Warme champagne dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik hou niet van een koud bad
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
duurde even.
En sowieso drink je geen alcohol Tombo, dus je had al smoezen zat voor je over het koude bad begon.
Ergo; ik wil SCHEIDEN
Dan ga je maar naar de kapper en laat je een scheiding maken!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
duurde even.
En sowieso drink je geen alcohol Tombo, dus je had al smoezen zat voor je over het koude bad begon.
Ergo; ik wil SCHEIDEN
Nee, dit gaat over die zoetjes...quote:
Ik drink mn badwater nooit op hoor, jij?quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
duurde even.
Ergo; ik wil SCHEIDEN
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over die zoetjes...
Als het sjampanje is wel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik drink mn badwater nooit op hoor, jij?![]()
IK wil heul niet scheiden!
Ja...quote:
Oh, toch maar eens proberen danquote:Als het sjampanje is wel.
Gek, hij is er.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Liefjens!
Opvallend!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gek, hij is er.
En Avey ook nog eens.![]()
Ook nog eensquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gek, hij is er.
En Avey ook nog eens.![]()
Ik zag dat Ll in bad ging dus ik duik zijn bad wel inquote:
lastig hahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Hypothetisch vraagstuk.
Een oudere vrouw komt te overlijden. In haar zelfgeschreven testamentje staat dat haar gouden bedelarmband naar haar ene schoondochter gaat en de zilveren naar haar andere schoondochter.
De dochter had jaren eerder al aangegeven dat ze niks wilde alleen die 2 armbanden mocht haar moeder komen te overlijden.
In het zelfgeschreven testamentje stond ook dat de dochter een gouden armband krijgt die al 6 generaties van moeder op oudste dochter is overgegeven.
Opeens verteld de dochter aan haar broers dat de bedelarmbanden zijn gestolen, verder niets. Alle sieraden zijn er nog behalve de bedelarmbanden.
Wie zouden jullie verdenken?
De hamster, met de kandelaar in de bibliotheek!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Hypothetisch vraagstuk.
Een oudere vrouw komt te overlijden. In haar zelfgeschreven testamentje staat dat haar gouden bedelarmband naar haar ene schoondochter gaat en de zilveren naar haar andere schoondochter.
De dochter had jaren eerder al aangegeven dat ze niks wilde alleen die 2 armbanden mocht haar moeder komen te overlijden.
In het zelfgeschreven testamentje stond ook dat de dochter een gouden armband krijgt die al 6 generaties van moeder op oudste dochter is overgegeven.
Opeens verteld de dochter aan haar broers dat de bedelarmbanden zijn gestolen, verder niets. Alle sieraden zijn er nog behalve de bedelarmbanden.
Wie zouden jullie verdenken?
Stiekem ben ik best serieus hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De hamster, met de kandelaar in de bibliotheek!
Is dat zo gek? In mijn eigen forum?quote:
Nou, het lijkt me qua verdenking wel erg makkelijk hequote:
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat zo gek? In mijn eigen forum?!
De dochter dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me qua verdenking wel erg makkelijk he
Mja, het is iets te veel toeval.quote:
Ja in eerste instantie wel, maar bij programma's als CSI is het nooit wie ze als eerste verdenken. Ik zou zeggen dat moeder helemaal niet overleden is en die de bedelarmbanden meegenomen heeft naar Hawaii en ze daar verpand heeft, om zo haar werkelijke oude dag rustig en zonder familie te kunnen slijten.quote:
Met Elvisquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja in eerste instantie wel, maar bij programma's als CSI is het nooit wie ze als eerste verdenken. Ik zou zeggen dat moeder helemaal niet overleden is en die de bedelarmbanden meegenomen heeft naar Hawaii en ze daar verpand heeft, om zo haar werkelijke oude dag rustig en zonder familie te kunnen slijten.
Oh noes wie hebben we dan verbrandquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja in eerste instantie wel, maar bij programma's als CSI is het nooit wie ze als eerste verdenken. Ik zou zeggen dat moeder helemaal niet overleden is en die de bedelarmbanden meegenomen heeft naar Hawaii en ze daar verpand heeft, om zo haar werkelijke oude dag rustig en zonder familie te kunnen slijten.
Echt he.quote:
Echt raar.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat zo gek? In mijn eigen forum?!
Ook hypothetisch kan serieus zijnquote:
Een bedelparty houden!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he.
Nu nog een manier verzinnen hoe ik mn loeder zo ver kan krijgen dat ze bekend. De hoer
Ow, nou, vooruit, dan lees ik je post nog ffquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook hypothetisch kan serieus zijn
Neuh. Ik wil helemaal geen contact met dat ding. Ga wel een keer bij mn zusje polsen hoe of wat.quote:
*gedaan heeftquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, vooruit, dan lees ik je post nog ff
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
*gedaan heeft
Vragen om het bewijs van aangifte
Da's dus een schuldbekentenisquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ze heeft geen aangifte gedaan want "de politie doet er toch niets aan"
Ben jij een van de schoondochters?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Ik wil helemaal geen contact met dat ding. Ga wel een keer bij mn zusje polsen hoe of wat.
Nou, huur een FOK! knokploeg in zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ze heeft geen aangifte gedaan want "de politie doet er toch niets aan"
Nope ik ben de lieve kleindochter. Helaas is de dochter mijn loederquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben jij een van de schoondochters?
Ow, dus de armbanden zijn nog in de familie nuquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ik ben de lieve kleindochter. Helaas is de dochter mijn loeder
Ik ga morgen weer. Woensdag is PR avond.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Zo net gesportheeeeeerlijk was het!!
Als mijn verdenkingen kloppen dan liggen die idd bij mijn moeder thuis.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus de armbanden zijn nog in de familie nu
Maak je moeder dood, steel de bedelarmbanden uit haar rigor mortishanden en geef ze aan je tantes.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ik ben de lieve kleindochter. Helaas is de dochter mijn loeder
Pink Ribbon?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer. Woensdag is PR avond.
Gezien zijn tag gok ik op Public Relations.quote:
Ik krijg de indruk dat jij en je moeder niet zo'n hele goede band hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mijn verdenkingen kloppen dan liggen die idd bij mijn moeder thuis.
Owja, dat was mijn vierde gokquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gezien zijn tag gok ik op Public Relations.
U mag door voor de koelkast. Zooi bedrijven weer gemaild. Dan komen er wel antwoorden in de de loop van deze week.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gezien zijn tag gok ik op Public Relations.
Ow, gelukkig had ik het fout, heb al koelkasten zatquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
U mag door voor de koelkast. Zooi bedrijven weer gemaild. Dan komen er wel antwoorden in de de loop van deze week.
Uhm ik heb mijn moeder 3 jaar geleden al verteld hoe laat de treinen gaan in Gorinchemquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maak je moeder dood, steel de bedelarmbanden uit haar rigor mortishanden en geef ze aan je tantes.
Als ik te ver ga moet je het zeggen![]()
Bel je ook wel eens ergens achteraan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
U mag door voor de koelkast. Zooi bedrijven weer gemaild. Dan komen er wel antwoorden in de de loop van deze week.
Tuurlijk, maar dat is pas de week er opquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bel je ook wel eens ergens achteraan?
Oh bah, wat een naar verhaal zegquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb mijn moeder 3 jaar geleden al verteld hoe laat de treinen gaan in Gorinchem![]()
NADAT ze tegen mij had gezegd dat ik het niet waard ben iemands dochter te zijn en dat het maar goed is dat mijn vader dood is.
Nee je gaat niet te ver. Ik vind mijn moeder een goedkope whiskeyhoer. Voor 3 glazen whiskey gaat ze al platHet kreng kwam op de 4de verjaardag van in een minirok zonder ondergoed aan
Kun je goed mensen overhalen dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is pas de week er opJe moet ze wel een kans geven
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb mijn moeder 3 jaar geleden al verteld hoe laat de treinen gaan in Gorinchem![]()
NADAT ze tegen mij had gezegd dat ik het niet waard ben iemands dochter te zijn en dat het maar goed is dat mijn vader dood is.
Nee je gaat niet te ver. Ik vind mijn moeder een goedkope whiskeyhoer. Voor 3 glazen whiskey gaat ze al platHet kreng kwam op de 4de verjaardag van in een minirok zonder ondergoed aan
Ohquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik het zo lees kun je beter langs een pandjeshuis bezoeken, die hebben vast wat bedelarmbanden overgekocht voor wat whiskeyflessenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah, wat een naar verhaal zeg
Wel dom natuurlijk ook, ze kan die armbanden ook nooit om, want dan verraad ze zich
Ik heb binnen een week de hand geschud met hoofd ontwikkeling van Sony Entertainment uit Amerika, dus ik denk het wel...quote:
Ze heeft er succesvol voor gezorgd dat niemand in de familie nog iets met haar te maken wil hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah, wat een naar verhaal zeg
Wel dom natuurlijk ook, ze kan die armbanden ook nooit om, want dan verraad ze zich
Ik ben dan ook wel heel evil natuurlijk. Als de zon onder gaat verander ik in een of ander monsterquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet geloven dat een moeder dat zegt over haar eigen dochter
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel heel evil natuurlijk. Als de zon onder gaat verander ik in een of ander monster
Oh dan hebben we nog wel even.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben dan ook wel heel evil natuurlijk. Als de zon onder gaat verander ik in een of ander monster
Ah, een nachtbraakster eXtremequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, ik heb maar een fobie.quote:
Mensen die dat zeggen zijn vaak knuffelwaardig.quote:
Wat dan?quote:
Shit bustedquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen zijn van knuffelwaardig.
Dat is zo'n mooi nummerquote:
De titel zegt allesquote:
quote:
quote:
Putjesvrees heb ik niet.quote:
Ik vind dat zo'n uhm sensueel geladen liedjequote:
Jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n uhm sensueel geladen liedje
Ik heb/had ook een angst voor naalden.quote:
Het staat startklaar in mijn cdspeler in mijn autoquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n uhm sensueel geladen liedje
Denk dat dat komt door de film Cruel Intentions. Het moment dat dat nummer komt gaan ze voor de eerste keer seksen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja? Ik zou er bij kunnen janken als ik een emotioneel persoon was
.
Ik heb alleen de medische kant mogen aanschouwen, maar als ik het al op tv ziequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb/had ook een angst voor naalden.
Inmiddels ben ik 7 tatoeages verder en alleen nog bang voor een arts/zuster met een naald
Hoe laat kom je me ophalenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het staat startklaar in mijn cdspeler in mijn auto
Ohja. Ik ken dat nummer in een andere context. Die niet seksueel geladen is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk dat dat komt door de film Cruel Intentions. Het moment dat dat nummer komt gaan ze voor de eerste keer seksen.
Ik ken hem zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja. Ik ken dat nummer in een andere context. Die niet seksueel geladen is.
Ik ben volgende week in de randstad.quote:
Je weet dat ik in Emmen woon?quote:
Oh ja. Dat had je al eens gezegd. had ik toch bijna omgereden.quote:
Geen idee. Maar ik sta nergens meer verbaasd van. Mijn vrouw weet veel van angsten, en je hoort wel vage dingen zo af en toe.quote:
Ik moet twee bedrijven af voor FOK!, dus ik hoop dat het naast gezellig ook tof gaat wordenquote:
Ik hou niet van slangen, douchegordijnen en onweer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik sta nergens meer verbaasd van. Mijn vrouw weet veel van angsten, en je hoort wel vage dingen zo af en toe.
Hoe uit zich dat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een ernstige pleisterfobie.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
Van mij part gooi je me met een parachute uit een vliegtuig, laat je me springen van een brug met een touwtje... allemaal prima. Zolang ik maar niet bij graafmachines (en zo'n grasmaaier) hoef te komen
Nee, voor de rest heb ik weinig angst. Hoogtevrees heb ik niet, zeker niet na een sprong van 15000 feet hoogte, dus 4,5 kmquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet van slangen, douchegordijnen en onweer.
En ik sta nooit op de vloer van zwembaden
cz, je bent de enige in de wereldquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet van slangen, douchegordijnen en onweer.
En ik sta nooit op de vloer van zwembaden
Ik vind ze enorm vies. Kan er niet echt naar kijken, "zwevende" pleisters in zwembadenquote:
Watertrappelen in het pierebadje lijkt me wel lastig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?(vloer van zwembaden bedoel ik)
Zwemmenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn vrouw kan er niet tegen als ik weer eens wat op hoogte doequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en hoogtevrees heb ik ook best hevig. De trappen beklimmen van de Eiffeltoren was écht een enorme beproeving
![]()
.
Daar heb je slippers voor, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Hoe je naar het zwembad komt bedoel ik dan... om te kunnen zwemmen dus
Lijkt me wel een prima antischimmelmaatregelquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw kan er niet tegen als ik weer eens wat op hoogte doe
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, voor de rest heb ik weinig angst. Hoogtevrees heb ik niet, zeker niet na een sprong van 15000 feet hoogte, dus 4,5 kmDuiken doe ik ook rustig, voor beesten ben ik niet bang. Maar naalden
Skydiving jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
En zo te horen doe je dat wel eens...
[..]
Parachutespingen?
Hoi, bang niet opgemerkt te worden?quote:
Pleisters in zwembaden zijn ook viesquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind ze enorm vies. Kan er niet echt naar kijken, "zwevende" pleisters in zwembaden(daar is het mee begonnen). Ze aanraken vind ik vies, en soms kan ik bij de gedachte aan het woord alleen al kokhalsneigingen krijgen. Mijn ergste nachtmerrie is ergens eten en een hap in je mond steken, en dat er dan een
pleister
bij zit.
Deze fobie waaiert lichtelijk uit in alles wat plakt. Stickers, plakkers, plakband soms, *ril*.
Hij had al eerder iets geroepen, dus die angst is terecht geblekenquote:
* Huppelmuts gaat Ll troostenquote:
Je bent niet de enigequote:
Pleisters zijn vies. Puntquote:
Ow naalden, daar kan ik ook niet zo goed tegen. Tenminste, niet die die een paar cm in mijn arm verdwijnenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, voor de rest heb ik weinig angst. Hoogtevrees heb ik niet, zeker niet na een sprong van 15000 feet hoogte, dus 4,5 kmDuiken doe ik ook rustig, voor beesten ben ik niet bang. Maar naalden
Schimmel kan ook in slippers ophopen tot grote proporties.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me wel een prima antischimmelmaatregel
Dat wil ik ook nog een keer doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Skydiving jaIk hoop volgend jaar weer.
Ik heb Ranidafobie, Bufonofobie en een beetje Batrachofobiequote:
Kan dat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pleisters zijn dan weer de enige dingen waar ik allergisch voor ben
WAT ZIJ ZEGTquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij had al eerder iets geroepen, dus die angst is terecht gebleken
Natuurlijk kan dat. Je kan allergisch zijn voor de lijm bijvoorbeeld.quote:
Vind je het erg als ik geen idee heb wat dat zijn?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Ranidafobie, Bufonofobie en een beetje Batrachofobie
quote:
quote:
Angst voor kikkers, angst voor padden, angst voor kikkers, padden en salamandersquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik geen idee heb wat dat zijn?
Dan kunnen ze toch allergievrije pleisters makenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Je kan allergisch zijn voor de lijm bijvoorbeeld.
Ah, ik kon de boosdoener niet zo snel vinden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
+1quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik een pleister op heb, heb ik binnen de kortste keren uitslag. Zo'n wattending en die tape is dan de enige oplossing.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Benny weet de uitslag al, Benny weet de uitslag al!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik een pleister op heb, heb ik binnen de kortste keren uitslag. Zo'n wattending en die tape is dan de enige oplossing.
Oja, dat kikkerverhaal had ik laatst meegekregenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Angst voor kikkers, angst voor padden, angst voor kikkers, padden en salamanders
Ik kan geen Pools.quote:
Natuurlijk kan dat. Maar wil niet zeggen dat Benny zn probleem daarmee is opgelostquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch allergievrije pleisters maken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Benny weet de uitslag al, Benny weet de uitslag al!
Ja iedereen moest lachen. Mn vriend nog steeds.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, dat kikkerverhaal had ik laatst meegekregen
Toen moest ik lachen, maar kan me voorstellen dat het een echt probleem kan zijn als je er last van hebt
Grootste adrenalinekick als je gewoon boven de wolken van een vleugel springt. Achtbanen zijn ook leuk, zo snel en idioot mogelijk graagquote:
Ga je nog eens trouwen btw?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja iedereen moest lachen. Mn vriend nog steeds.
Maakt me niet uit hoe of waarvan, gewoon de vrije val op zich lijkt me een geweldige ervaringquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grootste adrenalinekick als je gewoon boven de wolken van een vleugel springt.
Ook leuk, maar niet zoveel ervaring meequote:Achtbanen zijn ook leuk, zo snel en idioot mogelijk graag
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Skydiving jaIk hoop volgend jaar weer.
achtbanen zijn relaxedquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grootste adrenalinekick als je gewoon boven de wolken van een vleugel springt. Achtbanen zijn ook leuk, zo snel en idioot mogelijk graag
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grootste adrenalinekick als je gewoon boven de wolken van een vleugel springt. Achtbanen zijn ook leuk, zo snel en idioot mogelijk graag
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
Van mij Florida reis wel mijn favo
[ afbeelding ]
Je hangt op hoogte naar beneden te kijken en wordt na 5 seconden losgelaten, loodrecht naar beneden
Volledig eens. Ik kwam terug uit Florida en had gewoon een afkickmoment. Daar ging ik namelijk bijna elke dag naar een pretpark, dus na mijn ontbijt zat ik wel in zo'n ding. Geen wachtrijen, niets, dus gewoon onbeperkt gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
achtbanen zijn relaxed
hoe extremer: Hoe beter
Coolquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
Van mij Florida reis wel mijn favo
[ afbeelding ]
Je hangt op hoogte naar beneden te kijken en wordt na 5 seconden losgelaten, loodrecht naar beneden
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volledig eens. Ik kwam terug uit Florida en had gewoon een afkickmoment. Daar ging ik namelijk bijna elke dag naar een pretpark, dus na mijn ontbijt zat ik wel in zo'n ding. Geen wachtrijen, niets, dus gewoon onbeperkt gaan
gaaf manquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volledig eens. Ik kwam terug uit Florida en had gewoon een afkickmoment. Daar ging ik namelijk bijna elke dag naar een pretpark, dus na mijn ontbijt zat ik wel in zo'n ding. Geen wachtrijen, niets, dus gewoon onbeperkt gaan
Dank je.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Avey het volgende:
PS mensen die achtbanen niet leuk vinden zijn gewoon mietjes
*instaptquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
vanaf 1:10 pas leuk, dat getakel is niet spannendIk wil weer, wie wil mee
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Avey het volgende:
Achtbanen zijn tof, ik wil nog weer een keer naar Walibi. Goliath
Goliath vond ik niet zo spannend, ze hadden superman die wat scherper ging, maar die ander die achteruitging was zeker ook tof. Maar die is weg begreep ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Avey het volgende:
Achtbanen zijn tof, ik wil nog weer een keer naar Walibi. Goliath
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
gaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goliath vond ik niet zo spannend, ze hadden superman die wat scherper ging, maar die ander die achteruitging was zeker ook tof. Maar die is weg begreep ik.
Ik las: Shakira rollercoaster.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
Oh, jammerquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goliath vond ik niet zo spannend, ze hadden superman die wat scherper ging, maar die ander die achteruitging was zeker ook tof. Maar die is weg begreep ik.
Goliath, pijnlijke herinneringen aanquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
GoliathDie is echt tof
Vaak genoeg in geweest toen ik nog een seizoenspas had
Het optakelen is altijd het spannendstquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gekke is, ik heb hoogtevrees als een malle, en ik vind serieus het optakelen bij achtbanen bijna ondraaglijk zenuwslopend, maar de achtbaan zelf vind ik altijd wél heel erg tof.
Nope die is weg. Ben maand geleden nog geweest.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Viola Holta? Die is weer terug dacht ik
Het afschieten bij de Superman
Geen idee, ik ben al tijden niet geweest. nadeel als je in steeds achterlijkere dingen gaat of doet, dan is de rest niet zo spannend meer. Zo hadden we Seaworld als laatste in onze vakantie, daar heb je Manta (erg tof, je hangt horizontaal in beugels onder een manta) maar de ander was de 'Kraken'. van te voren gelezen dat ie echt eng moest zijn, etc etc. Ik sliep nog net niet als Mr. Bean in een achtbaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Viola Holta? Die is weer terug dacht ik
Het afschieten bij de Superman
Waaromquote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:
In Bobbejaanland is een achtbaan daar word je zo opgetakeld dat je op je rug ligt en het gevoel hebt dat je achteruit naar beneden lazert als de riemen er niet zouden zijnquote:
ik heb tegenwoordig als ik in iets ruigs ga op de kermis ofzo, dat ik gewoon met de gene naast me kai serieuse gesprekken haha.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben al tijden niet geweest. nadeel als je in steeds achterlijkere dingen gaat of doet, dan is de rest niet zo spannend meer. Zo hadden we Seaworld als laatste in onze vakantie, daar heb je Manta (erg tof, je hangt horizontaal in beugels onder een manta) maar de ander was de 'Kraken'. van te voren gelezen dat ie echt eng moest zijn, etc etc. Ik sliep nog net niet als Mr. Bean in een achtbaan
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope die is weg. Ben maand geleden nog geweest.
Wel leuk je kan een dvd kopen van je rit in de Goliath
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er mensen hier die bij Amsterdam Dungeon zijn geweest?
Heel vaak langs gelopen maar niet in geweest neequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Aanrader!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, wil ik ook nog steeds een keer doen.
Kermisdingen doen mij niet zoveel. tenminste niet die wild draaiende zaken waarbij je maaltijd weer naar boven komtquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig als ik in iets ruigs ga op de kermis ofzo, dat ik gewoon met de gene naast me kai serieuse gesprekken haha.
laatst gingen we over de kop, riepen we naar elkaar: Luchtballon. en maar wijzen, en elke keer weer proberen te zoeken haha
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aanrader!!
Die eindigt met een achtbaan
Ik weet niet eens wat het isquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Kermis is alleen leuk om de lampjes en het mensen kijken. De attracties kunnen me gestolen worden (en het reuzenrad is serieus het engste dat er staat). Lampjes
. I luuurrrrrve them.
Daar heb ik in gezetenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
Hoe heb ik die kunnen missen! Nou ja, ik ga toch weer, dus dan neem ik die even mee. En die in yokohama weer
http://en.wikipedia.org/wiki/Thunder_Dolphin
prijs klopt jah, is altijd duur daarquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de lampjes naar de kermis?
Hoezo dan?
Ik vind de kermis dus echt belachelijk duur altijd
Hoe vaak ik daar wel neit plaatjes van in mijn mailbox heb gevondenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
Dit is mijn #1 die nog moet:
Alleen is ie zo vaak in onderhoud
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
prijs klopt jah, is altijd duur daar
Ik weet nog dat we vroeger altijd 5 gulden kregen van mijn oma voor de kermisquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeer altijd weer niet aan die prijs te denken, maar nee... het is en blijft mij te duur
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Bij Walibi mag je gratis naar binnen als je jarig bent
ik vind dat gewoon mooi. De kermis in het donkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de lampjes naar de kermis?
Hoezo dan?
In Eindhoven is ie altijd goedkoop, volgens mij was het vorig jaar zo dat je max 2 euro betaalde voor een attractie.quote:Ik vind de kermis dus echt belachelijk duur altijd
Ik heb het blijkbaar drie keer gemist. Nou ja, binnenkort toch weer vierde keer Tokio, dus dan pak ik die even mee.quote:
Dat duurt nog even.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Bij jou ook?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
wist ik dat 2 dagen terug maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Discriminatie als je op schrikkeldag jarig bent!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Is dat niet sowieso buiten het seizoen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Discriminatie als je op schrikkeldag jarig bent!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Het is veel meer dan dat. Spookhuis met echte acteurs die je ook echt de stuipen op het lijf jagen + geschiedenisles + een achtbaan!! In een huis in Amsterdam!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik dacht altijd dat het gewoon alleen een spookhuis was ofzo
En ik heb net met mn vriend besproken dat we in de herfstvakantie naar Walibi gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Lachequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik vind dat gewoon mooi. De kermis in het donker. Alles beweegt en knippert en heeft mooie kleuren. Van jongs af aan heb ik al iets met lampjes en lichtjes. Ik vind lampenwinkels ook altijd prachtig
.
quote:[..]
In Eindhoven is ie altijd goedkoop, volgens mij was het vorig jaar zo dat je max 2 euro betaalde voor een attractie.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is veel meer dan dat. Spookhuis met echte acteurs die je ook echt de stuipen op het lijf jagen + geschiedenisles + een achtbaan!! In een huis in Amsterdam!!
Dat heb ik met bv een Tokio bij nacht. Ik blijf er van genieten. In Odaiba met uitzicht over Tokio aan een sushibar zitten, met je gezicht naar het raam. Puur genot.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik vind dat gewoon mooi. De kermis in het donker. Alles beweegt en knippert en heeft mooie kleuren. Van jongs af aan heb ik al iets met lampjes en lichtjes. Ik vind lampenwinkels ook altijd prachtig
.
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Discriminatie als je op schrikkeldag jarig bent!
Oh ik weet er niks van. Ik vind Walibi een schijtpark. Totaal geen sfeer, enorm goedkoop sbs6-volk met bontkraagjes en witte broeken.quote:
Shanghai by night was ook erg mooi.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik met bv een Tokio bij nacht. Ik blijf er van genieten. In Odaiba met uitzicht over Tokio aan een sushibar zitten, met je gezicht naar het raam. Puur genot.
In het diepe springen en watertrappelenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, maar toen was er een festival. Mysteryland ofzoquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik weet er niks van. Ik vind Walibi een schijtpark. Totaal geen sfeer, enorm goedkoop sbs6-volk met bontkraagjes en witte broeken.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het diepe springen en watertrappelen
Was toeval dat ik er achter kwamquote:
Nee van het zwembad zelfquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw die tegels
Ik dacht die rond het zwembad
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Shanghai by night was ook erg mooi.
Ik met een bedrijfsfeest wat ik mede georganiseerd hadquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, maar toen was er een festival. Mysteryland ofzo
Ik vind de efteling ook veel leuker. Sfeervoller en gewoonquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik weet er niks van. Ik vind Walibi een schijtpark. Totaal geen sfeer, enorm goedkoop sbs6-volk met bontkraagjes en witte broeken.
Maar goed dat je stond te ruzieën danquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was toeval dat ik er achter kwam
We stonden te ruzieen bij de kassa dus toen zei mn zusje; "jij bent jarig, dus jij mag het zeggen" en toen vroeg die mevrouw of het waar was en of ik identificatie meehad
Efteling blijft tofquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de efteling ook veel leuker. Sfeervoller en gewoon
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de efteling ook veel leuker. Sfeervoller en gewoon
zekerquote:
Slaap zequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zeker
gaaf park, rijd er elke dag langs
maar mensen, ik ga naar bed
Weltrustenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zeker
Trustequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zeker
Zekersquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is toch mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ging vroeger altijd kijken als ze de boel op gingen bouwenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is toch mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is toch mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht niets andersquote:
Dat is juist de reden dat ik er heen gaquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ik zou er niet voor naar een kermis gaan
(zelfgemaakte foto's?)
Vertelquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
Het gaat hier in de buurt/straat helemaal mis
Hoezo dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
Vertelquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
Spannendquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
Vechtpartij
Sirenes hoor je op de achtergrond, nog geen politie te zien
Filmpjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
Vechtpartij
Snel ren naar buiten met je deegrollerquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
Vechtpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |