Zielug he?quote:
Ik las "sletje"quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga er ook maar weer eens vandoor.
Tukkie doen <3
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
oh my greys, die is vast ook getrouwd
Maar wel later!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Per ongeluk, want precies tegelijk met Muis
Ik ben er nog.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Ja hoor, ik ben er en iedereen vertrekt.![]()
Over 9 uur moet ik weer op het werk zijn maar ik bennie moe.
Dat had je al gepost dommiequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die had geen zin meer om op haar te wachten.
Twee weken is ook wel heeeeeeeel lang natuurlijk
Dag, Catjespetatjequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Ja hoor, ik ben er en iedereen vertrekt.![]()
Over 9 uur moet ik weer op het werk zijn maar ik bennie moe.
Zeg he, ik doe geen twee epileptische aanvallen op 1 avond!quote:
Cat of Catje voldoet hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dag, Catjespetatje![]()
*vergeet telkens de makkelijke bijnaam van Cat22
Ik heb geen danquote:
*houdt van Tombo*quote:
De verfijning der Nederlandsche taal is zeer nuttig werk.quote:
quote:
Ik herkende de stem al.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, alleen degene met het originele filmpje van SP eronder zijn allemaal spaans nagesynchroniseerd ofzo
Half 6quote:Op donderdag 22 juli 2010 05:25 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb nuttig geslapen zeg. Bed, hoofd op kussen vertrokken. Volgens mij lag er nog iemand naast me te lezen, maar ik heb de lamp niet meer zien uitgaan
Waarmee?quote:
Ik niet snapquote:
Vanochtend om 5 uur stond die al te draaien.quote:
Netjes! Dan is die nu wel klaar en kan je de volgende doen P.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanochtend om 5 uur stond die al te draaien.
Lastig, mijn remote inlog werkt niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Netjes! Dan is die nu wel klaar en kan je de volgende doen P.
De NS kan wel meer leren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:17 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-duitse-treinen.html
Daar kan de NS nog wat van leren
Moeten ze ook de airco uitzetten hier?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:17 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-duitse-treinen.html
Daar kan de NS nog wat van leren
Oeh, scherpquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moeten ze ook de airco uitzetten hier?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
Greysie![]()
Bij jullie ook zo lekker afgekoeld vannacht?
Lekker héquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Heel de nacht het raam open gehad en vanmorgen werd ik wakker omdat ik het koud had alleen onder het dekbedhoesje
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker héVast ook beter voor The Bink
altijdquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker! Altijd op donderdag of deze week gewoon een keertje?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Gisteravond vlak voordat ik ging slapen had ze weer even dat gedoe met haar hoofd, maar dat was maar een paar seconden en toen ging ze lekker slapen. Dus ik denk dat dat is omdat ze aan het einde van de dag moe is en dan dat getril af en toe terug komtMoet nog even goed herstellen denk ik.
quote:
Oh dat klinkt heel logisch ja, dat ze het verder gewoon onder controle heeft maar als ze wat vermoeid is niet meer. Trekt hopelijk nog wel weg, en als ik zo de weersverwachting zie is het voorlopig wel ff over met het >25 graden weer, dus das ook wel fijn danquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Gisteravond vlak voordat ik ging slapen had ze weer even dat gedoe met haar hoofd, maar dat was maar een paar seconden en toen ging ze lekker slapen. Dus ik denk dat dat is omdat ze aan het einde van de dag moe is en dan dat getril af en toe terug komtMoet nog even goed herstellen denk ik.
Ja dat heb ik maandagavond ff gedaan. Ook al paar weken het broodnodige gedaan en verder niks door de warmtequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb vanmiddag vrij, dan ga ik proberen weer eens iets nuttigs/huishoudelijks te doen nu het niet meer zo vies warm is.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik maandagavond ff gedaan. Ook al paar weken het broodnodige gedaan en verder niks door de warmte
Zal ik komen helpen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Punt is dat ik het alweer warm krijg als ik denk aan wat ik allemaal nog moet doen, dus dat schiet ook niet op
Wat lieeefquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat lieeef
Zeg Grees, we moeten nog wel eens wat afspreken voor die cheesecake die je van me krijgt! Alleen ben ik voorlopig nog niet mobiel genoeg om te treinen dus misschien komend najaar
Oh ja dat moet ik nu eigk ook doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb vanmiddag vrij, dan ga ik proberen weer eens iets nuttigs/huishoudelijks te doen nu het niet meer zo vies warm is.
Jij mocht kiezenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Worteltjestaart!Of hadden we daar cheesecake van gemaakt?
Hoe dan ook, ook zonder taart moeten we idd nog eens wat afspreken. Na de zomer gaan we wel even plannen! Ik kan ook een keer die kant op komen dan hoor, hoef je niet te treinen
19,5 graad hier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Mogguh!![]()
Wat een lekkere temperatuur buiten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Zo... ff m'n LinkedIn keihard gepimpt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Tu seras pour toujours dans mon coeur.
Lol, LinkedIn is wel heel wat anders dan Twitter/Haifs/Feesboek en weet ik watquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
LL was anti-Twittert maar compenseert het elders
quote:
en dat voor maar 7,50quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, LinkedIn is wel heel wat anders dan Twitter/Haifs/Feesboek en weet ik wat
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, LinkedIn is wel heel wat anders dan Twitter/Haifs/Feesboek en weet ik wat
Niks 'quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jajajaja, het is zakelijk.
Maar toch...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks '' aan hoor. Je ontkomt er eigenlijk gewoon bijna in sommige sectoren niet aan. Had ook 2 recruiters daar in mn inbox hangen (waar ik wel niks mee doe verder) maar het is toch echt wel handig dat zo af en toe een beetje bij te houden.
En er staat daar alleen wat je voor opleidingen doet en deed en wat voor werk je doet en deed. Dus is wel echt een wereld van verschil met
'Even kaken, brb'
1 minute ago from TweetDeck
een mooie roze skin er opquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik zal het vragen....
Wát heb je precies gepimpt aan je LinkedIn, Ll?
Vertel! Vertel!
* is benieuwd wat voor foto'squote:Op donderdag 22 juli 2010 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:. Mijn foto's zijn al klaar
! Die ga ik vanmiddag even ophalen
. Had niet verwacht dat ze vandaag al klaar zouden zijn
!!!
quote:
Ja, ik kan zo moeilijk mijn computer aan de muur hangen. Of 63 for that matter, om een collage te maken.quote:
Digitaal fotolijstje FTWquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kan zo moeilijk mijn computer aan de muur hangen. Of 63 for that matter, om een collage te maken.
JA, HIER BEN JE DUSquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon 63 ipads aan je muur ducttapen
quote:
]quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
BIJ JULLIE OOK HOOR, IK BEN GEWOON SNELLER DAN HET LICHT
CAPSLOCK FUCK YEAH!
Hoi Erik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Qwea.
what have i ever done to youquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Rij ik je wel plat met mijn Ferrari
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan in de rij gaan staan bij de andere mensen die klagen dat ik niets doe
Oh nee daar ging het verder niet eens omquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik zal het vragen....
Wát heb je precies gepimpt aan je LinkedIn, Ll?
Vertel! Vertel!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee daar ging het verder niet eens om
Ik zit er over te denken om toch wat te doen ermee. Meer volgen dan wat anders maar dan nog. Ik schaam me.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
LL was anti-Twittert maar compenseert het elders
Nou ja net zoals anderen melden dat ze stofzuigen of weet ik wat, meld ik dus ff dat ik daar mee bezig was vanochtendquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn we nu wel benieuwd naar natuurlijk, want waarom begon je er anders over?
Ah, een Twitteraar in de dop.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja net zoals anderen melden dat ze stofzuigen of weet ik wat, meld ik dus ff dat ik daar mee bezig was vanochtend
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja net zoals anderen melden dat ze stofzuigen of weet ik wat, meld ik dus ff dat ik daar mee bezig was vanochtend
Ja je hebt gelijk. Gepimpt is ook niet het juiste woord. Aangepast en aangevuld met wat nieuwe dingen die ik gedaan heb, certificeringen en trainingen enzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa, maar je zegt dat je hem GEPIMPT hebt.
Dat wekt nieuwsgierigheid!![]()
Als hier iemand roept dat ze gestofzuigd heeft kan ik me iets voorstellen bij een gestofzuigde vloer. Maar bij een gepimpte LinkedIn (ik dacht dat het een vrij saaie, want zakelijke, site was namelijk) vroeg ik me af wat je...
Maar nevermindIk zal nog eens interesse tonen
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Gepimpt is ook niet het juiste woord. Aangepast en aangevuld met wat nieuwe dingen die ik gedaan heb, certificeringen en trainingen enzo
Nee dat kan niet eens geloof. En staat ook niet heul professioneel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dus geen palmbomen achtergrond enzo?
Dan snappikum. Finally.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet eens geloof. En staat ook niet heul professioneel.
Ik wil er wel een Paint van maken voor je.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom snapte ik je post niet
Ik dacht dat je juist wilde dat wij vroegen 'wat dan' en dat er dan een of ander bezopen plaatje zou komen ofzo. Maar geeft niet, ik zag ze vliegen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil er wel een Paint van maken voor je.
Wil je wat vertellen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik daarna roepen dat wát je ook gepaint hebt, het op piemels lijkt!
Dat vraag ik me ook weleens afquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom lees ik hier in godsnaam terug?![]()
Dat zat ik me ook af te vragen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom lees ik hier in godsnaam terug?![]()
Jij bent de cabbie, jij zal het wetenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef JJH het volgende:
Ik heb geen Linkedin, heb je dat nodig als cabbie?
He ja...en dan komt m'n collega over een kwartiertje weer binnen en gaat mijn paintjes bekijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je LinkedIn pimpen. Of piemels painten voor Greys
Volgens mij niet...quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent de cabbie, jij zal het weten
Volgens mij is ze direct het topic weer uitgehuppeldquote:
Goedquote:
Die heeft Zwabber ook al een keer gepost toch?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik las trouwens nog wel dat Bink weer de goeie kant op gaat![]()
Oeh Greysie? Die instelling die illegaal geld had afgeschreven niet reageerde op m'n mailtjes?
Nou...die heb ik gisteren semi-geirriteerd gemaild dat ik heb gestorneerd en ik had net al een groooote excuusmail terug
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je LinkedIn pimpen. Of piemels painten voor Greys
Of worteltjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat werkte dus
[..]
Goudvissen bedoel je.
Jullie zagen er piemels in, niet ik.
Weekendquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goedemiddag![]()
Bijna weekend!!!!!!!
Die vakantie krijg ik ook nog als jij weer hard aan het werk bentquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weekend![]()
Is voor mij heel de vakantie weekend
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die vakantie krijg ik ook nog als jij weer hard aan het werk bent
Misschien heb je het verdientquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo, gjeezus wat een grof geschut!
Welke hormonen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Durven jullie wel, mijn hormonen wat doe je?!!!
quote:
Ja, daar heb ik soms ineens zin inquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo, gjeezus wat een grof geschut!
* kras kras kras *quote:
Je laat me nog steeds in de rij w8enquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
permissie om even m'n hart te luchten?
al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek, er zijn nog 17 wachtenden voor uquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je laat me nog steeds in de rij w8en
Wat een mongolenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb gisteren dus even op het online cijfer systeem gekeken van m'n hogeschool, en toen zag ik ineens staan dat ik gezakt was en niet toelaatbaar was voor het HBO.
Dus ik meteen een halve hartverzakking, en tot diep in de nacht de stapel papier hier omgewoeld tot ik de cijferlijsten gevonden had, waar op stond dat ik wel degelijk geslaagd ben...
Dus ik net met m'n hart kloppend in m'n keel naar de hogeschool gereisd om even verhaal te halen.
Blijkt dat ze problemen hebben met het cijfersysteem, en dat wat ik op papier had goed was, en ik toch geslaagd ben.
Ik ben me nog nooit zo de pleuris geschrokken
Ja ik had laatst ook zoiets naars dat ik me niet in kon schrijven. Wat was dat ook alweer...quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb gisteren dus even op het online cijfer systeem gekeken van m'n hogeschool, en toen zag ik ineens staan dat ik gezakt was en niet toelaatbaar was voor het HBO.
Dus ik meteen een halve hartverzakking, en tot diep in de nacht de stapel papier hier omgewoeld tot ik de cijferlijsten gevonden had, waar op stond dat ik wel degelijk geslaagd ben...
Dus ik net met m'n hart kloppend in m'n keel naar de hogeschool gereisd om even verhaal te halen.
Blijkt dat ze problemen hebben met het cijfersysteem, en dat wat ik op papier had goed was, en ik toch geslaagd ben.
Nou moequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek, er zijn nog 17 wachtenden voor u
bieeep
inderdaad, ik had me ook al voorgenomen om me per direct uit te schrijven als ze de cijfers niet goed wilden zetten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat een mongolenWel fijn dat het zo is en niet andersom
Ja echt een faal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
Zwab! Ik zou me ook kapot geschrokken zijn!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
ja, goeie raadquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG wat zal jij geschrokken zijn.
Overigens voor de toekomst want het schijnt heel normaal te zijn.
Wat je op papier hebt is leidendheb het ook verscheidende malen gehad en printte ook echt iedere kloppende cijferlijst want er kon zomaar ineens iets veranderen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja echt een faal.
Het is soms echt een grote bende bij dat soort instanties / hogescholen & universiteiten.
Als student moet je wel alles braaf op tijd inleveren en tot in de puntjes in orde, maar hoe vaak daar niet dingen te laat zijn, of kwijt gaan, of dat soort systemen weer eens plat liggen.
Je vergeet ietsquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu is het wel zo dat als je de zooi voor zóveel mensen in orde moet hebben dat de kans dan veel groter is dat er iets fout gaat natuurlijk... maar het zou eigenlijk niet mogen gebeuren idd.
Net als bij de Belastingdienst. En allerhande verzekeringen. En telefoon/internet providers
Ik schrik me nou kapot dat dit gesprek 3,50 per minuut kostquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*dit gesprek kost 3,50 per minuut*
uhuh, tijdens het klimmen is mijn zekering een keer losgeschoten, en daar schrok ik minder van dan van ditquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
Zwab! Ik zou me ook kapot geschrokken zijn!
jep, lesson learnedquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG wat zal jij geschrokken zijn.
Overigens voor de toekomst want het schijnt heel normaal te zijn.
Wat je op papier hebt is leidendheb het ook verscheidende malen gehad en printte ook echt iedere kloppende cijferlijst want er kon zomaar ineens iets veranderen.
Eeeeeeeeeeeeeeeeh... DUO?quote:
sowieso 80% van de ict van de overheid lijkt gedaan te zijn door it'ers met een paar chromosoompjes extraquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja, goeie raad![]()
Altijd dat soort dingen periodiek printen of cijferlijsten e.d. bewaren. Het lijkt soms wel vaker fout dan goed te gaan wanneer hogescholen gaan automatiseren
lepel!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee. Het begint met dezelfde letter als waar het mee eindigt
Heyquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sowieso 80% van de ict van de overheid lijkt gedaan te zijn door it'ers met een paar chromosoompjes extra
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, tijdens het klimmen is mijn zekering een keer losgeschoten, en daar schrok ik minder van dan van dit
[..]
jep, lesson learned
dan ga ik er zomaar vanuit dat jij die andere 20% hebt verzorgdquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik heb voor Min.VROM gewerkt
Ministerie VROM?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee. Het begint met dezelfde letter als waar het mee eindigt
Nee dat was ook echt een faal. Hadden ze voor het hele Ministerie nieuwe multifunctionals besteld, maar was er een ander type gecertificeerd dan die uiteindelijk geleverd werd. Wij moesten als die dingen geplaatst werden even rondje lopen en MAC-adres, IP e.d. opleveren zodat ze in de Active Dir werden gezet. Bleek dus dat op de een of andere magische manier die auto negotiate tussen de switch en netwerkkaart in multifunctional niet goed liep en die dingen echt op een 56k snelheidje werkte.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ga ik er zomaar vanuit dat jij die andere 20% hebt verzorgd
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sowieso 80% van de ict van de overheid lijkt gedaan te zijn door it'ers met een paar chromosoompjes extra
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het ministerie van Vrij Riducule Onbekwame Mankracht
10 mbit...quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat was ook echt een faal. Hadden ze voor het hele Ministerie nieuwe multifunctionals besteld, maar was er een ander type gecertificeerd dan die uiteindelijk geleverd werd. Wij moesten als die dingen geplaatst werden even rondje lopen en MAC-adres, IP e.d. opleveren zodat ze in de Active Dir werden gezet. Bleek dus dat op de een of andere magische manier die auto negotiate tussen de switch en netwerkkaart in multifunctional niet goed liep en die dingen echt op een 56k snelheidje werkte.
Moest dus door het hele pand geinventariseerd worden op welke switchport die dingen zaten, die geconfigureerd worden op 10mbit half-duplex, en ook al die MF's handmatig op 10mbit h/d worden gezet![]()
En dan nog, stuur jij eens met 10mbit een flink PDF'je naar zo'n apparaat, duurt nog wel even
Zelfs ik weet dat dat traag is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
10 mbit...
1995 belde, ze willen hun netwerktechnologie terug
ja, en dan nog half duplex ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat dat traag is.
Maarrr het zijn ambtenaren en die kunnen natuurlijk niet te snel werken he.
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn ex werkte ook voor de overheid als programmeur. Had het hele jurisprudentie systeem fantastisch opnieuw ingericht en werkbaar gemaakt, makkelijk zoeken etc. Gingen ze het testen. Nou dat was toch wel lastig in gebruik. Of het er niet uit kon zien zoals het was. Heeft ie de hele look aangepast aan hoe het was met daar achter dan wel de verbeterde opbouw van het systeem maar toch.
Ambtenaren en veranderingen...
Ik zit me suf te prakiserenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had liever gezien dat ik een keer of wat geraden had eerst?
Of weet jij het wel?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Of weet jij het wel?
ParterretraPquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit me suf te prakiseren![]()
Zelfde eerste letter als laatste letter...
Ministerie VROM
EconomiE
MBO RotterdaM
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
zo kwam ik er laatst achter dat de gemeente hier standaard werkt met IE6
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schat ik weet niet waar je het over hebt dus doe eens een linkje?
Dan ga ik ff meepuzzelen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Of weet jij het wel?
Jij maakt een grapje hoop ik toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo geschokt![]()
Hier vlak boven:
[SC] #110 - Waar Pheno 'iets nuttigs' gaat doen
en dan verderop zegt ie dat het met dezelfde letter begint als dat het eindigt.
En ik haat raadspelletjes, dus ik geef het op
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
Jij dacht misschien dat ik het met L zélf opgaf?
Maar zelfs dat kan geen schok meer zijn toch?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schat ik weet niet waar je het over hebt dus doe eens een linkje?
Dan ga ik ff meepuzzelen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh en ja ik weet het maar denk niet dat je dat hier wilt horen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij maakt een grapje hoop ik toch?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij maakt een grapje hoop ik toch?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
ML IK SNAP JOU NIET MEER NU!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
NIET!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee?
Oh, iedereen begrijpt de grap behalve ik?
't Is de leeftijd. Sorry.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze neemt Ll in de zeik of had haar inlog gister aan iemand anders gegeven
hij wordt ook door bijna niets meer ondersteundquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn vorig werkgever ook wat een drahaamaa.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij wordt ook door bijna niets meer ondersteund
quote:
Ja echt drama, heb je nieuwe spullen met gigabit netwerkkaartenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
10 mbit...
1995 belde, ze willen hun netwerktechnologie terug
oh fuckquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee?
Oh, iedereen begrijpt de grap behalve ik?
't Is de leeftijd. Sorry.
Oh, maar DigiD is toch niet alleen voor belasting? Vandaar dat ik (en Ml) dacht dat je Ll gewoon aan het plagen was door het niet te wetenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll met zijn DidiD?
Ja eh sorry, maar er stond toch 'Belasting' al bij in mijn post?
Dat sloeg daaropDus die had ik al genoemd, dus niet vergeten
Ik verbaasde me dat het nog bestaat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij wordt ook door bijna niets meer ondersteund
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neuh yout tube en alles ging in de ankers door dat gesukkel.
whehehequote:In May 2010, Microsoft's Australian division launched a campaign which compared IE6 to 9-year-old milk and urged users to upgrade to IE8.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, maar DigiD is toch niet alleen voor belasting? Vandaar dat ik (en Ml) dacht dat je Ll gewoon aan het plagen was door het niet te weten
Sites die om IE9 vragen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik verbaasde me dat het nog bestaat.
En volgens mij kun je er ook echt niets meer mee, een beetje site vraagt al om 8 of 9!
je kon er toen ook al niets opquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik verbaasde me dat het nog bestaat.
En volgens mij kun je er ook echt niets meer mee, een beetje site vraagt al om 8 of 9!
Ja dat dus. WANT VOOR MN BELASTING WERKTE HET ALTIJD.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, maar DigiD is toch niet alleen voor belasting? Vandaar dat ik (en Ml) dacht dat je Ll gewoon aan het plagen was door het niet te weten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, daarom, het ging NIET om de belasting juistquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar bij hem ging het toch om zijn belasting?
Of ben ik nou gek?Anyway, dat bedoelde ik dus wel, daarom noemde ik het zelfs als eerste
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeten ze standaard weergeven als je met IE6 een site bezoekt
Wat is StudieLink nu weerquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat dus. WANT VOOR MN BELASTING WERKTE HET ALTIJD.
Maar voor StudieLink niet
quote:
quote:Internet Explorer 9 (abbreviated as IE9) is the upcoming version of the Internet Explorer web browser from Microsoft. It is currently in development, but developer previews have been released.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overheid 2.0 gezeur, jeweets
online inschrijven voor opleidingen etc.
Tsja, normaal banjer ik rond in 2013 (De wereld gaat niet stuk in 2012) en als je dan af en toe even terug komt moet je wel een beetje opletten.quote:
MyEUR is even gayquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou ben ik ff blij dat de EUR daar niet aan mee doet
Succes. Doe je wel je zuidwester op?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen en naar huis.
Geloof dat The Perfect Storm zo losbreekt als ik de lucht zie, het is vrijwel geheel donker. Dus ik hoop dat ik het overleef
quote:
Hoe vaak hebben we dat inmiddels al niet gehoord?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
Geloof dat The Perfect Storm zo losbreekt als ik de lucht zie, het is vrijwel geheel donker. Dus ik hoop dat ik het overleef
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
ICT protocol voor openbare instellingen:
Alpha fase, testen, bugs fixen
Beta fase, testen, bugs fixen in gebruik nemen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:mn nichtje is een dierenboek aan het lezen
En elke keer als ze bij de vleermuis komt draait ze het boek om zodat ie rechtop staat ipv hangt
Lief he... En dan de bladzijde erna moet ze hem WEER omdraaien omdat anders de olifant hangtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |