he dat geflits! Wat ben je knap aan het staan...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84605073
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:42 schreef Nijna het volgende:

[..]

Dat hebben wij nou nooit...
[ afbeelding ]
kon geen recente foto met meer vinden, behalve van het verfen, zie hieronder... maar regelmatig verteld de oudste dat I-jus een beetje vies is... tijdens het eten.

[ afbeelding ]
je had mijn vloer vanavond niet willen zien :D Tess zag er zo uit:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84605513
Ik heb een vermoeden... wij hebben namelijk ook rijst gegeten ;).
Wat een blauwe ogen zeg, wauw O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84605672
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef Nijna het volgende:
Ik heb een vermoeden... wij hebben namelijk ook rijst gegeten ;).
Wat een blauwe ogen zeg, wauw O+
rijst is toch al zo klote van de grond te halen met een bezem... ik heb de dweil er maar bij gepakt :D
mooie hè die ogen O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84605737
Stofzuiger wil nog wel aardig met rijst... als het droog is ;).
Die ogen zijn echt betoverend blauw, heel mooi ja!
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:21:54 #206
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84606823
Ochtendje strand O+


Bep durfal doet graag alles verkeerdom 8-)


De jongens hebben vanmiddag een stukje gevaren :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_84607032
die bovenste foto tf O+
pi_84607099
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
die bovenste foto tf O+
:Y wat een heerlijk stel! die blote billetjes van bep! O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 28 juli 2010 @ 23:47:04 #209
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84610810
oh TF! O+ O+ O+
in de haak.
pi_84612021
Oh Tess met dr grote blauwe ogen! O+
En die strandfoto is echt geweldig TF!

Hier een foto van Graeme zn nieuwe korte kapsel

ik mis zn krullen zo
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:24:09 #211
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84612134
maar dit staat 'm ook erg goed, tessie! O+

en die spierwitte haartjes van kleine tess. O+ !!
in de haak.
pi_84612262
Ja dit staat hem ook heel leuk, en ik vind dat ie ineens veel groter lijkt. Maar gewoon..rode krullen O+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:30:00 #213
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84612314
gewoon blijven voeren, dan groeien die krullen er ook wel weer aan. 8-) (bovendien: hij heeft nog steeds rode krullen! alleen wat kortere!)
in de haak.
  donderdag 29 juli 2010 @ 00:37:44 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84612529
O, maar dit zijn nog steeds krullen hoor tessie :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84615590
Ik vind het leuk Tessie! En die romper O+ Waar? O-)
Lotte!
Noah!
pi_84616025
TF, die billetjes O+

Graeme, wat wordt jij groot zeg! Ik vind zn kapsel leuk Tessie :Y
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84617005
Tess! Smaakte het? :D

TF wat een mooie foto! Vooral die blote billen O+

Graeme, wil je met me trouwen?? O+
pi_84617843
Meer Italia O+ O+

Badderen na een megapoepluier


Lopen is het helemaal!


Wasda?










En tot slot ook hier een rimpelkontje... met haar


Zo...en nu is het welletjes
pi_84617982
Isabeautje wat ben je leuk! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84618464
Isabeau, lekker vrolijk ding! Dat jurkje is gaaf!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84618700
Tess je bent zó mooi en zó ondeugend O+

Graeme met nieuw kapsel...staat je goed O+

Isabillen :D

En nog meer leuke en lieve kindjes O+
#geen
pi_84618821
Tess haar ogen O+
Wat staat dat nieuwe kapsel Graeme goed! En wat heeft hij een leuk rompertje O+
TF wat heerlijk! Die foto van achteren is echt O+
Isabeau O+ Ze veranderd echt heel erg in haar gezichtje Sorbootje, ze lijkt een stuk ouder en ik zie nu heel veel gelijkenis met jou. Niels heeft ook nog wat nesthaar boven zijn billen _O-
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84633585
Oh Sorbo wat ik nog wou zeggen, die slaapzak van Kikker! O+ Helemaal geweldig vind ik die...waar komt die vandaan?
#geen
pi_84633809
Die is van prenatal, maar al van een jaar of 6 geleden, want hij is van de grote neef van Isabeau geweest. Leuk is ie hè?!
pi_84633858
Ze heeft er ook een badjasje van
  donderdag 29 juli 2010 @ 18:20:10 #226
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84635840
Wat een heerlijke foto's weer! Vicky, TF, Tessie, Sorbo, wat een prachtige kiekjes weer van het kroost!

Daan heeft een petje overgenomen van Lennon. Die moest natuurlijk even getest worden. En hij past maar Daan vond 'm zo beter zitten dan gewoon recht op zijn hoofd :D


[ Bericht 7% gewijzigd door happyme28 op 29-07-2010 19:43:10 ]
pi_84639080
Daan, staat je goed hoor!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84639340
@Linda Rompertje is van V&D, leuk issie he??
@Sorbo Sorry, hij gaat al met Leia trouwen :D ^)

Wat een geweldige vakantiefoto's van Isabeau weer, ik vind haar zo leuk! En dat jurkje met die giraffe is echt geweldig! Als je die ooit weg doet..... *)

Daan, die pet staat je goed hoor! Helemaal hip zo!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84642873
Ik mag hier ook komen spammen :'( *;

Even foto's crossposten van Z&G ;)



  donderdag 29 juli 2010 @ 21:24:54 #230
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84642923
Ze is een plaatje Orea O+ . Wat zullen jullie trots zijn.
  Moderator donderdag 29 juli 2010 @ 21:26:20 #231
5428 crew  miss_sly
pi_84642996
Kijk nou O+ Leia Jolie O+ Wat een plaatje en ze hoort bij jou, Orea *O*

dat mutsje had Senna ook :') O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84643115
Orea, wat is ze prachtig! O+
*smelt*
*rammel*
*smelt*
O+ O+ O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:32:30 #233
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84643283
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef tessie het volgende:
Oh Tess met dr grote blauwe ogen! O+
En die strandfoto is echt geweldig TF!

Hier een foto van Graeme zn nieuwe korte kapsel
[ afbeelding ]
ik mis zn krullen zo
Wat een mooi ventje is het toch! Dit haar staat em ook goed maar die krullen zijn natuurlijk helemaal O+
Mijn man is ook een krullebol,ik hoop dat Sylvester ook krullen krijgt dat vind ik zo mooi O+
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:08:24 #234
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84645148
Orea, alledrie de foto's zijn prachtig maar die middelste...wow! O+ x ontelbaar! :D

Daan, zoek je nog een chickie voor je harem? O-)

Opperste concentratie voor de babygym:


Kleine metalfan:


Even een hele foute nieuwe muts uitproberen:


Sorry voor de baggerkwaliteit. De lader van de camera is momenteel foetsie dus zijn het even alleen telefoonfoto's.
A grand adventure has begun.
pi_84645242
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Kijk nou O+ Leia Jolie O+ Wat een plaatje en ze hoort bij jou, Orea *O*

dat mutsje had Senna ook :') O+
welke baby niet :P

Leuk is dat he Orea, hier posten :D
Ze is echt zo mooi O+!

Emma met spijkerbroek :D Geweldig!
Ik moet altijd zo om dr koppie lachen :D
pi_84645638
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 20:02 schreef tessie het volgende:
@Linda Rompertje is van V&D, leuk issie he??
@Sorbo Sorry, hij gaat al met Leia trouwen :D ^)

Wat een geweldige vakantiefoto's van Isabeau weer, ik vind haar zo leuk! En dat jurkje met die giraffe is echt geweldig! Als je die ooit weg doet..... *)

Daan, die pet staat je goed hoor! Helemaal hip zo!
Nou ja, dan trouwt Isabeau wel met iemand anders. Keuze genoeg :P

Dat van het jurkje zal ik onthouden :)
pi_84645718
Keshet, wat verandert ze! O+

Sorbo, Thijs is er ook nog hè ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:55:49 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84647139
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
welke baby niet :P
:D inderdaad, dat is wel 't meest gedragen mutsje onder alle in (NL?) ziekenhuizen ter wereld gekomenen gok ik.

maar orea, wat is ze geweldig mooi en leuk! O+ wow! en thuis! *O*
in de haak.
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:59:54 #239
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84647294
keshet, je metalfan, haha!!! :D
in de haak.
pi_84647718
Orea O+

Keshet, die blik onder de babygym :) en vond ze het mutsje geslaagd, want ze kijkt er wat bedenkelijk bij ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84650847
Orea!!! Wat een prachtig mooi meisje is Leia Jolie O+ Daar gaat een mens toch spontaan van rammelen? :D _O_ Heerlijk hoor dat je meiske er nu is :Y

Daan met pet O+

Oooh Keshet wat een snoepie O+ O+ Dat broekje! O+

Echt heel leuk Sorbo, die kleertjes met Kikker O+
#geen
  vrijdag 30 juli 2010 @ 08:54:41 #242
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84655633
Orea, wat een mooie meid is Leia! Prachtig!

Keshet, dat spijkerbroekje O+ En ik vind die muts niet zo fout hoor, ja in deze periode misschien maar over een paar maandjes kan ze die prima op. Staat haar goed ^O^

Enne, Emma is welkom hoor in Daan's harem :P :D
pi_84659920
Mart spam O+ O+


Bij het dolfinarium:


Slapen tussen de shows door:


(tijdens de hittegolf)




Kijk mij dan O+


Laptop-pen *O*
  vrijdag 30 juli 2010 @ 14:50:48 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_84667454
F en R (van groofsken)



En
E en S (van groofsken)



Groof, als je het niet prettig vindt, dan haal ik ze weer weg.
:*
  vrijdag 30 juli 2010 @ 15:05:24 #245
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84668003
Haha, lief O+ . Niet mijn zoons meest intelligente blik, maar à la :P .

Ik ben weer weg, want dochter wordt wakker. Dit was mijn kwartiertje voor mezelf weer voor vandaag :D .
Was leuk dat je er was! Keileuk zo, twee evenoude kindjes, ongeveer dan.
pi_84669365
achgos wat wordt ie al groot groof :D
en leuk, zo'n donkere versie :D

en alle andere kindjes zijn natuurlijk ook vet leuk..maar ik ga ze echt niet allemaal opnoemen met dat gespam van jullie :P

die spekkies van Evie en t kontje van isabeau vond ik wel erg erg leuk trouwens :P

(en natuurlijk kleine leia, maar das LOGISCH O+)



van vanmiddag, ze gaat als een sloopkogel door t huis..
pi_84670273
Hihi Elin! En d'r dan zo onschuldig bij kijken!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 16:28:42 #248
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_84671394
Wat een prachtig klein beestje heb je daar Orea O+

Mijn dochter O+



Houdt van veel knoeien



Is al zes



en kreeg een fiets voor haar verjaardag O+



En een gedeelde hartjesketting van de dochter van de mensen die voor haar zorgen, die twee meisjes O+



En geniet O+

pi_84672190
Dat ziet er geslaagd uit Luchbel! Ze kijkt zo blij!!


Isabeau heeft een hysterisch hobbelpaard. Ik dacht dat ze er nog véél te klein voor was, maar kijk nou! Ze vindt het héél spannend!

  vrijdag 30 juli 2010 @ 17:00:45 #250
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_84672596
Daan! Wat een mooie pet heb je!

Leia Jolie, wat ben je lief! Het was al het wachten meer dan waard zo te zien!

Emma O+ Je groeit goed, klein mupske!

Jolieke, wat een mooie fiets! Ze straalt, als altijd, LB!

Elin is ook behoorlijk actief, haha! Wat 'n feest. KD, ik vind d'r zo op Dakota Fanning van vroeger lijken!

Kleine Mart, vond je het leuk bij de dolfijnen?

En de kindjes van Groof en Amaranta kunnen goed samen spelen zie ik !

En kleine Isabeau :D

En en ik vergeet vast nog heul veel :@
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_84672605
Dat blije hoofd van Isabeau _O- :D en ondertussen zie je dat ze het toch ook wel spannend vindt. En inderdaad, wat een hysterisch paard! hahaha

Hele blije verjaardagskiekjes van Jolie, wat is ze nog steeds een knappe meid Luchtbel O+ wat een rijkdom!

Wat een leuke minimeet Amaranta en Groofsken! wat lijkt Fabian iel vergeleken bij R. haha
en dat ouderwetse boxkleed heb ik ook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 30 juli 2010 @ 19:45:50 #252
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84677725
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:01 schreef Poppejans het volgende:
Wat een leuke minimeet Amaranta en Groofsken! wat lijkt Fabian iel vergeleken bij R. haha
en dat ouderwetse boxkleed heb ik ook
Ja, en dat terwijl ik mijn zoon nog wel zo slank vond de laatste tijd :') .

Oh en ik vind Isabeau ook heel grappig op haar hysterische hobbelpaard :D .

[ Bericht 20% gewijzigd door Groofsken op 30-07-2010 19:57:03 ]
pi_84678075
Wat een eng paard :D
Wel ontzettend tof filmpje! O+
pi_84678151
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Sorbootje het volgende:
Dat ziet er geslaagd uit Luchbel! Ze kijkt zo blij!!


Isabeau heeft een hysterisch hobbelpaard. Ik dacht dat ze er nog véél te klein voor was, maar kijk nou! Ze vindt het héél spannend!

Oooh hahaha, dat gezichtje spreekt echt boekdelen! :D O+
pi_84678308
Wat een superpaard, Isabeau spannend en leuk he O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_84682273
Vandaag gemeet met Vlinder en Sorbooooo O+

Stoere Rienk in Thijsbroek en met Thijsschoenen


--------------

Isagiebel



--------------

Isaprimeau



-------------

Alle kindjes, inc Sorboneefje



-------------

Toetttt



------------

Wat is er aan de andere kant van de deur???



------------

Blokje gooien



-------------

Isabeau heeft Thijs gevloerd



-------------

"Ik deed niks mama!"



-------------

Kiekeboeeeee



-------------

Oehoe, Isabeau zát op me!!!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:50:51 #257
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84682634
Whahaha, dat Terror Thijs t-shirt _O-

En Isabeau bovenop Thijs. Priceless :D

Stoere Rink met zijn mooie schoentjes O+ wat wordt hij groot :Y
pi_84682755
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:50 schreef happyme28 het volgende:
Whahaha, dat Terror Thijs t-shirt _O-

Cadeautje voor zijn verjaardag, van Vlindur!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84683196
Whahahaha Isabeau bovenop Thijs _O- Geweldig! Deed ze dat helemaal zelf?
En mooie Rienk er ook nog bij O+ Ziet er gezellig uit!

Jolie, wat ben je toch een prachtige meid O+ Zes jaar alweer *O* Gefeliciteerd Luchtbel met je mooie grote dame :*

Crosspost vanuit babytjestopic....
Zelluf eten :')


:X
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:09:46 #260
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84683573
Isabeau O+ wat een portretje ben ej toch :D

Die foto's van Isabeau, Thijs en Rienk zijn leuk!

Willow _O- :D
heerlijk ding :D O+ zelluf doen is het helemaal ja.

Oh Joliefje O+ en wat lijk je op je mooie mama op die laatste foto zeg!

Elin O+ O+ ik wil ook een Elin!!
Wat wordt ze groot zeg!

Die foto's van de kindjes van Amaranta en groofs O+ tof!
Leuk jouw kinders weer ns te zien Amaranta!

Mart <3 heerlijk mannetje

Emma :D O+
wat ziet ze er ineens groot en wijs uit in dat spijkerbroekje!! Wat een verschil kan dat maken zeg!

oh Orea O+ O+ O+ O+
ze is zo mooi

Daanmans O+ en Graeme O+ (ik vind zn kapsel tof Tessie!)

TF O+ O+
zulke foto's zijn echt de reden dat ik zo graag een boel kindjes wil O+

Tess :D
ze is zo mooi met die combi van witte haartjes en blauwe ogen O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:13:25 #261
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84683728
Orea, nog gefeliciteerd! Wat een pracht meisje heb je daar!

Innepin :D hilarisch!

Hihi die Isabeau op haar paardje O+

Rienk, knap ventje O+

Thijs, wat een gaaf shirt heb jij aan!!


Kliederen ;)


Kijk mijn kind ineens lopen :o :D


Met nieuw kapsel.


In zijn element.

[ Bericht 2% gewijzigd door seilram op 30-07-2010 22:22:15 ]
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:17:43 #262
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84683912

voorlezen uit het favoriete boekje <3


tsja :')
voor in de verkleedkist ;)


op de legotroon :D






dikke pret in de speeltuin
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 30 juli 2010 @ 22:23:26 #263
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_84684200
Minimeet O+ !

Willow, zelf eten _O-

En ik heb echt een beetje een zwak voor Améliefje. :@ Ik wil er ook zo één!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_84684240
Joep, grote jongen! :o
Huup, wat een prachtige foto's van een prachtig meisje. Die eerste joh, alsof ie zo uit een catalogus komt. Die lach en dan dat vingertje! als ik met Willow Rupsje nooitgenoeg lees wil ze alleen maar de pagina's dichtmeppen :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84685103
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef innepin het volgende:
Whahahaha Isabeau bovenop Thijs _O- Geweldig! Deed ze dat helemaal zelf?

Bijna :D Vlindur hielp :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84686582
Er valt hier weer een heleboel te genieten O+

Stoere Bep op de glijbaan ^O^

Orea, gefeliciteerd! Wat een heerlijk meiske en wat een mooie naam O+ . En wat een mooi onderschrift... wordt er een beetje emo van, vindt het zo geweldig voor jullie dat je na al die jaren wachten nu zo'n mooi meisje in je armen mag sluiten!

Emma, zo te zien is de muts niet helemaal goedgekeurd ;)

Gezellige meet zo te zien van Amaranta en Groof! Zie die meiskes eens zoet hand in hand staan :)

Elin, wat heb je toch een lekker eigenwijs koppie :s)

Jolie, gefeliciteerd! Wat een stoere fiets ^O^

Isabeau _O- O+ wat een briljant filmpje, wat een heerlijk mupke is het zeg!

Willow was het lekker :D

Amelie met rupsje nooit genoeg O+ . Is ook een tijdlang Jasja's favoriet geweest. Mooie foto's in het lieveheersbeestje!
pi_84716893
Wat een boel leuke, mooie kindjes weer!
Een speciale vermelding voor Amelie O+

Tyler kijkt boefachtig.



En deze kwam ik nog tegen. Beetje vreemde hoek, maar wel leuk!

pi_84717061
He Huup, da's dat spijkerjasje op de tweede foto, of niet? Wat heb je toch een mooie meid. O+

Hihi, wat een boefje, Ingrid. O+
pi_84717465
En dit was in Ter Apel, Wondere Wereld. Daar heb je ook een leuke speeltuin






En dit was nog bij het Kunafestival waar we met simmu en co heen waren geweest.

pi_84717577
Kim heeft altijd zo'n lief, bescheiden snoetje, Ingrid. O+
pi_84717770
Ze wil vaak niet meer op de foto helaas. Dus moet het stiekem doen en snel zijn.

[ Bericht 22% gewijzigd door _Ingrid_ op 31-07-2010 22:10:33 ]
pi_84729302
Lekker stel Ingrid! Wat een tong heeft Tyler :o _O-
Begin ik toch te denken dat de tong van mijn oudste ook wel een beetje aan de korte kant is :P
pi_84729743
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef Ssserpente het volgende:
He Huup, da's dat spijkerjasje op de tweede foto, of niet? Wat heb je toch een mooie meid. O+

Hihi, wat een boefje, Ingrid. O+
nee das een ander jasje ;)

Ingrid wat een leuk duo heb je zo samen O+ en ze beginnen steeds meer op elkaar te lijken zeg~!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84730460
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 08:52 schreef freecell het volgende:
Lekker stel Ingrid! Wat een tong heeft Tyler :o _O-
Begin ik toch te denken dat de tong van mijn oudste ook wel een beetje aan de korte kant is :P
Wolf heeft echt zo'n Kiss tong, echt heel lang! :D

Joep wat lijk jij groot ineens :o en wat een stoere papa

KIm en Tyler blijf ik echt zo op elkaar vinden lijken! Echt broer en zus. Ziet er gezellig uit daar

Ameliefje O+ wat een mooi elfenhaarband
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:14:02 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84730743
Blij ei!

Papa is blij: hij past in het shirtje :D
pi_84730807
Ik vind Harry nog steeds zo'n heel lief klein manneke O+ al veranderd hij wel steeds meer in zn gezichtje O+
Dat shirt is erg stoer, en die voetjes in de slofjes haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:21:39 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84730913
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:16 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind Harry nog steeds zo'n heel lief klein manneke O+ al veranderd hij wel steeds meer in zn gezichtje O+
Dat shirt is erg stoer, en die voetjes in de slofjes haha
Ik vind hem al een echt jongetje. Wel klein, maar wel echt een jongetje. Het baby is er helemaal vanaf vind ik.
Op de sloffen staan gitaren 8-) Hier zie je het een beetje...

ik heb hem van de week het Oilily tuinbroekje aangedaan. Het staat ontzettend schattig en qua lengte past hij er precies in, maar qua breedte verzuipt hij erin waardoor het wel een hobbezak lijkt :{
pi_84734490
*achterloopt*

Zo te zien heeft Isabeau een geweldige vakantie gehad!! 8-)
Amelie is echt een fotomodel he? O+
Harry heeft ook al best veel haar! Hij is net zo oud (jong :') ) als Laura, maar hij lijkt al echt een jongetje inderdaad!
En de miniFrieslandmeet, wat leuk die 3 bij elkaar! Soms kijk ik wel eens op straat om me heen of ik ook een van jullie zie ofzo lol
Willow :o :X (daar heb ik echt het geduld niet voor denk ik...beetje knoeien okay, maar dit?) Gelukkig hebben ze er zelf altijd wel veel lol om :D
En ik zag nog veel meer leuke vrolijke kindjes!

[ Bericht 5% gewijzigd door sindell op 01-08-2010 21:38:09 (Foto doet het niet, komt later wel weer) ]
pi_84739845
ff zonder uitgebreid reageren, want via foon, mijn geteisem





Hardloper.
IG @webkim
pi_84739948
Hallo geteisem O+
Die blikken van Morris zijn priceless O+

Asy, dat shirtje O+
pi_84742308
Megaaaa fotospam van kitten in drievliet *O*

[ Bericht 92% gewijzigd door Pvoesss op 01-08-2010 22:30:54 ]
pi_84742467
ahw Pvoesss wat een heerlijke foto's!
Goede investering zo te zien dat abonnement! :D Wat krijgt je meisje een mooie krullenbol zeg O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84745256
Kitten in de speeltuin O+
Webkim, wat heb jij een leuke kinderen... zo lief samen! *;
Harry... O+ Lekker stoer!
Tyler en Kim, ook al zo'n leuk stel! *;
Amelie... tja, ik blijf je leuk vinden...
En alle andere kindjes, jullie zijn allemaal zo leuk! Groot, klein, maakt niet uit, allemaal O+O+

Yoghurt eten:
pi_84745553
Ze krijgt idd een bos met krullen, Pvoesss. Mooi! Ziet er uit als een leuke dag. Zal wel lekker slapen!

Ooh, Kim, wat heb je mooie mannen. Wat een 'bezit', he? O+

Minke, je hebt zo'n guitig bekkie! Heerlijk! O+
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:16:55 #285
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_84747068
Hier de eerste foto's van ons lieve meisje Oona O+
Supertrots zijn wij op der O+
1 van de opa's is fotogek dus vergeef de "geposeerde" fotos :P


Oogjes dicht O+



Oogjes open O+




Excuses voor mijn vriendin, maar ik ben stiekem dus ook verliefd op onze kleine meid O+
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:24:43 #286
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84747408
Wat een prachtig meisje zeg. Die tweede foto, oh echt een beauty is ze O+ .

En Pvoess, wat heerlijk daar O+ . Ze lijkt zo lekker rond te struinen O+, fijn is dat. Hebben jullie echt een abonnement?
pi_84748390
oh wauw Marcek, wat een mooi poppetje jullie Oona! O+ O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84750491
whaaa morris O+ en thomas natuurlijk..en die kleine Oona is prachtig!..

dochterpvoess wordt ook groot zeg, jeumig. en minke O+ cutiepie.

ik ga echt heel onbeschoft spammen..omdat ik tegenwoordig weinig bijzondere foto's heb..

heb ik nu een hele kleine selectie 9van de 200 die ik heb geschoten ;') )















ojee, ik pull even een beessiejen hoor, Moederhoofd!Skippybal




Draakje

onscherp, maar verliefd op r hoofd

en als laatste, vliegtuig



en die andere 190 foto's zal ik braaf verspreiden over t jaar :')
pi_84750792
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:21 schreef Asyniur het volgende:


ik heb hem van de week het Oilily tuinbroekje aangedaan. Het staat ontzettend schattig en qua lengte past hij er precies in, maar qua breedte verzuipt hij erin waardoor het wel een hobbezak lijkt :{
Dat heeft Wolf ook wel een beetje gehad met dat broekje, dat ondanks die zijknoopjes hij daar nog wijd lijkt he?
Wolf is wel flinker dan Harry, dus dan zal het bij Harry wel nog groter lijken.Zonde!

Haha Morris, die blik! wat een leuke broerfoto's

Wat een plezier heeft min Pvoess gehad, en wat heeft ze veel haar ineens! Ik dacht altijd dat ze nog een beetje kalig was :D

oooh mooie Elin O+ O+ O+ prachtige foto's van je mooie meisje Kleurdoos
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84750966
Wow mooie foto's Kleurdoos! Geweldig modelletje heb je ook!
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:41:25 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84751141
ooooooooo Elin en KD wat een moooie foto's!
en je moet vaker foto's spammen met je mooie blije moederhoofd... mooie sfeerfoto O+

Minke met yoghurt O+ O+ O+

Ik zag nog een heul gezellige Fryslanmeet, Isabeautje bovenop Thijs en hippe Rienk O+

en van de Amelie-spam heb ik ook weer genoten O+

Harry met hip tshirt en hele stoere slofjes O+

O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84751163
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:24 schreef Groofsken het volgende:
Wat een prachtig meisje zeg. Die tweede foto, oh echt een beauty is ze O+ .

En Pvoess, wat heerlijk daar O+ . Ze lijkt zo lekker rond te struinen O+, fijn is dat. Hebben jullie echt een abonnement?
Ja.. Kinderen tot 1 meter zijn gratis.
dus het was voor dit jaar maar 60 euro en je hebt het geld er in 3 keer uit. *O*
En het is er heerlijk voor die kleintjes..

Hahaha poppejans het heeft heel lang geduurd inderdaad voor ze haar had. :Y
Nu groeit het wel hard.. Zo hard dat ze tijdje terug naar de kapper is geweest *O*

Wat is elin groot! En wat is ze leuk! O+ O+
En minke aan de yoghurt :9 O+
En echt een mooierd Marcek ^O^
pi_84751255
o wait

dit vond ik nog erg grappig


hurken...




is best lastig, als je t zo druk heb..



Hopla :')
pi_84751360
:D leedvermaak :@, maar het ziet er zo wel erg lollig uit, Moest ze huilen?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84751445
Nee hoor, die huilt pas als r eten op is of als ik even geen tijd voor haar heb verder niet :P
pi_84751498
Elin O+ O+ O+
geweldig mooie foto's KD!! en superleuk jurkje/vestje! <3 wat kleed je je meisje toch leuk
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84751549
Ahhhhhh Elin wat een superschattig meisje in een superlief jurkje!!! O+
Steeds als ik van die Elin meisjes zie vind ik het wel jammer dat er hier ook niet zo'n meisje is.
pi_84751892
Mijn duo :)

Trots op zn tomatenplantje:


Schommelen met viendinnetje:


Dyon schuift de hele kamer door:


pi_84752361
dat zou anders een mooi blond met blauwe ogen exemplaar worden heur!
ligt een derde niet in de planning? :P

enne huup, t jurkje is al aardig aan de kleine kant (en heb ze nog in 2 andere kleuren *winkwinknudgenudge*
pi_84752563
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ligt een derde niet in de planning? :P
Helaas is het nu een definitieve nee vanaf de andere kant....ik had nog 10% open staan voor een derde :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:15:15 #301
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84752593
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef Kleurdoos het volgende:
o wait

dit vond ik nog erg grappig

[ afbeelding ]
hurken...


[ afbeelding ]

is best lastig, als je t zo druk heb..

[ afbeelding ]

Hopla :')
gnigni
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')