Denk dat dat komt door de film Cruel Intentions. Het moment dat dat nummer komt gaan ze voor de eerste keer seksen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja? Ik zou er bij kunnen janken als ik een emotioneel persoon was
.
Ik heb alleen de medische kant mogen aanschouwen, maar als ik het al op tv ziequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb/had ook een angst voor naalden.
Inmiddels ben ik 7 tatoeages verder en alleen nog bang voor een arts/zuster met een naald
Hoe laat kom je me ophalenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het staat startklaar in mijn cdspeler in mijn auto
Ohja. Ik ken dat nummer in een andere context. Die niet seksueel geladen is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk dat dat komt door de film Cruel Intentions. Het moment dat dat nummer komt gaan ze voor de eerste keer seksen.
Ik ken hem zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja. Ik ken dat nummer in een andere context. Die niet seksueel geladen is.
Ik ben volgende week in de randstad.quote:
Je weet dat ik in Emmen woon?quote:
Oh ja. Dat had je al eens gezegd. had ik toch bijna omgereden.quote:
Geen idee. Maar ik sta nergens meer verbaasd van. Mijn vrouw weet veel van angsten, en je hoort wel vage dingen zo af en toe.quote:
Ik moet twee bedrijven af voor FOK!, dus ik hoop dat het naast gezellig ook tof gaat wordenquote:
Ik hou niet van slangen, douchegordijnen en onweer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik sta nergens meer verbaasd van. Mijn vrouw weet veel van angsten, en je hoort wel vage dingen zo af en toe.
Hoe uit zich dat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een ernstige pleisterfobie.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
Van mij part gooi je me met een parachute uit een vliegtuig, laat je me springen van een brug met een touwtje... allemaal prima. Zolang ik maar niet bij graafmachines (en zo'n grasmaaier) hoef te komen
Nee, voor de rest heb ik weinig angst. Hoogtevrees heb ik niet, zeker niet na een sprong van 15000 feet hoogte, dus 4,5 kmquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet van slangen, douchegordijnen en onweer.
En ik sta nooit op de vloer van zwembaden
cz, je bent de enige in de wereldquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou niet van slangen, douchegordijnen en onweer.
En ik sta nooit op de vloer van zwembaden
Ik vind ze enorm vies. Kan er niet echt naar kijken, "zwevende" pleisters in zwembadenquote:
Watertrappelen in het pierebadje lijkt me wel lastig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?(vloer van zwembaden bedoel ik)
Zwemmenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?(vloer van zwembaden bedoel ik)
Mijn vrouw kan er niet tegen als ik weer eens wat op hoogte doequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en hoogtevrees heb ik ook best hevig. De trappen beklimmen van de Eiffeltoren was écht een enorme beproeving
![]()
.
Daar heb je slippers voor, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Hoe je naar het zwembad komt bedoel ik dan... om te kunnen zwemmen dus
Lijkt me wel een prima antischimmelmaatregelquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw kan er niet tegen als ik weer eens wat op hoogte doe
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, voor de rest heb ik weinig angst. Hoogtevrees heb ik niet, zeker niet na een sprong van 15000 feet hoogte, dus 4,5 kmDuiken doe ik ook rustig, voor beesten ben ik niet bang. Maar naalden
Skydiving jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
En zo te horen doe je dat wel eens...
[..]
Parachutespingen?
Hoi, bang niet opgemerkt te worden?quote:
Pleisters in zwembaden zijn ook viesquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind ze enorm vies. Kan er niet echt naar kijken, "zwevende" pleisters in zwembaden(daar is het mee begonnen). Ze aanraken vind ik vies, en soms kan ik bij de gedachte aan het woord alleen al kokhalsneigingen krijgen. Mijn ergste nachtmerrie is ergens eten en een hap in je mond steken, en dat er dan een
pleister
bij zit.
Deze fobie waaiert lichtelijk uit in alles wat plakt. Stickers, plakkers, plakband soms, *ril*.
Hij had al eerder iets geroepen, dus die angst is terecht geblekenquote:
* Huppelmuts gaat Ll troostenquote:
Je bent niet de enigequote:
Pleisters zijn vies. Puntquote:
Ow naalden, daar kan ik ook niet zo goed tegen. Tenminste, niet die die een paar cm in mijn arm verdwijnenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, voor de rest heb ik weinig angst. Hoogtevrees heb ik niet, zeker niet na een sprong van 15000 feet hoogte, dus 4,5 kmDuiken doe ik ook rustig, voor beesten ben ik niet bang. Maar naalden
Schimmel kan ook in slippers ophopen tot grote proporties.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me wel een prima antischimmelmaatregel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |