Dat wil ik ook nog een keer doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Skydiving jaIk hoop volgend jaar weer.
Ik heb Ranidafobie, Bufonofobie en een beetje Batrachofobiequote:
Kan dat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pleisters zijn dan weer de enige dingen waar ik allergisch voor ben
WAT ZIJ ZEGTquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij had al eerder iets geroepen, dus die angst is terecht gebleken
Natuurlijk kan dat. Je kan allergisch zijn voor de lijm bijvoorbeeld.quote:
Vind je het erg als ik geen idee heb wat dat zijn?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Ranidafobie, Bufonofobie en een beetje Batrachofobie
quote:
quote:
Angst voor kikkers, angst voor padden, angst voor kikkers, padden en salamandersquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik geen idee heb wat dat zijn?
Dan kunnen ze toch allergievrije pleisters makenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Je kan allergisch zijn voor de lijm bijvoorbeeld.
Ah, ik kon de boosdoener niet zo snel vinden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
+1quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik een pleister op heb, heb ik binnen de kortste keren uitslag. Zo'n wattending en die tape is dan de enige oplossing.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Benny weet de uitslag al, Benny weet de uitslag al!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik een pleister op heb, heb ik binnen de kortste keren uitslag. Zo'n wattending en die tape is dan de enige oplossing.
Oja, dat kikkerverhaal had ik laatst meegekregenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Angst voor kikkers, angst voor padden, angst voor kikkers, padden en salamanders
Ik kan geen Pools.quote:
Natuurlijk kan dat. Maar wil niet zeggen dat Benny zn probleem daarmee is opgelostquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch allergievrije pleisters maken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Benny weet de uitslag al, Benny weet de uitslag al!
Ja iedereen moest lachen. Mn vriend nog steeds.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, dat kikkerverhaal had ik laatst meegekregen
Toen moest ik lachen, maar kan me voorstellen dat het een echt probleem kan zijn als je er last van hebt
Grootste adrenalinekick als je gewoon boven de wolken van een vleugel springt. Achtbanen zijn ook leuk, zo snel en idioot mogelijk graagquote:
Ga je nog eens trouwen btw?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja iedereen moest lachen. Mn vriend nog steeds.
Maakt me niet uit hoe of waarvan, gewoon de vrije val op zich lijkt me een geweldige ervaringquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grootste adrenalinekick als je gewoon boven de wolken van een vleugel springt.
Ook leuk, maar niet zoveel ervaring meequote:Achtbanen zijn ook leuk, zo snel en idioot mogelijk graag
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Skydiving jaIk hoop volgend jaar weer.
achtbanen zijn relaxedquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grootste adrenalinekick als je gewoon boven de wolken van een vleugel springt. Achtbanen zijn ook leuk, zo snel en idioot mogelijk graag
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grootste adrenalinekick als je gewoon boven de wolken van een vleugel springt. Achtbanen zijn ook leuk, zo snel en idioot mogelijk graag
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
Van mij Florida reis wel mijn favo
[ afbeelding ]
Je hangt op hoogte naar beneden te kijken en wordt na 5 seconden losgelaten, loodrecht naar beneden
Volledig eens. Ik kwam terug uit Florida en had gewoon een afkickmoment. Daar ging ik namelijk bijna elke dag naar een pretpark, dus na mijn ontbijt zat ik wel in zo'n ding. Geen wachtrijen, niets, dus gewoon onbeperkt gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
achtbanen zijn relaxed
hoe extremer: Hoe beter
Coolquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
Van mij Florida reis wel mijn favo
[ afbeelding ]
Je hangt op hoogte naar beneden te kijken en wordt na 5 seconden losgelaten, loodrecht naar beneden
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volledig eens. Ik kwam terug uit Florida en had gewoon een afkickmoment. Daar ging ik namelijk bijna elke dag naar een pretpark, dus na mijn ontbijt zat ik wel in zo'n ding. Geen wachtrijen, niets, dus gewoon onbeperkt gaan
gaaf manquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volledig eens. Ik kwam terug uit Florida en had gewoon een afkickmoment. Daar ging ik namelijk bijna elke dag naar een pretpark, dus na mijn ontbijt zat ik wel in zo'n ding. Geen wachtrijen, niets, dus gewoon onbeperkt gaan
Dank je.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Avey het volgende:
PS mensen die achtbanen niet leuk vinden zijn gewoon mietjes
*instaptquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
vanaf 1:10 pas leuk, dat getakel is niet spannendIk wil weer, wie wil mee
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Avey het volgende:
Achtbanen zijn tof, ik wil nog weer een keer naar Walibi. Goliath
Goliath vond ik niet zo spannend, ze hadden superman die wat scherper ging, maar die ander die achteruitging was zeker ook tof. Maar die is weg begreep ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Avey het volgende:
Achtbanen zijn tof, ik wil nog weer een keer naar Walibi. Goliath
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
gaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goliath vond ik niet zo spannend, ze hadden superman die wat scherper ging, maar die ander die achteruitging was zeker ook tof. Maar die is weg begreep ik.
Ik las: Shakira rollercoaster.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
Oh, jammerquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goliath vond ik niet zo spannend, ze hadden superman die wat scherper ging, maar die ander die achteruitging was zeker ook tof. Maar die is weg begreep ik.
Goliath, pijnlijke herinneringen aanquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
GoliathDie is echt tof
Vaak genoeg in geweest toen ik nog een seizoenspas had
Het optakelen is altijd het spannendstquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gekke is, ik heb hoogtevrees als een malle, en ik vind serieus het optakelen bij achtbanen bijna ondraaglijk zenuwslopend, maar de achtbaan zelf vind ik altijd wél heel erg tof.
Nope die is weg. Ben maand geleden nog geweest.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Viola Holta? Die is weer terug dacht ik
Het afschieten bij de Superman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |