je had mijn vloer vanavond niet willen zienquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:42 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat hebben wij nou nooit...
[ afbeelding ]
kon geen recente foto met meer vinden, behalve van het verfen, zie hieronder... maar regelmatig verteld de oudste dat I-jus een beetje vies is... tijdens het eten.
[ afbeelding ]
rijst is toch al zo klote van de grond te halen met een bezem... ik heb de dweil er maar bij gepaktquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:54 schreef Nijna het volgende:
Ik heb een vermoeden... wij hebben namelijk ook rijst gegeten.
Wat een blauwe ogen zeg, wauw
quote:
Wat een mooi ventje is het toch! Dit haar staat em ook goed maar die krullen zijn natuurlijk helemaalquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:20 schreef tessie het volgende:
Oh Tess met dr grote blauwe ogen!
En die strandfoto is echt geweldig TF!
Hier een foto van Graeme zn nieuwe korte kapsel
[ afbeelding ]
ik mis zn krullen zo
welke baby nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Kijk nouLeia Jolie
Wat een plaatje en ze hoort bij jou, Orea
dat mutsje had Senna ook![]()
![]()
Nou ja, dan trouwt Isabeau wel met iemand anders. Keuze genoegquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:02 schreef tessie het volgende:
@Linda Rompertje is van V&D, leuk issie he??
@Sorbo Sorry, hij gaat al met Leia trouwen![]()
![]()
Wat een geweldige vakantiefoto's van Isabeau weer, ik vind haar zo leuk! En dat jurkje met die giraffe is echt geweldig! Als je die ooit weg doet.....![]()
Daan, die pet staat je goed hoor! Helemaal hip zo!
quote:
Ja, en dat terwijl ik mijn zoon nog wel zo slank vond de laatste tijdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:01 schreef Poppejans het volgende:
Wat een leuke minimeet Amaranta en Groofsken! wat lijkt Fabian iel vergeleken bij R. haha
en dat ouderwetse boxkleed heb ik ook
Oooh hahaha, dat gezichtje spreekt echt boekdelen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:49 schreef Sorbootje het volgende:
Dat ziet er geslaagd uit Luchbel! Ze kijkt zo blij!!
Isabeau heeft een hysterisch hobbelpaard. Ik dacht dat ze er nog véél te klein voor was, maar kijk nou! Ze vindt het héél spannend!
Cadeautje voor zijn verjaardag, van Vlindur!quote:
Bijnaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:01 schreef innepin het volgende:
Whahahaha Isabeau bovenop ThijsGeweldig! Deed ze dat helemaal zelf?
nee das een ander jasjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef Ssserpente het volgende:
He Huup, da's dat spijkerjasje op de tweede foto, of niet? Wat heb je toch een mooie meid.![]()
Hihi, wat een boefje, Ingrid.
Wolf heeft echt zo'n Kiss tong, echt heel lang!quote:Op zondag 1 augustus 2010 08:52 schreef freecell het volgende:
Lekker stel Ingrid! Wat een tong heeft Tyler![]()
Begin ik toch te denken dat de tong van mijn oudste ook wel een beetje aan de korte kant is
Ik vind hem al een echt jongetje. Wel klein, maar wel echt een jongetje. Het baby is er helemaal vanaf vind ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:16 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind Harry nog steeds zo'n heel lief klein mannekeal veranderd hij wel steeds meer in zn gezichtje
![]()
Dat shirt is erg stoer, en die voetjes in de slofjes haha
Dat heeft Wolf ook wel een beetje gehad met dat broekje, dat ondanks die zijknoopjes hij daar nog wijd lijkt he?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:21 schreef Asyniur het volgende:
ik heb hem van de week het Oilily tuinbroekje aangedaan. Het staat ontzettend schattig en qua lengte past hij er precies in, maar qua breedte verzuipt hij erin waardoor het wel een hobbezak lijkt![]()
Ja.. Kinderen tot 1 meter zijn gratis.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:24 schreef Groofsken het volgende:
Wat een prachtig meisje zeg. Die tweede foto, oh echt een beauty is ze.
En Pvoess, wat heerlijk daar. Ze lijkt zo lekker rond te struinen
, fijn is dat. Hebben jullie echt een abonnement?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |