quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:20 schreef Seam het volgende:
Ik ga chillen, moet er over minder dan zes uur alweer uit
Toeval?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:20 schreef Repeat het volgende:
Jongens, over met de pret. Ik moet slapen.
quote:
Epic.quote:
Morgenavond pakken we het weer opquote:
Is goed hoor, ik ben ben op het moment gewoon een te geil beertje dus het moet er even uitquote:
quote:
Slaapplek kunnen regelen dus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Morgenavond pakken we het weer op. Vrijdag ben ik lekker bij de zomerfeesten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik ben ben op het moment gewoon een te geil beertje dus het moet er even uit
Tmi. Tmi....quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik ben ben op het moment gewoon een te geil beertje dus het moet er even uit
Hihi, stiekem was het fapvoer voor Seam.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:26 schreef Christiaan het volgende:
En nu ik weg ben, verzin hier eens een leuke casus bij:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hihi, stiekem was het fapvoer voor Seam.
Te laatquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard tegen Repeat.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:26 schreef Christiaan het volgende:
En nu ik weg ben, verzin hier eens een leuke casus bij:![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat wordt geen neuk-sessie voor Seam.
Bro before ho's he. Ik eer the Bro Codequote:Op donderdag 22 juli 2010 00:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heb net uit woede m'n tv kapotgeslagen, bleek hij een grapje te maken![]()
Misschien kunnen jullie oude tijden doen herleven als jij je over de leeftijdskwestie kunt heenzettenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:29 schreef Seam het volgende:
Ze was een van mijn eerste sletjes vroeger
Sowieso een nobel sterven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Bro before ho's he. Ik eer the Bro Code
Jij doet hier moeilijk over leeftijden!quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie oude tijden doen herleven als jij je over de leeftijdskwestie kunt heenzetten.
Ik denk dat dat wel goed gaat komen jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie oude tijden doen herleven als jij je over de leeftijdskwestie kunt heenzetten.
Ik moet oppassen met jou merk ik!quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heb net uit woede m'n tv kapotgeslagen, bleek hij een grapje te maken![]()
Is dat nou een toevallige typefout? Ben ik even blij dat ik hier niet tussen zit zegquote:
Doet het pijn?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:32 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Jij doet hier moeilijk over leeftijden!.
Voel je niks van zei ik toch!quote:
Godverdommequote:
Heel verstandig!quote:
Gezelligquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:42 schreef intoxicated het volgende:
Dan gaan wij toch gewoon verder hier
Hij zou nog jaloers wordenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gezellig. Het is maar goed dat Repeat er niet meer is
.
Ik denk dat jij meer voor je leven moet vrezen dan ik hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:43 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Hij zou nog jaloers worden![]()
Dan zijn mijn TV, mijn ruiten en ik ons leven niet meer zeker
Dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer voor je leven moet vrezen dan ik hoor.
Ik doe bijna elke avond wel een beroep op mijn hardheidsclausule.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:48 schreef Endymion9 het volgende:
Ehm even een andere vraag... heeft hier iemand een beroep gedaan op de Hardheidsclausule?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:51 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ik doe bijna elke avond wel een beroep op mijn hardheidsclausule.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:51 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ik doe bijna elke avond wel een beroep op mijn hardheidsclausule.
Kunt u iets meer over uw probleem vertellen? Waar kunnen wij u mee helpen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:52 schreef Endymion9 het volgende:
fascinerend. Neem aan dat dat zeer bevredigend uitpakt voor je, voor mij tot op heden niet
Nee! Het is gewoon heel leuk!quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:56 schreef dotKoen het volgende:
Trouwens, ik begin HIMYM steeds leuker te vinden. Zou dat aan het tijdstip liggen?
denk het wel.... is echt saai. Probeer Glee eensquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:56 schreef dotKoen het volgende:
Trouwens, ik begin HIMYM steeds leuker te vinden. Zou dat aan het tijdstip liggen?
Nee, even serieus, er is geloof ik 1 iemand die dat gelukt is, maar dat is geen 'regular' (meer). Gebruik de zoekfunctie anders even.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:48 schreef Endymion9 het volgende:
Ehm even een andere vraag... heeft hier iemand een beroep gedaan op de Hardheidsclausule?
Heb ik nog een paar afleveringen van liggen, heb seizoen 1 nog niet afgekeken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:57 schreef Endymion9 het volgende:
[..]
denk het wel.... is echt saai. Probeer Glee eens
Die aflevering heb ik al lang gezien. True Bloodquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:44 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, kijk True Blood![]()
"He said the burger might have aids."
Ze kiezen ze ook echt uit hè?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:04 schreef Ludacriss het volgende:
...90% van de meiden zijn op hun 18de al half getrouwd met de grootste sjonnies...
't fok schaapquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:04 schreef Ludacriss het volgende:
getrouwt
Ik werk in zomermodus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:46 schreef Repeat het volgende:
Ik zie wel dat er niet meer hard gewerkt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |