Als je ff nederlands doet kan ik je wel helpen want, Engels gaat een beetje moeilijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:50 schreef Burrito het volgende:
Wat zijn de kenmerken van een goede controlerende middenvelder?
Ik kijk nu naar Anticipation, Decisions, Passing. Klopt dit? Ben Ajax.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je ff nederlands doet kan ik je wel helpen want, Engels gaat een beetje moeilijk
Mandekking, Tackelen, Lef, Inzet, Positie Kiezen, Passing, Doorzettingsvermogen en Kracht denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik weet ze niet in het nederlands maar ik denk "Anticiperen, Beslissingen, Passen/Overspelen.
Ik verlies ook mijn 23ste wedstrijd en ben inderdaad ontslagen..quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef Burrito het volgende:
Na 22 westrijden heb ik maar 10 wedstrijden gewonnen met Ajax, ik sta dan ook op een schamele 5de plek :-(
Ik zit nog wel in de Euro Cup maar ik denk dat ik aan eind van het seizoen toch de laan uitgestuurd ga worden als ik niet snel naar top 2 klim
Misschien wil Fulham je wel hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:06 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik verlies ook mijn 23ste wedstrijd en ben inderdaad ontslagen..
zucht![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Misschien wil Fulham je wel hebben
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Misschien wil Fulham je wel hebben
Dat wil ik wel gaan doen, een hele hoop competities laden en dan werkloos beginnen. Maar wel met profvoetballer als ervaring.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:58 schreef Torrio het volgende:
Heeft iemand weleens een carrière gestart die managergericht is en niet clubgericht? Werkloos beginnen en je dan opklimmen naar een (sub)topper?
Oja kutquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat wil ik wel gaan doen, een hele hoop competities laden en dan werkloos beginnen. Maar wel met profvoetballer als ervaring.
Al ga ik dan wel extra geheugen in me pc zetten, hij is nu al vlug zat, maar er mag altijd wat extra's bij
Heb hier een quad core met 4GB geheugen, dus dat mag wel 6 of 8GB wordenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Oja kutDaar heb ik nieteens aan gedacht. Was sowieso van plan wat extra RAM erbij te gooien, omdat ik geen game pc heb. Speel FM2010 ook in klassieke weergave, geen 3d matches. Goed dat je het zegt
Tering.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hier een quad core met 4GB geheugen, dus dat mag wel 6 of 8GB worden
Heb dat onlangs gedaan. Reputation wel hoog gezet. Kon toen bij Valladolid aan de slag. 3e seizoen 6e geworden en toen aangetrokken door Leverkusen. 1e seizoen kampioen. 2e seizoen finale Europa Leaugue. Contract aageboden gekregen van Manchester City, Sunderland en Genoa. Ben ingegaan op het aanbod van Sunderland. 2 seizoenen niets gepresteerd en ben alsnog ingegaan op een aanbod van City. Daar heb ik uiteindelijk de Champions Leaugue gewonnen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:58 schreef Torrio het volgende:
Heeft iemand weleens een carrière gestart die managergericht is en niet clubgericht? Werkloos beginnen en je dan opklimmen naar een (sub)topper?
???quote:
Wat ik na deze game ga doen is proberen in 1 game, de Champions League van alle continenten te winnen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb dat onlangs gedaan. Reputation wel hoog gezet. Kon toen bij Valladolid aan de slag. 3e seizoen 6e geworden en toen aangetrokken door Leverkusen. 1e seizoen kampioen. 2e seizoen finale Europa Leaugue. Contract aageboden gekregen van Manchester City, Sunderland en Genoa. Ben ingegaan op het aanbod van Sunderland. 2 seizoenen niets gepresteerd en ben alsnog ingegaan op een aanbod van City. Daar heb ik uiteindelijk de Champions Leaugue gewonnen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:04 schreef nijode999 het volgende:
hier mijn eerste savegame:
Auteur: nijode999
Club: FC barcelona
Jaar: 2009
Database: klein
Competities geselecteerd: Urugay-Nederland-Spanje alle competities
Patch: Nee
Download:
http://www.megaupload.com/?d=8IO2930P
Wat is je budget en wat is de plek die je moet vullen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:44 schreef Burrito het volgende:
Weet iemand een goede middenvelder voor Ajax? Ik heb op veel van de bekende talenten/spelers geboden maar niemand wil komen
Geef ze extra premie en salaris..quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:44 schreef Burrito het volgende:
Weet iemand een goede middenvelder voor Ajax? Ik heb op veel van de bekende talenten/spelers geboden maar niemand wil komen
Dat soort -10 of -9 talentjes worden ook lang niet altijd zo goed. Jeroen Zoet is er ook een, maar is in mijn game 6 seizoenen verder nog steeds een hopeloze vent. Kan voor geen meter keepen. Gelukkig had ik dat na één seizoen al door en heb ik hem kunnen verkopen. Inmiddels weet de hele wereld dat het niks isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Lolz ik zie dat Labyad een -9 talent is maar zo goed is ie niet eigenlijks...
Annan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:44 schreef Burrito het volgende:
Kekke shit man. Ik ben met de Magpies begonnen. 451 opstellinkje erin gegooid. Eerste seizoen natuurljik florisant kampioen, 2e seizoen 8e, 3e seizoen 2e. Daarna ook bij ManU getekend. De tijd heeft daar idd echt stil gestaan. Ochoa, Canales, Gourcuff, A. Sanchez en Giovinco gekocht om een beetje een team te creëren. Ik ga kampioen worden. En volgend seizoen Champions Leugue. Kan niet missen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:15 schreef kweek89 het volgende:
Bij Manchester had de tijd stil gestaan, Van der Sar was er nog met z'n 41 maar ging met pensioen in augustus. (Rooney,Fletcher,Anderson,Berbatov,Foster,Vidic,Ferdinand, Evans, Rafael, Carrick, Hargreaves,Valencia zijn er allemaal nog)
Mijn eerste daden waren het verkopen van Jovetic(30m) Nani(13m) Park(6.5m) en Welbeck(8m naar AZ)
Vervolgens Aguero gekocht voor 60m en 4 grote (regen)talenten uit Belgie en Nederland.
Verder komt Galvan in de winterstop en nog 4 regens van onder de 18.
Die van phoenix moeten dan elke keer met het vliegtuig om een wedstrijd te spelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef MMUFC het volgende:
Ik ben zelf voor de grap eens begonnen bij 2 van de grootste clubs in Nieuw Zeeland.
Auckland City, regerend kampioen van Nieuw Zeeland en regerend OFC Nations Cup houder. Door de OFC winst neemt deze club dus ook deel aan het WK voor clubs.
en als 2e
Wellington Phoenix, de enige Nieuw Zeelandse club in de Australische competitie.
Uiteindelijk lijkt het me wel leuk om ze een keer tegelijkertijd op een WK voor clubs te hebben, dus in 1 jaar met de een de OFC Nations Cup te winnen en met de andere de Aziatische Champions League.
Mocht een van de 2 of allebei vervelen heb ik ook nog alle andere OFC landen ingeladen
Lijkt me niet. Zeker weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die van phoenix moeten dan elke keer met het vliegtuig om een wedstrijd te spelen.
Zodra geheugen bij gekocht heb, ga ik met Kleve beginnen en daar me carriere opbouwen, al hoop ik dat ik dan geen crashdumps heb.
Weet iemand ook of als je met database van 10.0 speelt, je dan wel de bugfixes van 10.3 hebt?
Heb 10.3 wel geïnstalleerd duh
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef nijode999 het volgende:
Kan j oook op een snellere manier door het spel heen gaan. Ik zie sommige mensen die zijn heel snel van jaar tot jaar gegaan. Je moet toch al die wedstrijden en berichten kijken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:20 schreef Leonos het volgende:
Ben weer verder gegaan met mijn Jodan Boys game na een paar maanden![]()
( WoW account is gehacked![]()
)
Soley is altijd wel goed, gewoon via zoeken kijken, wel ff de filter goed zettenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb 12 landen ofzo geselecteerd en ik ga werkloos beginnen...
De kans dat ik bij een 2de divisie team kom is groot...
Weet iemand goeie (gratis) spelers?![]()
Ik heb zojuist met pijn in mijn hart Phillip Cocu ontslagen als Assistent manager.. zijn opvolger is Steven Gerrard. Alleen qua tactische kennis is het minder dan ik wilde.. maar dat had Cocu ook niet super..quote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef Doublepain het volgende:
Met een ander game was Ronaldinho mijn assistent-managerRoberto Carlos was toen coach van Brazilië en Ronaldo zocht nog een club
Ik ben er zojuist achter gekomen dat Trainers ook kunnen groeien, Kuyt zal wel binnen 1 a 2 jaar zijn conditie op 20 hebbenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb zojuist met pijn in mijn hart Phillip Cocu ontslagen als Assistent manager.. zijn opvolger is Steven Gerrard. Alleen qua tactische kennis is het minder dan ik wilde.. maar dat had Cocu ook niet super..
Aanvallen 19
Conditie 12
Doelmannen 6
Mentaal 16
People Management 18
Tactiek 19
Techniek 15
Verdediger 4
Werken met jonge spelers 11
Aanpassingsvermogen 10
Beoordelen kwaliteiten 15
Beoordelen potentieel 17
Discipline 15
Doorzettingsvermogen 17
Fysiotherapie 1
Motiveren 16
Tactische kennis 10
Heb inmiddels ook Dirk Kuyt als trainer.. met uiteraard Conditie op 17
Anderen in mijn staf zijn Van Nistelrooy, Numan, Nilis, Maza Rodriquez. Ooijer, Seedorf, Salcido en Koevermans zijn op het moment dat ze bij mij trainer waren weggehaald om bij een andere club Manager te worden..
1-1quote:
Netjes gedaan die CL winst met PSV. Ik zit nu in het 3e seizoen met Barça en heb zowaar nog geen enkele keer de CL gewonnen. Eerste seizoen van Chelsea verloren in de laatste minuut, vorig seizoen was Liverpool met 1-0 te sterk. Maar allebei de keren ging ik moeiteloos door naar de finale, Man Utd 4-0 thuis en 2-1 uit, dat soort uitslagen. Misschien ben ik een finaleziekte aan het opbouwenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:50 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb inmiddels 7 landstitels, waarmee PSV op 28 uitkomt. Als ik dit seizoen kampioen wordt(wat er dik in zit gezien mijn 10 punten voorsprong op AZ, en dat na een klinkende 5-0 overwinning op Ajax) Evenaar ik Ajax met 29. En dat seizoen erna kan ik de 30 halen, waarmee ik dan eerder die 3e ster zou hebben dan Ajax(die er vanaf het begin nog maar 1 nodig hadden
)
Kan vanavond het 1e ronde duel CL tegen Atletico Madrid spelen, kijken of ik de CL winst van vorig jaar kan prolongeren
Soort gelijk iets had ik met de KNVB beker.. 1e 4 seizoenen domineerde ik de eredivisie maar ging ik in de beker eruit tegen Groningen, Utrecht, AZ en Feyenoord. Vervolgens won ik hem wel 3 jaar op rij.. dus er is nog hoopquote:Op maandag 26 juli 2010 10:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Netjes gedaan die CL winst met PSV. Ik zit nu in het 3e seizoen met Barça en heb zowaar nog geen enkele keer de CL gewonnen. Eerste seizoen van Chelsea verloren in de laatste minuut, vorig seizoen was Liverpool met 1-0 te sterk. Maar allebei de keren ging ik moeiteloos door naar de finale, Man Utd 4-0 thuis en 2-1 uit, dat soort uitslagen. Misschien ben ik een finaleziekte aan het opbouwen![]()
En gadverdamme wat is die Albentosa een talent zeg, als ik hem erin zet als Messi moe/geblesseerd is merk ik helemaal geen verschil met als Messi er nog instaat.
Dan moet je ook wel een aardig elftal hebben staan denk ik? En dat is het verschil, jij wint hem en ik verlies er 2quote:Op maandag 26 juli 2010 12:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Soort gelijk iets had ik met de KNVB beker.. 1e 4 seizoenen domineerde ik de eredivisie maar ging ik in de beker eruit tegen Groningen, Utrecht, AZ en Feyenoord. Vervolgens won ik hem wel 3 jaar op rij.. dus er is nog hoop
Europees ging het ook niet gemakkelijk..
Europees heb ik tot nu toe ieder jaar wel de groepsfases overleefd(1 keer groep EL overleefd, 2x 3e in groep CL). Eerste jaren gewoon over 2 duels duidelijk verloren. Seizoen 4 ging ik in de kwart finale ten onder na penalties. Jaar erna verloor ik de halve finale Europa League na penalties. Twee seizoenen later haalde ik mijn 1e Europese finale door de CL finale te halen(o.a. Valencia, Juventus en Lyon(volgens mij) uitgeschakeld). Mijn 1e Europese finale won ik dan ook maar meteen
En dan word het tijd voor iets anders?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:50 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb inmiddels 7 landstitels, waarmee PSV op 28 uitkomt. Als ik dit seizoen kampioen wordt(wat er dik in zit gezien mijn 10 punten voorsprong op AZ, en dat na een klinkende 5-0 overwinning op Ajax) Evenaar ik Ajax met 29. En dat seizoen erna kan ik de 30 halen, waarmee ik dan eerder die 3e ster zou hebben dan Ajax(die er vanaf het begin nog maar 1 nodig hadden
)
Kan vanavond het 1e ronde duel CL tegen Atletico Madrid spelen, kijken of ik de CL winst van vorig jaar kan prolongeren
Een greep uit mijn spelers:quote:Op maandag 26 juli 2010 12:38 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel een aardig elftal hebben staan denk ik? En dat is het verschil, jij wint hem en ik verlies er 2Ben overigens wel gewoon 2x kampioen geworden en heb de beker ook 2x gewonnen, net als de Super Cup nu 3x.
Wordt Labyad echt zo goed trouwens?
Ik weet het nog niet.. Dit is een game die ik er een tijdje tussendoor speel.. Dus ik speel een nieuwe game, en als die me niet meer interesseert ga ik weer ff verder met dezequote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan word het tijd voor iets anders?
Ouchquote:Op maandag 26 juli 2010 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
Jippie.Na de laatste speeldag erachter komen dat er 2 teams degraderen en daardoor door een penalty in de 80' minuut in een andere wedstrijd op doelsaldo degraderen.
fijn.
Stiekem hoop ik op interesse van een andere club maar als dat niet komt vind ik 't ook niet erg. Ga lekker verder met Quick en hopen op een gelukkiger seizoen.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ouch
En nu, ga je verder in de hoofdklasse of ga je met een andere club/game verder?
Dat heeft het alles te maken met de manier waarop jij ze laat ontwikkelen in het spel. Het is er wel uit te halen, mits goed begeleid.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:48 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Dat soort -10 of -9 talentjes worden ook lang niet altijd zo goed. Jeroen Zoet is er ook een, maar is in mijn game 6 seizoenen verder nog steeds een hopeloze vent. Kan voor geen meter keepen. Gelukkig had ik dat na één seizoen al door en heb ik hem kunnen verkopen. Inmiddels weet de hele wereld dat het niks is
Punt met die talentjes is dat het écht talenten zijn: dwz, het komt er lang niet altijd uit. Gedurende het spel verandert zo'n -10 of -9 in een cijfer van 1-200 wat uiteindelijk bepaalt hoe goed hij kan worden, maar dat is iedere keer verschillend.
Dat van amateur club zou ik ook wel willen, is het niet dat de versie van MU vol met bugs zit :/quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:44 schreef MMUFC het volgende:
Halve finale CL inmiddels bereikt
Na moeilijke winst op Atletico(1-2 nederlaag en een 4-5 overwinning) volgde een eenvoudige kwart finale tegen Sevilla(uit 3-1 winst, thuis 3-2 winst). In de halve finale volgt Liverpool.
Overigens heb ik met mijn 8e titel(in combinatie met de tot nu toe behaalde bekers(3) en CL(1)) de 20e plaats te pakken in de Europese EregalerijIn Nederland sta ik al 1e, Nationaliteit Nederland sta ik 2e(achter Cruyff) en over de wereld sta ik nog buiten de top 20
En ik heb nu dus een gelijk aantal landstitels als Ajax
Binnenkort maar eens een poging wagen om een amateur club in de eredivisie te krijgen in een nieuwe game
Volgens mij moet dat dan wel gebeuren voor ze een vaste Potential Ability krijgen, achter de schermen, toch? Ik had Zoet na een jaartje overgenomen van PSV en toen ik op dat moment met FM Genie keek naar z'n PA was het 144 = een matige speler.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heeft het alles te maken met de manier waarop jij ze laat ontwikkelen in het spel. Het is er wel uit te halen, mits goed begeleid.
Hoe bedoel je bugs?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat van amateur club zou ik ook wel willen, is het niet dat de versie van MU vol met bugs zit :/
Nee, je kan wel je nieuwsbericht van de aankondiging even opzoeken en die datum bekijken, daar kun je wel een grove schatting van maken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
Weet iemand of je ergens nog kan zien hoever ze zijn met het bouw van het stadion?
Ik kreeg een maand voordat het stadium af zou zijn een bericht dat de bouw 3 maanden vertraging had opgelopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:17 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Nee, je kan wel je nieuwsbericht van de aankondiging even opzoeken en die datum bekijken, daar kun je wel een grove schatting van maken.
Je kan toch ook bij je accommodaties zien wanneer je verhuist naar het nieuwe stadion?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:17 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Nee, je kan wel je nieuwsbericht van de aankondiging even opzoeken en die datum bekijken, daar kun je wel een grove schatting van maken.
Jammer, en het is inmiddels te lang geleden. Dus die kan het niet meer vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:17 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, weet ik niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:11 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat dan wel gebeuren voor ze een vaste Potential Ability krijgen, achter de schermen, toch? Ik had Zoet na een jaartje overgenomen van PSV en toen ik op dat moment met FM Genie keek naar z'n PA was het 144 = een matige speler.
Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je kan toch ook bij je accommodaties zien wanneer je verhuist naar het nieuwe stadion?
Oh dat is echt balen !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:22 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ik kreeg een maand voordat het stadium af zou zijn een bericht dat de bouw 3 maanden vertraging had opgelopenZit ik voor al m'n champions league wedstrijden nog met een capaciteit van 8000 man ipv. 25000
Ik zet doorgaans een heel hoog bedrag als vraagprijs (bij Transfer Status van de speler). Bijvoorbeeld als de waarde (op papier) van de speler 8 miljoen is, ik wil hem absoluut niet laten gaan, dan vul ik daar gewoon 46 miljoen euro in. Dan gaan clubs geen 14 miljoen bieden en loop je het risico niet dat dit gebeurt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:11 schreef Rattaplan.y het volgende:
Ontlslag genomen bij MVV.
Ze bleven boden ver onder mijn aanvaardbare bod accepteren,doeiiiiiiiiiiii
Doe je goed!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik speel trouwens nog steeds dezelfde game als in november, met Eastwood Town. In 2009 een nietszeggend clubje in de Blue Square South, en nu in februari 2027 zit ik voor het eerst bij de laatste 16 van de Champions League. Vorig jaar ben ik vierde geworden, dit jaar hoop ik weer bij de eerste vier te eindigen, flink wat geld binnen te harken in de CL, en eindelijk eens een van de twee lokale cups te winnen wat al een paar keer net niet gelukt is.
[ afbeelding ]
Ik heb het juist andersom, het leukste van het spel vind ik iets opbouwen uit helemaal niets en de hele club compleet naar je hand zetten tot alles helemaal soepel loopt.Met alle financiën in balans steeds een stapje omhoog doen. Telkens nieuwe spelers vinden die je team sterker maken, transfervrij als het even kan, of een jongen huren van een grotere club, spelers halen die nog kunnen doorgroeien en ze later met winst doorverkopen. Investeren in de trainingscomplexen en de jeugdopleiding, steeds betere scouts en coaches aantrekken, geld verdienen in de cups en telkens proberen te promoveren in de competitie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik heb op een of andere manier nooit de zin om zo'n kleine club helemaal op te bouwen..
Ik wil altijd het liefst in het 1e seizoen al kampioen kunnen worden van een club uit de hoogste afdeling..
En speel je dan heel de game met 1 tactiek of wissel je die na een aantal seizoenen met een andere?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom, het leukste van het spel vind ik iets opbouwen uit helemaal niets en de hele club compleet naar je hand zetten tot alles helemaal soepel loopt.Met alle financiën in balans steeds een stapje omhoog doen. Telkens nieuwe spelers vinden die je team sterker maken, transfervrij als het even kan, of een jongen huren van een grotere club, spelers halen die nog kunnen doorgroeien en ze later met winst doorverkopen. Investeren in de trainingscomplexen en de jeugdopleiding, steeds betere scouts en coaches aantrekken, geld verdienen in de cups en telkens proberen te promoveren in de competitie.
Wat wel jammer is, is dat zodra ik op het niveau kom dat alles goed draait is de uitdaging helemaal weg. Het irriteert me als ik alleen nog maar versterkt kan worden door bewezen spelers waar half Europa achteraan zit en waar je de hoofdprijs voor moet betalen. Als je manager bent bij een absolute topclub kun je eigenlijk alleen maar falen of niet falen, bij Eastwood Town kun je iets groots neerzetten met je eigen signatuur. Zo maak ik bijvoorbeeld nooit gebruik van de MC positie, noch van de AML-en AMR-posities (ik heb buitenspelers op ML en MR staan), dus dan haal ik daar ook geen spelers voor.
In het begin moet je een beetje aanklooien, soms doe ik een aanpassing op basis van de spelers die ik wel of niet heb, maar na een tijdje hoeft dat niet meer en speel ik gewoon met een vaste tactiek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:26 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En speel je dan heel de game met 1 tactiek of wissel je die na een aantal seizoenen met een andere?
En is dat een eigen gemaakte of niet?
uitgedacht.. maak daar maar gedownload vanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In het begin moet je een beetje aanklooien, soms doe ik een aanpassing op basis van de spelers die ik wel of niet heb, maar na een tijdje hoeft dat niet meer en speel ik gewoon met een vaste tactiek.
Ik speel met vier verdedigers op één lijn, waarbij ze zich bijna alleen maar richten op verdedigen, dus ook de backs die alleen bij hoge uitzondering opkomen. Daar net voor heb ik een verdedigende middenvelder die alle rommel opruimt en zich op de nummer 10 van de tegenstander mag richten, het is verder ook voor hem niet de bedoeling dat hij aanvallend heel veel doet. Zo heb ik een blok van vijf wat de boel dicht houdt achterin. Op ML en MR heb ik twee hele snelle buitenspelers die de rol van winger krijgen met alle vrijheid van dien. Dan nog een AMC die helemaal los mag gaan en twee spitsen voorin. De vijf spelers voorin mogen naar hartelust aanvallen.![]()
Wissel jij wel dan? Of heb je ook zo'n tactisch meesterwerk uitgedacht, een systeem waar alles voor moet wijken? ( Dat doen echte toptrainers zoals Louis van Gaal en heiden6.)
Ga je dat bij elke wedstrijd dan helemaal analyseren en met spelers schuiven?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik pas mijn tactiek aan op de tactiek van de tegenstander.
Zwakke spelers of zones. etc
Ja maar daar haal ik wel het meeste lol uit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga je dat bij elke wedstrijd dan helemaal analyseren en met spelers schuiven?
Daar heb ik echt het geduld niet voor.
Dan krijgt de keeper de bal van de verdediger en die kiest dan de dichtstbijzijnde verdediger uit om de bal aan te passen neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:19 schreef Pinterman het volgende:
Ik begin uit tegen een sterke tegenstander meestal op de counter. Verder kijk ik even naar hun spitsen; als die snel zijn dan verdedig ik wat dieper. Als hun verdediging langzaam is, zet ik een snelle jager in de spits. Als ze niet zo kopsterk zijn, zet ik er een targetman in en stuur de ballen naar zijn hoofd. Verder pas ik vantevoren niet veel aan, maar wel tijdens de wedstrijd met die shouts.
Mijn tactieken zijn nooit erg consisten maar voor balbezit kan ik het volgende aanraden:
Zet je keeper op 'defender collect' maar wijs geen specifieke verdediger aan. Zet verder ALLES van je keeper helemaal naar links. Short passing, no through balls, no crossing, etc. Zet cross aim op mixed.
Wat je dan krijgt is een keeper die aan het eind van het seizoen de eerste prijs wint voor passes completed
De verdedigers spelen niet vaker terug naar de keeper, maar de keeper zelf speelt als hij de bal heeft eigenlijk 95% over de grond naar een van je verdedigers, meestal op de vleugel als het veilig is. In een gemiddelde wedstrijd schiet hij dan alleen nog de middenlijn over als het echt een goede counter kan worden. Misschien een keer of 5 vs. 25 balletjes die je gewoon van achteruit opbouwt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:35 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dan krijgt de keeper de bal van de verdediger en die kiest dan de dichtstbijzijnde verdediger uit om de bal aan te passen neem ik aan?
Nja met de versie van FM heb je alleen de jupiler erbij, en die van MU heeft ook nog de divisie daar onder. Alleen heeft ie wel een paar bugs, zoals ik op MU zag bij de comments. Gezeik met de beker, Gezeik met 2de teams.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe bedoel je bugs?
Overigens maakt het mij niet uit als ik een versie heb met Ere, Jupiler league, Hoofdklasse en eerste klasse ipv de topklasse er tussen..
Het gaat mij om de lol, en als ik dan evt in seizoen 1 van de Hoofdklasse naar de Jupiler League kan, maakt mij dat niet zo veel uit
Volgens mij (correct me if im wrong) moet je standaard data base aanvinken en dan verandering van MU doorvoeren (door middel van het vinkje). Dan werk je wel met 10.3 en de topklasse doet het ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:43 schreef Happel het volgende:
Die MU update werkt sowieso niet met patch 10.3. Dat is wel jammer. Hoop dat ze volgend seizoen weer met een nieuwe komen.
Ik heb het stuk met wat je over je tactiek zegt eens gebruikt voor een tactiek bij mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In het begin moet je een beetje aanklooien, soms doe ik een aanpassing op basis van de spelers die ik wel of niet heb, maar na een tijdje hoeft dat niet meer en speel ik gewoon met een vaste tactiek.
Ik speel met vier verdedigers op één lijn, waarbij ze zich bijna alleen maar richten op verdedigen, dus ook de backs die alleen bij hoge uitzondering opkomen. Daar net voor heb ik een verdedigende middenvelder die alle rommel opruimt en zich op de nummer 10 van de tegenstander mag richten, het is verder ook voor hem niet de bedoeling dat hij aanvallend heel veel doet. Zo heb ik een blok van vijf wat de boel dicht houdt achterin. Op ML en MR heb ik twee hele snelle buitenspelers die de rol van winger krijgen met alle vrijheid van dien. Dan nog een AMC die helemaal los mag gaan en twee spitsen voorin. De vijf spelers voorin mogen naar hartelust aanvallen.![]()
Wissel jij wel dan? Of heb je ook zo'n tactisch meesterwerk uitgedacht, een systeem waar alles voor moet wijken? ( Dat doen echte toptrainers zoals Louis van Gaal en heiden6.)
Nee ik niet, maar ik neem mijn assistent managers zowiezo niet zo serieusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef heiden6 het volgende:
Ga je echt het tempo aanpassen omdat één speler dat zo gewend is?
Dus tochquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:45 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Volgens mij (correct me if im wrong) moet je standaard data base aanvinken en dan verandering van MU doorvoeren (door middel van het vinkje). Dan werk je wel met 10.3 en de topklasse doet het ook.
Jes werkt helemaal primaquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus toch? Vroeg het me al een tijdje af of je dan wel de bugfixes van 10.3 had. Moet wel versie blijft op 10.3 staan
Doe, selectie--->> dan staat er boven een tab genaamd 'Instellingen' Mis heb je iets niet aangevinkt of je hebt geen Assistent-Managerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:51 schreef Moron het volgende:
Klein vraagje..
Tijdens de voorbeschouwing van wedstrijden kun je je assistent-manager vragen voor peptalk etc, maar ook voor de mandekking, tackelen etc voor de tegenstander...
Hier kan ik echter geen assistent-manager voor vragen. Weet iemand hoe ik dit zo'n iemand kan aanstellen?
Leuk om bij meerdere dingen 20 te hebben, maar daar heb je niets aan. Met de lage ratings voor motivation, determination en denk ik dat hij hooguit vier sterren haalt. (Geen zin om het op te zoeken en uit te rekenen...)quote:Op woensdag 28 juli 2010 01:30 schreef Captain_Zappa het volgende:
Check deze trainer !
[ afbeelding ]
Dat is pas kutquote:Op woensdag 28 juli 2010 02:25 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ok ik heb een megafout begaan, na een tijdje niet gespeeld te hebben pakte ik mijn ajax game weer op.
Ik verkocht iedereen die in mijn tweede zat, alleen er zat een jongen bij Marco Jansen een regen, hij was een wonderkind dat had ik niet gezien.
Nu 3 jaar later zie ik dat chelsea een transfer maakt vn 40 miljoen, zie ik dat het Marco Jansen is.
ik scout hem even zegt mijn scout dat hij vele malen beter is dan mijn huidige rechts buiten Jack Wilshere.
Ja dat was best zuurquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat is pas kutIn het begin had ik ook Jack Wilshere samen met Vera op de buitenkanten.
Ouch!quote:Op woensdag 28 juli 2010 02:25 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ok ik heb een megafout begaan, na een tijdje niet gespeeld te hebben pakte ik mijn ajax game weer op.
Ik verkocht iedereen die in mijn tweede zat, alleen er zat een jongen bij Marco Jansen een regen, hij was een wonderkind dat had ik niet gezien.
Nu 3 jaar later zie ik dat chelsea een transfer maakt vn 40 miljoen, zie ik dat het Marco Jansen is.
ik scout hem even zegt mijn scout dat hij vele malen beter is dan mijn huidige rechts buiten Jack Wilshere.
Gewoon om vragen bij de boardroom is toch de enige optie?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet ook eens een goeie feederclub strikken. Iemand een idee hoe je dat het beste kan doen?
Mja je kan dan aangeven welke club je wil, maar 9 van de 10 keer wil die club in kwestie nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Happel het volgende:
Ben overigens een game begonnen met Roda '49. Een voor mij lokale ploeg. Benieuwd hoe ver ik daar mee kan komen.
[..]
Gewoon om vragen bij de boardroom is toch de enige optie?
Kan ook via information > affiliated clubs, maar dat maakt verder niets uit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Happel het volgende:
Ben overigens een game begonnen met Roda '49. Een voor mij lokale ploeg. Benieuwd hoe ver ik daar mee kan komen.
[..]
Gewoon om vragen bij de boardroom is toch de enige optie?
Klopt... maar moet wel even kijken hoe ik dat ga doen.. heb namelijk niet de financiën om zo maar even een nieuwe verdedigende middenvelder te halen..quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:41 schreef Happel het volgende:
Zo een speler kan je beter kwijt dan rijk zijn. Ik zou een vervanger zoeken.
Je kunt idd promoveren met een amateurclub naar de JL, maar dan moet je wel de MU-pack van Holland draaiende hebben. Ikzelf ben net met Hilversum begonnen in de zondagA en gepromoveerd naar de JL waarna ik meteen professioneel gingquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef J-V het volgende:
Goedemiddag...
Al tijden speel ik FM, en volg dit topic als lezer..
Nu het volgende: Speel een competitie met PSV, 1e seizoen, 2 vrienden spelen mee en we betalen elkaar "prijzengeld"naar mate de resultaten.
Het Is de eerste x dat ik met PSV speel en ik krijg het nog niet echt aan de praat.
Overheers in wedstrijden wel altijd maar mis scoren vermogen ( toch met Toivonen, Koevermans, Lazovic en aankoop Jonathan Cristaldo).
Speel overigens 4-4-2 waarbij de buitense middenvelder diep staan waardoor er op papier 4-2-4 komt te staan
Iemand suggesties????
Vraag 2: lees al tijden .verhalen van mensen die beginnen met een amateur club en zo promoveren naar de JL. Dit kan dus? Moet ik iets speciaals doen?
bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |