Ik heb morgen tentamenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kom je morgen langs? Ik heb geen vrienden.
Daarna moet ik snel naar huis en gaan we snel naar België, voordat de files beginnenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, daarnaaaaa 8)
Kaken stijf op elkaar en niet gapenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
En mijn tandvlees springt steeds open als ik gaap.
Ik heb niets aan jou!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daarna moet ik snel naar huis en gaan we snel naar België, voordat de files beginnen
Je bent de eerste als ik 2 augustus weer terug benquote:
vertelquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sommige mensen zijn zoooooooooooooo dom omg
Geloof er niets van!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bent de eerste als ik 2 augustus weer terug ben
Hoiquote:
Dan nietquote:
Ik blijf het ziek vindenquote:- Op zondagavond tussen 20 en 22 uur zal de KRO komen met het nieuwe programma PS Radio, gepresenteerd door Paul Rabbering en Sophie van den Enk. Dit programma zal gaan over liefde, seks en relaties.
http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/96
Mens vroeg aa de conducteur of de trein in Ehv stpte terwijl duidelijk op het bord stond van niet en het bord met alle vertrektijden naast d'r was zo ongeveerquote:
Ik leef nog. En met jouquote:
Ik moest even je post ontcijferen, maar wat een kneusquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mens vroeg aa de conducteur of de trein in Ehv stpte terwijl duidelijk op het bord stond van niet en het bord met alle vertrektijden naast d'r was zo ongeveer
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Awwww niet huilen, ik zie geen PI's jwt
We? Waarheenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed hoorAls het goed is gaan we binnenkort op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |