yepquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:59 schreef Deetch het volgende:
ik heb zin om vanavond lekker weer een paar uurtjes knallen.
Resurgence pack zit nu toch ook in de normale roulatie?
Fok! party aanmaken ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:59 schreef Deetch het volgende:
ik heb zin om vanavond lekker weer een paar uurtjes knallen.
Resurgence pack zit nu toch ook in de normale roulatie?
ik ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik heb dat pack niet , wel de eerste, maar je mist toch niks.
ja hadden/hebben ik en de meeste uit me clan ook. kut iwnetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef afro het volgende:
Sjongejonge eindelijk klaar om te codde is iwnet weer raaraant doen
ben ik het niet mee eens, die maps uit de resurgence pack zijn stukken uitdagender.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik heb dat pack niet , wel de eerste, maar je mist toch niks.
Yup zijn goed te doen.. is weer eens wat andersquote:
Ik wil niet weer level 1 wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:33 schreef afro het volgende:
ja die is er En googelen is niet zo moeilijk.
eerst stond het op steam forums maar dat is eraf gehaald
google pse + aemquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wil niet weer level 1 wordenalleen mn k/d weer normaal.
Ik ben al keilang bezig met titles halen enzo, no way dat ik nu opnieuw level 1 wordtquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:26 schreef afro het volgende:
Ik zou gewoon level 1 worden zit niks anders op je hebt toch kut scores.
Mooie K/D.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wil niet weer level 1 wordenalleen mn k/d weer normaal.
[ afbeelding ]
Cod en realistischquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:43 schreef Blik het volgende:
Single-player vond ik ook best leuk, alleen sommige levels zijn een beetje onrealistisch (zoals dat level in die favela) qua vijanden.
ja goed. Je snapt wat ik bedoel. Bij dat level in de favela komen er wel erg veel vijanden continue om de hoek kijken.quote:
toppiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. heb 1 keer de singleplayer uitgespeeld, en dat viel me op
Favela is zooo kut daar moet je ook doorheen rennen en voor de rest niks anders doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:53 schreef Blik het volgende:
[..]
ja goed. Je snapt wat ik bedoel. Bij dat level in de favela komen er wel erg veel vijanden continue om de hoek kijken.
3 maanden?? hoe leef jij nog?!??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb onderhand al 3 maanden niet gegamed, maar is de huidige versie nog steeds .184?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:11 schreef Blik het volgende:
Vind de laatste tijd de MP trouwens echt matig. Vroeger kon ik nog echt vaak 2 uur lang ongestoord knallen zonder hackers en dergelijke. Dat is nu gewoonweg onmogelijk geworden op de pc, de hoeveelheid hackers is echt enorm.
Ben blij als Black Ops uit komt. Dan kan deze in de kast
Ze hebben de PC-spelers sowieso een beetje links laten liggen. In z'n algemeenheid weinig tot geen support van IWquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:53 schreef T3l3tubbie het volgende:
[..]het kutste is nog wel dat iw er HELEMAAL NIETS aan doet
![]()
![]()
CoD4quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:11 schreef Blik het volgende:
Vind de laatste tijd de MP trouwens echt matig. Vroeger kon ik nog echt vaak 2 uur lang ongestoord knallen zonder hackers en dergelijke. Dat is nu gewoonweg onmogelijk geworden op de pc, de hoeveelheid hackers is echt enorm.
Ben blij als Black Ops uit komt. Dan kan deze in de kast
Ik heb CoD4 nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
CoD4
(speel het sinds een tijdje weer, en ik vind het echt 10 x beter met die dedicated servers!)
Black Ops
SCHIJT AAN IWquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Ze hebben de PC-spelers sowieso een beetje links laten liggen. In z'n algemeenheid weinig tot geen support van IW
Ik ben wel een keer gekilled door een stinger, en ik heb mezelf er ook wel eens mee gekilled. Stond ongeveer voor een paal, net er naast. Stinger ging recht op die paal af.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:49 schreef PieterBas het volgende:
wot wot wot
Gekilled worden met een Stinger. Ik heb toch aardig wat Stingers afgevuurd, maar dat is mij nog nooit gelukt
derialquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:13 schreef porsche1 het volgende:
wtf, ze betichten mij van cheaten. Alleen omdat ik 44-11 eindig.Mietjes.
Ik heb die map al zo vaak gedaan, derail, ik weet waar ze spawnen enzo.. Dus ik pak ze gelijk met mijn sniper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |