linker muisknop.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:49 schreef J.Clarkson het volgende:
Gekke vraag van een MW2 n00b, maar hoe laat je een predator missile sneller vliegen?
Ok.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:25 schreef shadowflash het volgende:
AC-130
WOOSSSHSHHHH BOOOOMMMMMMM
je kan ook een handpistool nemenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip! ga ik eens proberen..
de shotgun is net te traag.
O, zie de OP.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Porsche hoe heet je :3?
Laatste tijd geweldige potjes gehad, 63-10 en 53-6 echt zalig om van die scores te halen :3, vooral als je vrienden in je lobby hebt die toekijken hoe hard je ownt en het daarna ook nog gaan herhalen. Oh superkaasnacho, wat own jij <3333
wat zou je anders moeten opmerken dan verschilquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:42 schreef versteegrob het volgende:
Speel op de ps3 maar me verbinding is zo kut, wordt er gek van. Ben hierdoor zovaak te laat met knifen terwijl ik weet dat ik eerder ben. Heb een router van tele2, draadloos maar heb nu een kabel gekocht maar merk niks qua verschil.
het verschil moet je eigenlijk wel merken. anders moet je een andere provider nemen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef versteegrob het volgende:
Soms merk je wel eens verschil tussen draadloos internet of met een utp kabel maar weet je welke instellingen ik kan veranderen.
je hebt ze gevonden, nicequote:
He ja dat viel me nu pas op , opdonderen hierquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:39 schreef versteegrob het volgende:
Ben bezig om mijn nat type op de ps3 op open te krijgen ipv moderate
Heb de volgende handleiding doorgelopen http://portforward.com/en(...)Modern_Warfare_2.htm
Router ip is 192.168.1.1
Heb het volgende ip gebruikt 192.168.1.11
Nu heb ik alles ingesteld op de ps3 en dit is het overzicht
ip adres 192.168.1.11
standaardrouter 192.168.1.1
Echter staat mijn nat type nu nog steeds op moderate ipv open, wat kan ik nog anders doen.
Net nog even gekeken met PFPortCheck of de poorten open staan. Ze zijn wel te pingen maar de poort is niet open of bereikbaar.
Het gamen kan overigens prima op de ps3 maar wil de poort op open hebben ivm snelheid.
je moet dus hier zijn: Modern Warfare 2 #[44] (360/PS3 topic) Forget it gewoon.quote:
geloof mij nou maar , ik had het openstaan , geen verschil hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:17 schreef Deetch het volgende:
[..]
je moet dus hier zijn: Modern Warfare 2 #[44] (360/PS3 topic) Forget it gewoon.
NAT type helpt alleen bij het vinden van spellen toch? Met OPEN NAT vind je meer spellen toch?
o.quote:
Wel ? Dat laatste gebeurd me te vaak tegenwoordigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:24 schreef shadowflash het volgende:
[..]
geloof mij nou maar , ik had het openstaan , geen verschil hoor![]()
je word er gewoon ouderwets uitgeflikkerd etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |