Dat zou je idd denken jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen, dat hij zo langszamerhand wel eens een beetje afgesleten moet zijn tot een beter passend formaat..
Zn spuit niet vaak genoeg gebruikt prollyquote:
Hihi, je zei lul slijtagequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Het gaat hier over shirts, niet over de mate van slijtage van mijn lul
Dan kunnen we dit topic nu sluiten, nu dat opgehelderd is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zn spuit niet vaak genoeg gebruikt prolly
Dat kan pas als die pics heeft gepost van zn wolvenshirtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan kunnen we dit topic nu sluiten, nu dat opgehelderd is.
Wat een lelijk dingquote:
Daar hebben we haar ook alweer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik heb een grijze wolf op mijn tietshirt
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij zou ook zo zuur kijken met een pukkel ter grote van een aardbei op je voorhoofd
Hij valt helemaal niet op hoor!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij zou ook zo zuur kijken met een pukkel ter grote van een aardbei op je voorhoofd
Maar niet dát wolvenshirt dus...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef L3viathan het volgende:
DIe pukkel zou toch spontaan moeten verdwijnen zodra je het wolvenshirt aan doet?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |