quote:Op maandag 26 juli 2010 14:08 schreef Ascendancy het volgende:
Die ochtendspits treinen rijden wel onregelmatig. Dus prima lijkt me niet.
Nou koppel een paar locs eraan en sleep alles wegquote:
Ik wens je veel succesquote:Op maandag 26 juli 2010 14:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou koppel een paar locs eraan en sleep alles weg![]()
Hijskraan naast het spoor daar en alles weg takelen.
Stukkie nieuwspoor en klaar.
Wat zij zegt, en zoquote:
Uhuh, Je ziet geen hand voor ogen en zodra de laatste trein geweest is gaat de verlichting op de stations uit, dus je kunt dan op een dergelijke lijn makkelijk een station over het hoofd zien en je vergissen in de plaats waar je bent.quote:
En dan kunnen ze die niet even aanlaten ivm werk aan het spoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uhuh, Je ziet geen hand voor ogen en zodra de laatste trein geweest is gaat de verlichting op de stations uit, dus je kunt dan op een dergelijke lijn makkelijk een station over het hoofd zien en je vergissen in de plaats waar je bent.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk idee voor Te Land, Ter zee: Trein op het plein![]()
[/flauw]
mja, dat soort lampen werken alleen maar voor de korte afstand. Grote afstand kun je gewoon niet doen omdat je er anders mensen of dieren mee kunt gaan verblinden.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dan kunnen ze die niet even aanlaten ivm werk aan het spoor.
En die werktrein heeft toch gewoon puike bouwlampen?
Zware trein? Te lange remweg?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:36 schreef Yreal het volgende:
Wat ze dus net op het nieuws zeide he...
Die trein had beneden 40 moeten rijden, anders had ATB hem gestopt. Maar met 39- kan je nooit zoon ravage aanrichten lijkt mij. ATB faal?
Vergis je niet, hoor. Een botsing met 40 km/u is echt hard.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:36 schreef Yreal het volgende:
Die trein had beneden 40 moeten rijden, anders had ATB hem gestopt. Maar met 39- kan je nooit zoon ravage aanrichten lijkt mij. ATB faal?
Dat is dus onzin.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:36 schreef Yreal het volgende:
Wat ze dus net op het nieuws zeide he...
Hokayquote:Op maandag 26 juli 2010 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is dus onzin.
Het baanvak is uitgerust met ATB-NG. De werktrein reed duidelijk niet met (een ingeschakelde) ATB-NL, want anders had hij nooit zo snel het station binnen kunnen komen. Het systeem heeft remcurvebewaking en had er dus voor gezorgd dat de trein op tijd tot stilstand had moeten komen. Die 40 km/h geldt alleen voor ATB-EG en dat ligt er dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |