En wat heeft een wolvenshirt met PB temaken?quote:
Hij is de grootste promotor van dit soort shirtsquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En wat heeft een wolvenshirt met PB temaken?
Nee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:45 schreef ukga het volgende:
[..]
Hij is de grootste promotor van dit soort shirts
hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:07 schreef ukga het volgende:
IB4 picca van zo een wolven shirt
edit; faal Ukga FAAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Ken hem ja.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:24 schreef DeHovenier het volgende:
Dit plaatje maar weer spammen dan
[ afbeelding ]
Ja, dat wat eronder zit heb ik toch al gezienquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen omdat je een foto van mij in mn wolvenshirt wilt zien
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen omdat je een foto van mij in mn wolvenshirt wilt zien
Inclusief mijn paalquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, dat wat eronder zit heb ik toch al gezien
quote:
Geef maar gewoon toe, dat je reeds een wolvenonderbroek draagt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De poesjes zijn allemaal gek op mijn paal
Damn, dan loop ik naast een wolvenshirt nerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je ook op zondag naar CF gaan, denk dat ik m dan ga dragen zowaar
Ben ik niet tegengekomen toen zn broek uitgingquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe, dat je reeds een wolvenonderbroek draagt.
Maar de spuit paste er wel in?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ben ik niet tegengekomen toen zn broek uitging
Barely, hijs nogal huge en ik nogal krapjesquote:
Je zou toch zeggen, dat hij zo langszamerhand wel eens een beetje afgesleten moet zijn tot een beter passend formaat..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Barely, hijs nogal huge en ik nogal krapjes
Dat zou je idd denken jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen, dat hij zo langszamerhand wel eens een beetje afgesleten moet zijn tot een beter passend formaat..
Zn spuit niet vaak genoeg gebruikt prollyquote:
Hihi, je zei lul slijtagequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Het gaat hier over shirts, niet over de mate van slijtage van mijn lul
Dan kunnen we dit topic nu sluiten, nu dat opgehelderd is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zn spuit niet vaak genoeg gebruikt prolly
Dat kan pas als die pics heeft gepost van zn wolvenshirtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan kunnen we dit topic nu sluiten, nu dat opgehelderd is.
Wat een lelijk dingquote:
Daar hebben we haar ook alweer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik heb een grijze wolf op mijn tietshirt
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij zou ook zo zuur kijken met een pukkel ter grote van een aardbei op je voorhoofd
Hij valt helemaal niet op hoor!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij zou ook zo zuur kijken met een pukkel ter grote van een aardbei op je voorhoofd
Maar niet dát wolvenshirt dus...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef L3viathan het volgende:
DIe pukkel zou toch spontaan moeten verdwijnen zodra je het wolvenshirt aan doet?![]()
die is een paar maanden geleden al weg gegaan? Was voor een concert met dresscodequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef NoBody122 het volgende:
Hm.. Waar is je kabouter Plop baardje nou gebleven?
Een concert, gesponsord door Studio 100?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die is een paar maanden geleden al weg gegaan? Was voor een concert met dresscode![]()
Wat the fuck is dit voor een onzin.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
omdat je pas als je de wilde wolf diep kan liefhebben en begrijpen, je de natuur echt begint te begrijpen...
Elk wolvenshirt heeft z'n eigen speciale "abilities" net als de shit in WoW en zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
de man met het huilende wolvenshirt heeft geen pukkels... maar ook geen harem om zich heen...
origineel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef SnowLeopard het volgende:
Zo te zien moet je deze kopen..
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Een concert, gesponsord door Studio 100?
Ik wil ;m hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef SnowLeopard het volgende:
Zo te zien moet je deze kopen..
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |