dan ga ik er zomaar vanuit dat jij die andere 20% hebt verzorgdquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik heb voor Min.VROM gewerkt
Ministerie VROM?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee. Het begint met dezelfde letter als waar het mee eindigt
Nee dat was ook echt een faal. Hadden ze voor het hele Ministerie nieuwe multifunctionals besteld, maar was er een ander type gecertificeerd dan die uiteindelijk geleverd werd. Wij moesten als die dingen geplaatst werden even rondje lopen en MAC-adres, IP e.d. opleveren zodat ze in de Active Dir werden gezet. Bleek dus dat op de een of andere magische manier die auto negotiate tussen de switch en netwerkkaart in multifunctional niet goed liep en die dingen echt op een 56k snelheidje werkte.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ga ik er zomaar vanuit dat jij die andere 20% hebt verzorgd
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sowieso 80% van de ict van de overheid lijkt gedaan te zijn door it'ers met een paar chromosoompjes extra
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het ministerie van Vrij Riducule Onbekwame Mankracht
10 mbit...quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat was ook echt een faal. Hadden ze voor het hele Ministerie nieuwe multifunctionals besteld, maar was er een ander type gecertificeerd dan die uiteindelijk geleverd werd. Wij moesten als die dingen geplaatst werden even rondje lopen en MAC-adres, IP e.d. opleveren zodat ze in de Active Dir werden gezet. Bleek dus dat op de een of andere magische manier die auto negotiate tussen de switch en netwerkkaart in multifunctional niet goed liep en die dingen echt op een 56k snelheidje werkte.
Moest dus door het hele pand geinventariseerd worden op welke switchport die dingen zaten, die geconfigureerd worden op 10mbit half-duplex, en ook al die MF's handmatig op 10mbit h/d worden gezet![]()
En dan nog, stuur jij eens met 10mbit een flink PDF'je naar zo'n apparaat, duurt nog wel even
Zelfs ik weet dat dat traag is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
10 mbit...
1995 belde, ze willen hun netwerktechnologie terug
ja, en dan nog half duplex ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat dat traag is.
Maarrr het zijn ambtenaren en die kunnen natuurlijk niet te snel werken he.
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn ex werkte ook voor de overheid als programmeur. Had het hele jurisprudentie systeem fantastisch opnieuw ingericht en werkbaar gemaakt, makkelijk zoeken etc. Gingen ze het testen. Nou dat was toch wel lastig in gebruik. Of het er niet uit kon zien zoals het was. Heeft ie de hele look aangepast aan hoe het was met daar achter dan wel de verbeterde opbouw van het systeem maar toch.
Ambtenaren en veranderingen...
Ik zit me suf te prakiserenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had liever gezien dat ik een keer of wat geraden had eerst?
Of weet jij het wel?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Of weet jij het wel?
ParterretraPquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit me suf te prakiseren![]()
Zelfde eerste letter als laatste letter...
Ministerie VROM
EconomiE
MBO RotterdaM
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
zo kwam ik er laatst achter dat de gemeente hier standaard werkt met IE6
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schat ik weet niet waar je het over hebt dus doe eens een linkje?
Dan ga ik ff meepuzzelen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Of weet jij het wel?
Jij maakt een grapje hoop ik toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo geschokt![]()
Hier vlak boven:
[SC] #110 - Waar Pheno 'iets nuttigs' gaat doen
en dan verderop zegt ie dat het met dezelfde letter begint als dat het eindigt.
En ik haat raadspelletjes, dus ik geef het op
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
Jij dacht misschien dat ik het met L zélf opgaf?
Maar zelfs dat kan geen schok meer zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |