Zielug he?quote:
Ik las "sletje"quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga er ook maar weer eens vandoor.
Tukkie doen <3
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
oh my greys, die is vast ook getrouwd
Maar wel later!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Per ongeluk, want precies tegelijk met Muis
Ik ben er nog.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Ja hoor, ik ben er en iedereen vertrekt.![]()
Over 9 uur moet ik weer op het werk zijn maar ik bennie moe.
Dat had je al gepost dommiequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die had geen zin meer om op haar te wachten.
Twee weken is ook wel heeeeeeeel lang natuurlijk
Dag, Catjespetatjequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Ja hoor, ik ben er en iedereen vertrekt.![]()
Over 9 uur moet ik weer op het werk zijn maar ik bennie moe.
Zeg he, ik doe geen twee epileptische aanvallen op 1 avond!quote:
Cat of Catje voldoet hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dag, Catjespetatje![]()
*vergeet telkens de makkelijke bijnaam van Cat22
Ik heb geen danquote:
*houdt van Tombo*quote:
De verfijning der Nederlandsche taal is zeer nuttig werk.quote:
quote:
Ik herkende de stem al.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, alleen degene met het originele filmpje van SP eronder zijn allemaal spaans nagesynchroniseerd ofzo
Half 6quote:Op donderdag 22 juli 2010 05:25 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb nuttig geslapen zeg. Bed, hoofd op kussen vertrokken. Volgens mij lag er nog iemand naast me te lezen, maar ik heb de lamp niet meer zien uitgaan
Waarmee?quote:
Ik niet snapquote:
Vanochtend om 5 uur stond die al te draaien.quote:
Netjes! Dan is die nu wel klaar en kan je de volgende doen P.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanochtend om 5 uur stond die al te draaien.
Lastig, mijn remote inlog werkt niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Netjes! Dan is die nu wel klaar en kan je de volgende doen P.
De NS kan wel meer leren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:17 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-duitse-treinen.html
Daar kan de NS nog wat van leren
Moeten ze ook de airco uitzetten hier?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:17 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-duitse-treinen.html
Daar kan de NS nog wat van leren
Oeh, scherpquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moeten ze ook de airco uitzetten hier?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
Greysie![]()
Bij jullie ook zo lekker afgekoeld vannacht?
Lekker héquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Heel de nacht het raam open gehad en vanmorgen werd ik wakker omdat ik het koud had alleen onder het dekbedhoesje
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker héVast ook beter voor The Bink
altijdquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:09 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker! Altijd op donderdag of deze week gewoon een keertje?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Gisteravond vlak voordat ik ging slapen had ze weer even dat gedoe met haar hoofd, maar dat was maar een paar seconden en toen ging ze lekker slapen. Dus ik denk dat dat is omdat ze aan het einde van de dag moe is en dan dat getril af en toe terug komtMoet nog even goed herstellen denk ik.
quote:
Oh dat klinkt heel logisch ja, dat ze het verder gewoon onder controle heeft maar als ze wat vermoeid is niet meer. Trekt hopelijk nog wel weg, en als ik zo de weersverwachting zie is het voorlopig wel ff over met het >25 graden weer, dus das ook wel fijn danquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Gisteravond vlak voordat ik ging slapen had ze weer even dat gedoe met haar hoofd, maar dat was maar een paar seconden en toen ging ze lekker slapen. Dus ik denk dat dat is omdat ze aan het einde van de dag moe is en dan dat getril af en toe terug komtMoet nog even goed herstellen denk ik.
Ja dat heb ik maandagavond ff gedaan. Ook al paar weken het broodnodige gedaan en verder niks door de warmtequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb vanmiddag vrij, dan ga ik proberen weer eens iets nuttigs/huishoudelijks te doen nu het niet meer zo vies warm is.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik maandagavond ff gedaan. Ook al paar weken het broodnodige gedaan en verder niks door de warmte
Zal ik komen helpen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Punt is dat ik het alweer warm krijg als ik denk aan wat ik allemaal nog moet doen, dus dat schiet ook niet op
Wat lieeefquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat lieeef
Zeg Grees, we moeten nog wel eens wat afspreken voor die cheesecake die je van me krijgt! Alleen ben ik voorlopig nog niet mobiel genoeg om te treinen dus misschien komend najaar
Oh ja dat moet ik nu eigk ook doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb vanmiddag vrij, dan ga ik proberen weer eens iets nuttigs/huishoudelijks te doen nu het niet meer zo vies warm is.
Jij mocht kiezenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Worteltjestaart!Of hadden we daar cheesecake van gemaakt?
Hoe dan ook, ook zonder taart moeten we idd nog eens wat afspreken. Na de zomer gaan we wel even plannen! Ik kan ook een keer die kant op komen dan hoor, hoef je niet te treinen
19,5 graad hier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Mogguh!![]()
Wat een lekkere temperatuur buiten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Zo... ff m'n LinkedIn keihard gepimpt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Tu seras pour toujours dans mon coeur.
Lol, LinkedIn is wel heel wat anders dan Twitter/Haifs/Feesboek en weet ik watquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
LL was anti-Twittert maar compenseert het elders
quote:
en dat voor maar 7,50quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, LinkedIn is wel heel wat anders dan Twitter/Haifs/Feesboek en weet ik wat
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, LinkedIn is wel heel wat anders dan Twitter/Haifs/Feesboek en weet ik wat
Niks 'quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jajajaja, het is zakelijk.
Maar toch...
Forum Opties | |