Dat is inderdaad misschien wel het naarste aan hackers, ze zijn irritant als ze hacken, maar ze slopen ook de community. Ik heb zelf af en toe ook mijn twijfels als ik zeer netjes wordt gekilld, terwijl dat toch ook vaak skill is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:24 schreef AlligatorNL het volgende:
Volgens mij spelen de gemiddelde mw2 online gamers gewoon té veel met hackers. Net weer volop uitgescholden en onder geflamed omdat ik in hun ogen een wallhack kill maakte..... echt te triest voor woorden hoe mensen tegenwoordig niet meer skill kunnen herkennen....
Tja, ik moet toch kills maken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:41 schreef Deetch het volgende:
chopper gunner is hilarisch in wasteland. Zeker als de tegenpartij niet de moeite neemt om een stinger te equipen. Wel een beetje flauw dat je steeds de spawn plek pakte.
ruzie met je matties?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:07 schreef Marurk het volgende:
Ziet iemand die ik geblokt heb het in z'n Steam als ik mijn Steam-naam wijzig?
je lult , de score gaat niet verder dan 7500quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef porsche1 het volgende:
79-12 geëindigd in wasteland. Had 1 chopper gun waar ik zoveel kills mee had gemaakt. Gewoon steeds op hun spawn plek schieten. Jammer genoeg geen niewue killstreak behaald.
En, ik kon geen foto maken.PS werkt niet meer en mijn telefoon maakte de foto precies tussen de overgang van de score die je op het einde ziet en het menu.
Dus had daar ook zwart beeld.
klopt, tdm is de enige gamemodequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef shadowflash het volgende:
[..]
je lult , de score gaat niet verder dan 7500
Ja, want iedereen speelt TDM.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Domination, Sabotage...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef shadowflash het volgende:
[..]
In mijn geval, HC HQ.quote:
Tja en als dan niemand de HQ wil pakken maar er een soort van veredelde TDM van maakt is het wel errug leuk.quote:
mwah , niet echtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:18 schreef J.Clarkson het volgende:
Mensen, zijn die stimulus en resurgence packs hun geld waard?
PC vast lopen door Storm?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:38 schreef Blik het volgende:
Van de Stimulus vind ik Crash echt een afschuwelijke map, en bij Storm loopt mijn computer continue vast.
Is het dus zijn geld waard, ik denk het niet...
Ja, ik kan er ook niks aan doen. Is vast en zeker iets fout gegaan bij de installatie, en ik heb geen zin om het hele spel te moeten deïnstalleren en opnieuw te installeren. MW2 loopt vast op het moment dat Storm wordt opgestart.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
PC vast lopen door Storm?Uhu.
En Crash is een goede map.
Ja of je hebt gewoon een schijt videokaart , of je hebt te weinig werkgeheugen , of je doet een reparatie in steam ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niks aan doen. Is vast en zeker iets fout gegaan bij de installatie, en ik heb geen zin om het hele spel te moeten deïnstalleren en opnieuw te installeren. MW2 loopt vast op het moment dat Storm wordt opgestart.
Mijn computer is ongeveer 6 maanden oud. Geloof me, het ligt niet aan de computer. Ik heb verder alles al geprobeerd, behalve een complete reïnstall.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:21 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja of je hebt gewoon een schijt videokaart , of je hebt te weinig werkgeheugen , of je doet een reparatie in steam ?
ik vind van wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:18 schreef J.Clarkson het volgende:
Mensen, zijn die stimulus en resurgence packs hun geld waard?
zat er geen repair optie in steam ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn computer is ongeveer 6 maanden oud. Geloof me, het ligt niet aan de computer. Ik heb verder alles al geprobeerd, behalve een complete reïnstall.
mooi.... ik werd gek van search and destroy...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef PieterBas het volgende:
Resurgence zit nu ook in de normale mapcycle
eindelijk, geen TDM meer als je daar geen zin in hebt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:25 schreef PieterBas het volgende:
Resurgence zit nu ook in de normale mapcycle
moet je ook niet als een maffe idioot het open veld inrennenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
mooi.... ik werd gek van search and destroy...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:54 schreef Deetch het volgende:
[..]
moet je ook niet als een maffe idioot het open veld inrennen![]()
*timmeh*
5 uurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:20 schreef J.Clarkson het volgende:
Gisteren Hard line pro en Steday Aim pro gehaald. De XP's en rewards vliegen me om de oren.
Dan te denken dat ik met met CoD4 giga problemen had om mee te komen met de rest.....
Zit nu na zo'n 5 uurtjes op level 18.
las ik daar nou serieus...... 5 uurquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:20 schreef J.Clarkson het volgende:
Gisteren Hard line pro en Steday Aim pro gehaald. De XP's en rewards vliegen me om de oren.
Dan te denken dat ik met met CoD4 giga problemen had om mee te komen met de rest.....
ja hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
las ik daar nou serieus...... 5 uur
god moet jou wel haten
K/D ratio?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:20 schreef J.Clarkson het volgende:
quote:
Gewoon lekker voor jezelf spelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:25 schreef T3l3tubbie het volgende:
[..]maar opzich maakt kd niet echt uit. ik ben best goed vind ik zelf
maar ik haal niet zo heel vaak hele goede scores omdat ik filmpjes voor mijn montage nodig heb
Dat uiteraardquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Gewoon lekker voor jezelf spelen.
Dit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat uiteraard![]()
even terzijde: wat komen die hackers mij de neus uit zeg , echt verschrikkelijk
je hebt geen cd nodig voor wat dan ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:13 schreef Frankii het volgende:
Kheb al twee discs letterlijk kapot gespeeld. Twee keer een klein scheurtje tegen het midden van de disc. Ik zit me af te vragen of ik de game nog een derde keer ga kopenRare is wel dat dit de enige game is die ik kapot heb gespeeld, letterlijk dus
als in getal naast de balkjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:50 schreef Deetch het volgende:
ping als in getal of balkjes? ping balkjes kon je och altijd al zien?
Niet goed. Ben ook meer bezig geweest met maps verkennen e.d.quote:
Ik heb gisteren nog in FFA een select groepje boosters het leven zuur gemaakt. Leuk man, al die ingame chat berichten die dan voorbij vliegen.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat uiteraard![]()
even terzijde: wat komen die hackers mij de neus uit zeg , echt verschrikkelijk
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:09 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb echt al een paar dagen geen CoD meer gespeeld.Ik speel runescape.
!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |