Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je nog een beetje kunnen slapen Crien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Okidoo. :]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bij een treinongeluk in Zwitserland zijn zeker vijftien mensen gewond geraakt. Enkelen van hen zijn zwaargewond en zijn er slecht aan toe.
Het ongeluk gebeurde tussen de plaatsjes Lax en Fiesch. De trein, genaamd Glacier Express, vertrok om 11:57 uit Fiesch en ging richting Brig. Er zouden drie wagons zijn gekanteld, volgens de ooggtuigen de achterste wagons. De trein had toen net een ravijn gepasseerd. Het traject tussen Lax en Fiesch is afgesloten.
Volgens ooggetuigen zijn er veel hulpdiensten aanwezig. Er zijn zeker vijf traumaheli's en tientallen brandweerlieden ter plaatse. De evacuatie is nog vollop bezig.
Hé, was jij dat! Ik heb je bericht geschreven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef Crientj het volgende:
argh, zien jullie wel het hele bericht? nou ja, anders edit k m thuis wel. eerst nog even heen en weer naar schiphol.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:13 schreef Christiaan het volgende:
LOL, de NS Twitter verkeerd:
DMpmaere Helaas valt ca 7% van de beneluxtreinen uit door storingen aan materieel of versperringen , zoals deze week bij schiphol.
7%!!!!
Ik heb vandaag nog de Benelux in Utrecht gezienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:13 schreef Christiaan het volgende:
LOL, de NS Twitter verkeerd:
DMpmaere Helaas valt ca 7% van de beneluxtreinen uit door storingen aan materieel of versperringen , zoals deze week bij schiphol.
7%!!!!
Jij reist ook iedere dag maar een beetje rondjes, hè?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:18 schreef greavy het volgende:
Ik heb vandaag nog de Benelux in Utrecht gezien![]()
Wegens de verstoring bij Lage Zwaluwe werd hij via Utrecht omgeleid.
Jep, ik ben @CarinaScholing.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:25 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hé, was jij dat! Ik heb je bericht geschreven.
Ghehe. Wat er gister was? Oh, niet belangrijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:58 schreef Socios het volgende:
Goed uitgebreid verslag, Crientj.
En wat was er gisteren?
Ja. Woensdag Zwijndrecht - Groningen - Haren - Groningen - Haren - Groningen - Zwolle - Amersfoort - Hilversum - Amsterdam - Enkhuizen - Dordrecht - Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij reist ook iedere dag maar een beetje rondjes, hè?
Ik was er om 9:50 (planning gaf 9:54 aan), en was vertrokken om 11:45.quote:
Ohw, okey. Toen sliep ik nog. Ik kom net van het station.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:37 schreef greavy het volgende:
Ik was er om 9:50 (planning gaf 9:54 aan), en was vertrokken om 11:45.
Samen met mijn zus die hier dit weekend is.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:34 schreef greavy het volgende:
Woensdag en Donderdag ben ik met Pim op pad geweest (ik mag aannemen dat we dezelfde bedoelen)
Woensdag alleen Groningen - Haren - Groningen - Haren - Groningen - Haren (ik door naar Zwolle) en Donderdag Utrecht - Amsterdam - Rotterdam - Dordrecht.
Tijd verdoen, en die Pim doet dat graag. Op Haren ff filmen, en dan terug, en weer naar Haren etcquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waarom doe je vijf keer Groningen - Haren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |