Godverdommequote:
Heel verstandig!quote:
Gezelligquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:42 schreef intoxicated het volgende:
Dan gaan wij toch gewoon verder hier
Hij zou nog jaloers wordenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gezellig. Het is maar goed dat Repeat er niet meer is
.
Ik denk dat jij meer voor je leven moet vrezen dan ik hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:43 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Hij zou nog jaloers worden![]()
Dan zijn mijn TV, mijn ruiten en ik ons leven niet meer zeker
Dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer voor je leven moet vrezen dan ik hoor.
Ik doe bijna elke avond wel een beroep op mijn hardheidsclausule.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:48 schreef Endymion9 het volgende:
Ehm even een andere vraag... heeft hier iemand een beroep gedaan op de Hardheidsclausule?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:51 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ik doe bijna elke avond wel een beroep op mijn hardheidsclausule.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:51 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ik doe bijna elke avond wel een beroep op mijn hardheidsclausule.
Kunt u iets meer over uw probleem vertellen? Waar kunnen wij u mee helpen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:52 schreef Endymion9 het volgende:
fascinerend. Neem aan dat dat zeer bevredigend uitpakt voor je, voor mij tot op heden niet
Nee! Het is gewoon heel leuk!quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:56 schreef dotKoen het volgende:
Trouwens, ik begin HIMYM steeds leuker te vinden. Zou dat aan het tijdstip liggen?
denk het wel.... is echt saai. Probeer Glee eensquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:56 schreef dotKoen het volgende:
Trouwens, ik begin HIMYM steeds leuker te vinden. Zou dat aan het tijdstip liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |