Hihi, stiekem was het fapvoer voor Seam.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:26 schreef Christiaan het volgende:
En nu ik weg ben, verzin hier eens een leuke casus bij:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hihi, stiekem was het fapvoer voor Seam.
Te laatquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard tegen Repeat.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:26 schreef Christiaan het volgende:
En nu ik weg ben, verzin hier eens een leuke casus bij:![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat wordt geen neuk-sessie voor Seam.
Bro before ho's he. Ik eer the Bro Codequote:Op donderdag 22 juli 2010 00:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heb net uit woede m'n tv kapotgeslagen, bleek hij een grapje te maken![]()
Misschien kunnen jullie oude tijden doen herleven als jij je over de leeftijdskwestie kunt heenzettenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:29 schreef Seam het volgende:
Ze was een van mijn eerste sletjes vroeger
Sowieso een nobel sterven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Bro before ho's he. Ik eer the Bro Code
Jij doet hier moeilijk over leeftijden!quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie oude tijden doen herleven als jij je over de leeftijdskwestie kunt heenzetten.
Ik denk dat dat wel goed gaat komen jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie oude tijden doen herleven als jij je over de leeftijdskwestie kunt heenzetten.
Ik moet oppassen met jou merk ik!quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heb net uit woede m'n tv kapotgeslagen, bleek hij een grapje te maken![]()
Is dat nou een toevallige typefout? Ben ik even blij dat ik hier niet tussen zit zegquote:
Doet het pijn?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:32 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Jij doet hier moeilijk over leeftijden!.
Voel je niks van zei ik toch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |