Mobiel, sorry.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moest even je post ontcijferen, maar wat een kneus
We = vader, moeder, zusje, ik. (Nee, geen pics, van niemand niet) Waarheen = De bergen, geen idee nog waar, dat verzinnen we wel in de autoquote:
Ik krijg een beeldquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mobiel, sorry.ja en het was echt zo'n springinhetveldikbenaltijdvrolijkmaarwelheeeeeelvervelendmevrouw. boehoeee
Dus pics van iedereen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We = vader, moeder, zusje, ik. (Nee, geen pics, van niemand niet) Waarheen = De bergen, geen idee nog waar, dat verzinnen we wel in de auto
Sterretjepuntkomma!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
*tweesileysmeteenhartjeertussen*
Dat zeg je net, pics van niemand nietquote:
Ja, ok, maar dat zeggen ze toch? Grammaticaal snap ik je punt natuurlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Dat zeg je net, pics van niemand niet
Pics van je vaderquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We = vader, moeder, zusje, ik. (Nee, geen pics, van niemand niet) Waarheen = De bergen, geen idee nog waar, dat verzinnen we wel in de auto
Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dat zeggen ze toch? Grammaticaal snap ik je punt natuurlijk
Dankjequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Pics van je vader![]()
Haha tof! Veel plezier alvast
Heb je hem weer teruggejat van je huisgenoot?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yayyy weer wat geleerd. En ik ben vrgeten hangslot mee te nemen dus ls ik straks boodschappen ga doen wordt mijn gejatte fiets gejat.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
oh myyyy volgens mij is mijn zonnebril nog ergens id andere trein. :/ fuckkkk
Hij is op vakantieee!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je hem weer teruggejat van je huisgenoot?
Beter zittie gewoon in mijn tas, ding was duur en fijn.quote:
We leven met je mee noor, althans, ik iigquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beter zittie gewoon in mijn tas, ding was duur en fijn.Als dat kutkind er nou niet was geweest.
Vind ik lief, geef je me ook geld?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We leven met je mee noor, althans, ik iig
Ja hallo, ik ben hier net een jaar, waarvan ik het eerste half jaar nauwelijks heb gepostquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, gefelicitoeter...
aantal posts: 34471 (gemiddeld 67 per dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |