abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84435608
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:24 schreef freecell het volgende:
Die oogjesfoto O+

En vicks, 't is niet Leander _O-

stupid me 8)7
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84435780
Zo'n happy Lotte in bed, maar een serieuze blik met haar wagentje :D Thomas kijkt ook meestal zo bedenkelijk :D

Een opa-pyjama? :D Toen ik een tijd geleden mijn neefje in die pyjama zag, had ik direct zoiets van: "oh ik kan niet wachten tot Thomas die pyjama aan kan doen O+ " Maar voor Thomas zijn die pyjama's wel beter want hij heeft vrij grote voeten en die pakjes zitten daardoor echt niet goed heb ik de indruk :N
En maak eens een foto van Thomas geklemd onder de stoel :D Toe? ;) O-)

Vicky wat staat Tess daar zo stoer te wezen. Beetje als een fotomodel ;)
pi_84436145
Leonieke: waarom doe je dat dan niet gewoon? Florian heeft hele grote voeten en past zulke pakjes echt nooit. Heeft ze ook nooit aangehad, gewoon meteen toffe pyjama's :+
pi_84437569
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:52 schreef freecell het volgende:
Leonieke: waarom doe je dat dan niet gewoon? Florian heeft hele grote voeten en past zulke pakjes echt nooit. Heeft ze ook nooit aangehad, gewoon meteen toffe pyjama's :+

Dat is ook de bedoeling :Y En als ik nog een pakje aantrek is het er eentje van maatje 68. Dat valt nog mee voor zijn voetjes :)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:54:56 #80
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84437713
Eujjj, grotevoetenclub!
Thomas heeft 1 pyjama momenteel (koekiemonster!), maar die draagt hij nooit omdat hij het altijd warm heeft.

Volgende keer dat hij klem zit zal ik een kiekje maken, als ik het over mijn hart kan verkrijgen om hem zo lang klem te laten zitten :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84439935
Ahw Pinq O+ die vliegerfoto is echt geniaal!
Max <3 heerlijk mannetje O+ wat wordt hij groot zeg!

Thijs! stoere :D

Tijn O+ wat een ontzettend mooie ogen heb jij <3

Oh Ca.ra je Thomas, kijk nou! Wat wordt ie groot! Wat een hele zoon al zo! En wat een mooierd is hij zeg. Die laatste foto is geweldig, dat pretsnoetje met die yoghurt :D

Wauw Free, daar lijkt hij wel weer erg op Leander! In het begin vond ik Florian heel anders maar ik zie nu steeds meer trekjes. Leuk!

Elyas heerlijk mannetje O+ Wat zal dat genieten zijn nu Tan, met je hele spul naar buiten enzo en in t gras <3
Leuke foto's!

Thomas :D knappe man O+

Lotte Lotte Lotje wat ben je toch een leukerd O+ Dat truitje staat haar echt geweldig Linda!! O+ Heel lief <3 En wat knap zeg dat staan enzo. En ze lijkt idd een beetje rossig, leuk!

Wat een vrolijkerd je oppaskindje Femms :D

Ah Vicks, die schoentjes!! :D ze is in 1 klap ineens écht een dreumes! Wat geweldig leuk om te zien.
En je stoere grote meid O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84440117
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:54 schreef Ca.ra het volgende:
Eujjj, grotevoetenclub!

Zou het écht iets met de naam te maken hebben? _O- ;)
quote:

Thomas heeft 1 pyjama momenteel (koekiemonster!), maar die draagt hij nooit omdat hij het altijd warm heeft.

Volgende keer dat hij klem zit zal ik een kiekje maken, als ik het over mijn hart kan verkrijgen om hem zo lang klem te laten zitten :)

Ja, ik weet het... zo grof van mij om het te vragen, maar ik denk ook dat het er een beetje schattig uit ziet. En dan laat je hem toch gewoon eens een kabeltje uittrekken ;)
pi_84441271
Lotte is echt rood nu ja :Y Niet zo rood als de meiden van Macka, maar wel rood. Ze was vanaf het begin al rossig :Y

Huups, dit is de eerste keer dat ze het aanheeft. Niks te groot, ondanks dat het mt. 80 is. En het ruikt nog steeds zo lekker :P

Tess, ik vind je schoenen echt helemaal wauw O+
Lotte!
Noah!
pi_84453574
Nee je moet die Hema's maat 74 en 80 niet te lang in de kast laten liggen want zomaar ineens past het niet meer :X en das zo jammer :{ Amélie zat het echt te krap op een gegeven moment. Qua lengte kon het nog wel maar qua breedte... geen gezicht :')

Ik spam, excuus :@

knuffelen met Totoro

Dé grote speelgoedfavoriet van dit moment, naast de houten trein, ze wordt helemaal wild als ze dat balletje ziet :D

Aandacht trekken van de visite vanuit de box :+

de voorliefde voor lichtjes en glimmend en flashy zit er al goed in :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:53:44 #85
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84454554
Améliefje O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:58:27 #86
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84454724
Ik kom nog even spieken voor het slapengaan, en loop zowaar tegen Améliespam aan. Heerlijk! Het is zo'n heerlijk wijffie he.

Echt, ik krijg nooit genoeg van de foto's hier.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 25 juli 2010 @ 01:49:18 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84457882
ahhhhhh Amélie droppie O+ O+ O+
maar vind die foto op je hyves nog veeeeeeeeeel mooier O+ :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 25 juli 2010 @ 08:32:40 #88
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_84459935
Amélie O+ War ben je toch een mooi kind.... en wat is het snel gegaan met jou, ik weet nog zo dat ik je naam zo mooi vond toen je werd geboren O+
pi_84460313
Wat een knapperd ben je Amélie. En zoals ik zie ben je ook al heel goed bezig met tandjes, lijkt al wel je hele mond vol :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84460345
Amelie. O+ Ze krijgt een steeds guitiger koppie. En ik vind dat ze meer op jou gaat lijken, Huup.
  zondag 25 juli 2010 @ 09:59:57 #91
11682 Moonah
Jolie femme
pi_84460501
quote:
Op zondag 25 juli 2010 09:45 schreef Ssserpente het volgende:
En ik vind dat ze meer op jou gaat lijken, Huup.
Nou dat! :o
Die ogen! Sprekend!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_84462546
haha dankjulliewel O+
ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vind dat ze meer op mij gaat lijken. Ze lijkt nog steeds erg op B. hoor! Maar ze begint wel steeds meer dingetjes van mij te krijgen. Ze heeft mijn ene semi-halve kuiltje in dr wang, ik vind dat ze mijn ogen heeft, en ze heeft mijn haar (arm kind :') )

ik ben heel benieuwd hoe dat zich over een paar jaar vertaald :D (en ook heel benieuwd weer hoe de volgende eruit ziet.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84462839
Mooie Amélie O+ Wat heeft ze al veel tanden!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_84465433
Ik denk bij Lente zowaar ook af en toe iets van mezelf te ontdekken. Ook de kuiltjes in d'r wangen. Is ze toch van mij. :P

Ik heb 'm! Dit is een typische Lenteblik.

Ze danst! Zodra ze nog maar iets van muziek of zelfs de kerkklok hoort, zit ze te schudden en te wiebelen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Ssserpente op 25-07-2010 14:01:26 ]
  zondag 25 juli 2010 @ 19:56:04 #95
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84478359
Oh wat is Amelie toch een mooie dame zeg! O+

Ssserpente wat lijkt Lente ineens groot zeg :o leuk shirtje heeft ze ook aan!

Wij vierden vandaag Linde's verjaardag.

Het feestvarken

Samen taart eten (let niet op Linde's pipi-langkous diadeem die ze net had gekregen :P )
pi_84478491
Oh Stiemie! Ik moet huilen van je laatste foto, stomme emo die ik ben :D Hoe lief en onschuldig en schattig en gezellig vooral O+

En Amélie O+ Je hele gezichtje straalt mee, als je lacht!
Lotte!
Noah!
pi_84479367
Alle kindjes zijn zo O+.

Tess wat sta je daar stoer met je mooie stappers ^O^ !

Amélie O+

Stiemie, is ze alweer 3 joh... en die laatste foto is echt O+ *smelt*
Fake it till you make it...
pi_84480954
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:59 schreef Linda2205 het volgende:
Oh Stiemie! Ik moet huilen van je laatste foto, stomme emo die ik ben :D
Hey, dit was mijn reactie!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 20:56:45 #99
5428 crew  miss_sly
pi_84481225
Amélie O+ je bent echt een beauty!

Lente, mooi meisje O+ Leuk dat ze zo meedanst, Sserpente!

Stiemie, je meisjes O+ En Linde gewoon al 3, wow! Leuke lokatie de kinderboerderij voor het feestje. We zijn er toch gisteren al geweest en het is er echt leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 25 juli 2010 @ 21:00:45 #100
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84481450
Bedankt voor de lieve reacties! Ik kan zelf ook moeilijk stoppen met steeds naar die laatste foto te kijken O+ Ze zijn gewoon zo lief samen *;

Jammer dat je er gisteren was en niet vandaag miss! Al zag ik zojuist wel een meeting-topic ;) De kinderboerderij is inderdaad zo leuk om een verjaardag te vieren en echt helemaal niet duur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')