En wat heeft een wolvenshirt met PB temaken?quote:
Hij is de grootste promotor van dit soort shirtsquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En wat heeft een wolvenshirt met PB temaken?
Nee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:45 schreef ukga het volgende:
[..]
Hij is de grootste promotor van dit soort shirts
hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:07 schreef ukga het volgende:
IB4 picca van zo een wolven shirt
edit; faal Ukga FAAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
Ken hem ja.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:24 schreef DeHovenier het volgende:
Dit plaatje maar weer spammen dan
[ afbeelding ]
Ja, dat wat eronder zit heb ik toch al gezienquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen omdat je een foto van mij in mn wolvenshirt wilt zien
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen omdat je een foto van mij in mn wolvenshirt wilt zien
Inclusief mijn paalquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, dat wat eronder zit heb ik toch al gezien
quote:
Geef maar gewoon toe, dat je reeds een wolvenonderbroek draagt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De poesjes zijn allemaal gek op mijn paal
Damn, dan loop ik naast een wolvenshirt nerdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je ook op zondag naar CF gaan, denk dat ik m dan ga dragen zowaar
Ben ik niet tegengekomen toen zn broek uitgingquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe, dat je reeds een wolvenonderbroek draagt.
Maar de spuit paste er wel in?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ben ik niet tegengekomen toen zn broek uitging
Barely, hijs nogal huge en ik nogal krapjesquote:
Je zou toch zeggen, dat hij zo langszamerhand wel eens een beetje afgesleten moet zijn tot een beter passend formaat..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Barely, hijs nogal huge en ik nogal krapjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |