Ben jij een van de schoondochters?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Ik wil helemaal geen contact met dat ding. Ga wel een keer bij mn zusje polsen hoe of wat.
Nou, huur een FOK! knokploeg in zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ze heeft geen aangifte gedaan want "de politie doet er toch niets aan"
Nope ik ben de lieve kleindochter. Helaas is de dochter mijn loederquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben jij een van de schoondochters?
Ow, dus de armbanden zijn nog in de familie nuquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ik ben de lieve kleindochter. Helaas is de dochter mijn loeder
Ik ga morgen weer. Woensdag is PR avond.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Zo net gesportheeeeeerlijk was het!!
Als mijn verdenkingen kloppen dan liggen die idd bij mijn moeder thuis.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus de armbanden zijn nog in de familie nu
Maak je moeder dood, steel de bedelarmbanden uit haar rigor mortishanden en geef ze aan je tantes.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ik ben de lieve kleindochter. Helaas is de dochter mijn loeder
Pink Ribbon?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer. Woensdag is PR avond.
Gezien zijn tag gok ik op Public Relations.quote:
Ik krijg de indruk dat jij en je moeder niet zo'n hele goede band hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mijn verdenkingen kloppen dan liggen die idd bij mijn moeder thuis.
Owja, dat was mijn vierde gokquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gezien zijn tag gok ik op Public Relations.
U mag door voor de koelkast. Zooi bedrijven weer gemaild. Dan komen er wel antwoorden in de de loop van deze week.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gezien zijn tag gok ik op Public Relations.
Ow, gelukkig had ik het fout, heb al koelkasten zatquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
U mag door voor de koelkast. Zooi bedrijven weer gemaild. Dan komen er wel antwoorden in de de loop van deze week.
Uhm ik heb mijn moeder 3 jaar geleden al verteld hoe laat de treinen gaan in Gorinchemquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maak je moeder dood, steel de bedelarmbanden uit haar rigor mortishanden en geef ze aan je tantes.
Als ik te ver ga moet je het zeggen![]()
Bel je ook wel eens ergens achteraan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
U mag door voor de koelkast. Zooi bedrijven weer gemaild. Dan komen er wel antwoorden in de de loop van deze week.
Tuurlijk, maar dat is pas de week er opquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bel je ook wel eens ergens achteraan?
Oh bah, wat een naar verhaal zegquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb mijn moeder 3 jaar geleden al verteld hoe laat de treinen gaan in Gorinchem![]()
NADAT ze tegen mij had gezegd dat ik het niet waard ben iemands dochter te zijn en dat het maar goed is dat mijn vader dood is.
Nee je gaat niet te ver. Ik vind mijn moeder een goedkope whiskeyhoer. Voor 3 glazen whiskey gaat ze al platHet kreng kwam op de 4de verjaardag van in een minirok zonder ondergoed aan
Kun je goed mensen overhalen dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat is pas de week er opJe moet ze wel een kans geven
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb mijn moeder 3 jaar geleden al verteld hoe laat de treinen gaan in Gorinchem![]()
NADAT ze tegen mij had gezegd dat ik het niet waard ben iemands dochter te zijn en dat het maar goed is dat mijn vader dood is.
Nee je gaat niet te ver. Ik vind mijn moeder een goedkope whiskeyhoer. Voor 3 glazen whiskey gaat ze al platHet kreng kwam op de 4de verjaardag van in een minirok zonder ondergoed aan
Ohquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik het zo lees kun je beter langs een pandjeshuis bezoeken, die hebben vast wat bedelarmbanden overgekocht voor wat whiskeyflessenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah, wat een naar verhaal zeg
Wel dom natuurlijk ook, ze kan die armbanden ook nooit om, want dan verraad ze zich
Ik heb binnen een week de hand geschud met hoofd ontwikkeling van Sony Entertainment uit Amerika, dus ik denk het wel...quote:
Ze heeft er succesvol voor gezorgd dat niemand in de familie nog iets met haar te maken wil hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah, wat een naar verhaal zeg
Wel dom natuurlijk ook, ze kan die armbanden ook nooit om, want dan verraad ze zich
Ik ben dan ook wel heel evil natuurlijk. Als de zon onder gaat verander ik in een of ander monsterquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet geloven dat een moeder dat zegt over haar eigen dochter
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel heel evil natuurlijk. Als de zon onder gaat verander ik in een of ander monster
Oh dan hebben we nog wel even.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben dan ook wel heel evil natuurlijk. Als de zon onder gaat verander ik in een of ander monster
Ah, een nachtbraakster eXtremequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, ik heb maar een fobie.quote:
Mensen die dat zeggen zijn vaak knuffelwaardig.quote:
Wat dan?quote:
Shit bustedquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen zijn van knuffelwaardig.
Dat is zo'n mooi nummerquote:
De titel zegt allesquote:
quote:
quote:
Putjesvrees heb ik niet.quote:
Ik vind dat zo'n uhm sensueel geladen liedjequote:
Jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n uhm sensueel geladen liedje
Ik heb/had ook een angst voor naalden.quote:
Het staat startklaar in mijn cdspeler in mijn autoquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n uhm sensueel geladen liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |